تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر : 70194

شگفت‌انگیز ترین کیت‌های تیونینگ منصوری برای سال ۲۰۲۲

شگفت‌انگیز ترین کیت‌های تیونینگ منصوری برای سال ۲۰۲۲

شگفت‌انگیز ترین کیت‌های تیونینگ منصوری برای سال ۲۰۲۲کوروش منصوری، سال ۲۰۲۲ را طوفانی آغاز کرده است و به طرفدارانِ سوپر اسپرت‌ها و دنیای خودروهای شخصی سازی شده، کیت‌های تیونینگ منصوری را هدیه می‌دهد.
ش..

شگفت‌انگیز ترین کیت‌های تیونینگ منصوری برای سال ۲۰۲۲

کوروش منصوری، سال ۲۰۲۲ را طوفانی آغاز کرده است و به طرفدارانِ سوپر اسپرت‌ها و دنیای خودروهای شخصی سازی شده، کیت‌های تیونینگ منصوری را هدیه می‌دهد.

شرکت‌های زیادی در جهان وجود دارند که به تیونینگ خودروها می‌پردازند اما شاید شرکت تیونینگ منصوری از چندین نظر، نسبت به تمامی آن‌ها، برتری خاصی داشته باشد. منصوری، بهینه سازی‌ها را فقط محدود به پیشرانه نمی‌داند و از پیچ‌های رینگ‌ها گرفته، تا کیتِ مکش هوا را هم در نظر می‌گیرد. میهمان‌های گاراژ شرکت منصوری، همیشه جزو سوپر ‌‎اسپرت‌ها نیستند. فرقی ندارند که شما به یک بوگاتی شیرون علاقه مند باشید یا خودرو هاچ بک جمع و جور اسمارت را ترجیح بدهید؛ منصوری برای تمامی سلیقه‌ها و نیازها، خودروهای تیونینگ شده‌ای را آماده می‌کند.

کیت‌های تیونینگ منصوری برای سال 2022 - لوگو شرکت منصوری

فرقی ندارد که از او متنفر باشید یا کارهای کوروش منصوری را با عشق و علاقه دنبال کنید، واقعیت همیشه آشکار خواهد بود. این شرکت با بیش از ۳۰ سال سابقه، اکنون مسیر بازار و سلیقه‌های مشتری‌ها را به طور کامل پیدا کرده و اکثر محصولات آن‌ها قبل از تولید نهایی، پیش فروش می‌شوند.

کیت‌های تیونینگ منصوری برای سال 2022 - کوروش منصوری

نکته جالب اینجاست که اکثر خودروهای تیونینگ شده توسط منصوری، در اصل متعلق به خود او نیستند. بلکه خریدارانِ سوپر اسپرت‌ها و ابرخودروها، از او خواهش می‌کنند که خودروهای آن‌ها را بهتر و زیباتر کند. در میان محصولات و خدمات منصوری، کیت‌های تیونینگ بدنه‌ی آن‌ها، همیشه ظاهر هیجان‌ انگیزتری را به خودروها می‌بخشند. در ادامه به ۱۰ مورد از بهترین‌ کیت‌های او در سال ۲۰۲۲، نگاهی خواهیم داشت.

بهترین کیت‌های تیونینگ منصوری در سال ۲۰۲۲

۱۰- بوگاتی شیرون با کیت Centuria

قیمت ۳ میلیون دلاری نسخه استاندارد شیرون، می‌تواند اشک هر کسی را در بیاورد. اما شرکت منصوری برای افرادی که توانایی خرید آن را دارند و از ظاهر سوپر اسپرت خود راضی نیستند و آن را معمولی می‌دانند، برنامه‌ی خاصی دارد. قطعات فیبر کربن در کارگاه منصوری، به وفور یافت می‌شود و نسخه Centuria هم در استفاده از این قطعات، خساست به خرج نمی‌دهد.

اکثر مناطق بدنه‌ی بوگاتی شیرون Centuria، از فیبر کربن پوشانده شده است. همچنین اگر به دیفیوزر عقب نگاه کنید، متوجه بهبود های آیرودینامیکی و افزایش داون فورس خواهید شد. علاوه بر این موارد، رینگ‌های این نسخه هم فقط برای زیبایی و چشم نواز بودن، طراحی نشده‌اند؛ بلکه این طراحی، بر روی گردش هوا و خنک نگه داشتن دیسک و لنت ترمزها، تمرکز کرده است. هرچند که قیمت هیچ کدام از خودروهای تیونینگ شده توسط منصوری، اعلام نشده است اما طبق شایعات عنوان شده، قیمت این خودرو، بیش از ۴ میلیون دلار خواهد بود.

۹- آئودی RS با کیت Avant

ویژگی‌هایی مثل دو سرنشینه بودن، موتور وسط، ظاهر آیرودینامیکی با اسپویلرهای فعال و موارد این چنینی دیگر، تعریف رایج، اما اشتباهی از سوپر اسپرت‌ها را جا انداخته‌اند. اما آئودی RS، هیچ کدام از این موارد را ندارد و همچنان یک سوپر اسپرت است.

کیت Avant به صورت انحصاری برای آئودی RS6 تهیه شده که می‌تواند ظاهر درشت‌تری را به این استیشن واگن آلمانی هدیه دهد. تم نارنجی مخفی در ظاهر آن، در کالیپرهای ترمز و خط ممتد بدنه دیده می‌شود. همچنین موارد آپشنال دیگری هم در این کیت وجود دارد.

