تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 71432

شیائومی، نسخه سبک رابط کاربری خود با نام MIUI GO را برای گوشی های ضعیف منتشر می‌کند

شیائومی، نسخه سبک رابط کاربری خود با نام MIUI GO را برای گوشی های ضعیف منتشر می‌کند

شیائومی، نسخه سبک رابط کاربری خود با نام MIUI GO را برای گوشی های ضعیف منتشر می‌کندشیائومی به تازگی از نسخه جدیدی از رابط کاربری خود با نام MIUI GO رونمایی کرده که برای گوشی های ضعیف طراحی شده و به زو..

شیائومی، نسخه سبک رابط کاربری خود با نام MIUI GO را برای گوشی های ضعیف منتشر می‌کند

شیائومی به تازگی از نسخه جدیدی از رابط کاربری خود با نام MIUI GO رونمایی کرده که برای گوشی های ضعیف طراحی شده و به زودی برای برخی از گوشی‌های این شرکت منتشر خواهد شد.

حدود پنج سال پیش شرکت گوگل از نسخه Go سیستم عامل محبوب اندروید رونمایی کرد. این نسخه از سیستم عامل اندروید در اصل یک نسخه سبک‌تر بود که می‌توانست در گوشی‌هایی با سیستم عامل ضعیف‌تر، عملکرد باثبات‌تری داشته باشد. در کنار گوگل، سامسونگ هم از نسخه Core رابط کاربری One UI رونمایی کرد تا در گوشی‌های اقتصادی‌اش مورد استفاده قرار بگیرد. حالا نوبت به شرکت شیائومی رسیده تا نسخه GO رابط کاربری MIUI را معرفی کند. این نسخه از MIUI می‌تواند در گوشی‌هایی با پردازنده ضعیف و حافظه داخلی و حافظه رم کم‌تر عملکرد قابل قبول‌تری داشته باشد و از منابع کمتری استفاده کند.

اندروید گو گوگل در واقع پروژه کاربردی بود اما بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی‌های اندرویدی، از چنین ایده‌ای استقبال نکردند. برخی از کاربران نیز تصور می‌کردند گوشی‌های مجهز به نسخه گو سیستم عامل گوگل، صرفا به دلیل وجود این نسخه از گوگل عملکرد ضعیف‌تری دارند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های رابط کاربری MIUI Go شیائومی

نسخه Go رابط کاربری MIUI شیائومی مانند اندروید گو، با حفظ ویژگی‌های اصلی و جایگزینی برخی از ویژگی‌ها با ویژگی‌هایی که مصرف کمتری از منابع دارند، استفاده از گوشی‌های اقتصادی شیائومی را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اکثر کارمندان شیائومی گوشی خودشان آیفون است - 1

اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند نشان می‌دهند اولین نسخه از MIUI Go شیائومی بر پایه اندروید ۱۱ Go خواهد بود. این نسخه از رابط کاربری گوشی های شیائومی به برنامه‌هایی مانند YouTube Go، Gmail Go و Google Maps Go مجهز خواهد شد که در مقایسه با نسخه اصلی، حجم کمتری دارند و از منابع کمتری استفاده می‌کنند.

احتمالا اولین گوشی شرکت Xiaomi که به MIUI Go مجهز می‌شود پوکو C40 باشد. این مدل همچنین اولین گوشی شیائومی خواهد بود که به تراشه JLQ مجهز می‌شود. به زودی اطلاعات بیشتری درباره نسخه سبک رابط کاربری گوشی های شیائومی منتشر خواهد شد.

منبع :giz chinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.