۸- استون مارتین DBX

شاسی بلند DBX را می‌توان به نوعی «نجات دهنده استون مارتین» دانست. اوضاع فروش این برند انگلیسی به هیچ وجه خوب نبود اما با ورود به بازار کراس اوورها و شاسی بلندها، تقریبا همه چیز تغییر کرد.

بال عقب دوگانه، رینگ‌های مشکی بزرگ‌تر و کیت بدنه‌ی عریض‌تر با فیبر کربن همراه با رنگ آمیزی تماما مشکی، تنها بخشی از زیبایی‌های استون مارتین DBX منصوری هستند.

۷- فراری ۸۱۲ Stallone V2

استالون ۸۱۲ وی ۲، یکی از سوپر اسپرت‌های فراری است که بین اسپرت و کلاسیک بودن، گیر کرده است. تیونینگ منصوری، کار این خودرو را آسان کرده و با کیت V2، آن را در دسته سوپر اسپرت‌ها قرار داده.

دریچه‌های هوای متعدد و دیفیوزر عقب و اسپویلر جلو، اصلی‌ترین بهبودهای این کیت، نسبت به نسخه استاندارد هستند. هرچند که منصوری ترجیح داده است تا طراحی داخلی آن، شبیه به نسخه استاندارد باقی بماند، اما خریداران می‌توانند کابین سفارشی خود را داشته باشند.

۶- لامبورگینی اونتادور Carbonado Evo

به نظر می‌رسد که عمر اونتادور به پایان رسیده و خودرو جایگزین آن، احتمالا تا چند ماه دیگر رونمایی خواهد شد. هرچند که مشتریان می‌توانند اونتادور Carbonado Evo را به عنوان یک محصول کاملا متفاوت، به گاراژ خانه خود بیاورند.

این کیت تیونینگ، یک ظاهر به شدت دارک و خشن را به اونتادور هدیه می‌دهد و قسمت پشتی آن را بسیار درشت‌تر کرده.

۵- لندرور رنجرور نسخه ۱۸

کیت‌های تیونینگ منصوری، به سوپر اسپرت‌ها محدود نمی‌شود و شاسی بلند‌های مجلل انگلیسی هم می‌توانند از آن‌ها بهره مند شوند. نسخه ۱۸، از تریم رنگ دوگانه‌ در بدنه و رینگ‌های مشکی ۲۳ اینچی بهره می‌برد که به لبه‌ی گلگیرها می‌چسبند.

همچنین می‌توان گفت که نسخه ۱۸ نسبت به مدل‌های استاندارد، عریض‌تر هم شده.

۴- رولزرویس گوست نسخه ۲۱

سدان نیمه مجلل رولز رویس Ghost در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و منصوری اولین تیونری بود که به سراغ آن رفت.

کاپوت تمام فیبر کربن، رینگ‌های بزرگ‌تر و دریچه‌های هوای بیشتر، عمده تغییرات سدان گوست ۲۱ را شامل می‌شوند.

۳- مک لارن ۷۲۰S

سوپر اسپرت ۷۲۰S با وزن پایین و ظاهر به شدت آیرودینامیکی خود، یادآور دوران طلایی مک لارن در سری رقابت‌های فرمول یک است.

بدنه‌ی آیرودینامیکی ۷۲۰S، از مهندسی پیچیده‌ای بهره می‌برد و نمی‌توان آن را دستکاری کرد. بنابراین منصوری ترجیح داده است تا فقط کمی فیبر کربن را به آن اضافه کند.

۲- فراری ۴۸۸ GTB Siracusa 4XX

خودروهای مسابقه‌ای فراری را نمی‌توانید در خیابان‌ها مشاهده کنید. چرا که این خودروها، مخصوص پیست هستند. اما منصوری قصد دارد که حداقل شبیه‌ترین نسخه‌های ریسینگ فراری را به خیابان‌ها بیاورد.

فراری ۴۸۸ GTB Siracusa 4XX، نه تنها یک خودرو خیابانی است، بلکه می‌تواند در پیست‌ها هم بسیار وحشی ظاهر شود. در حقیقت فراری برای تبدیل شدن خودرو معمولی و ۲۰۰ هزار دلاری خود به یک مدل چند میلیون دلاری، از منصوری شکایت کرده است. هرچند که به نظر می‌رسد، قیمت این نسخه کمتر از ۵۰۰ هزار دلار باشد، اما ظاهر آن، دست کمی از چند میلیون دلاری‌ها ندارد.

۱- خودرو شوینده BSTN GT XI

اسکرابر یا همان شوینده‌ی زمین منصوری، طی همکاری مشترکی با برند ورزشی BSTN، متولد شد. منصوری در مورد این محصول عجیب خود، نظر متفاوتی دارد:

ظاهر BSTN GT XI، از کفش‌های «اسنیکر ایر جردن نایک» الهام گرفته شده و یک محصول کاملا تبلیغاتی خواهد بود.

هرچند که این اسکرابر همچنان می‌تواند به وظایف خود عمل کند اما به نظر می‌رسد که نسبت به مدل استاندارد خود، تفاوت‌های زیادی داشته باشد. صندلی تمام فیبر کربن، کیت بدنه عریض‌تر و لاستیک‌های بزرگ‌تر، از عمده بهبودهای آن هستند.

از دست ندهید:

نیسان GT-R Skyline باز هم با پیشرانه‌ی قوی‌تر به آغوش ژاپنی‌بازها برمی‌گردد

مدل جدید مرسدس G واگن منصوری فقط برای ثروتمندان اماراتی ساخته شده

بنتلی بنتایگا تیونینگ منصوری، به سریع‌ترین شاسی بلند انگلیسی تبدیل می‌شود + ویدئو

منبع :hotcarsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.