تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
کد خبر : 66073

شکست سنگین اسنپدراگون و اگزینوس از دایمنسیتی ۹۰۰۰ در گیک‌بنچ

شکست سنگین اسنپدراگون و اگزینوس از دایمنسیتی ۹۰۰۰ در گیک‌بنچ

شکست سنگین اسنپدراگون و اگزینوس از دایمنسیتی ۹۰۰۰ در گیک‌بنچ نتایج به دست آمده در بنچمارک Geekbench 5 نشان می‌دهد که باید چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ – Dimensity 9000 مدیاتک را پادشاه جدید تراشه‌ه..

شکست سنگین اسنپدراگون و اگزینوس از دایمنسیتی ۹۰۰۰ در گیک‌بنچ

نتایج به دست آمده در بنچمارک Geekbench 5 نشان می‌دهد که باید چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ – Dimensity 9000 مدیاتک را پادشاه جدید تراشه‌های اندرویدی نامید.

جدیدترین تراشه‌های سه شرکت مدیاتک، کوالکام و سامسونگ رسماً معرفی شده‌اند و حتی برخی محصولات با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام وارد بازار هم شده‌اند؛ اما هنوز عملکرد دو تراشه دیگر را در دنیای واقعی ندیده‌ایم. اما با توجه به بنچمارک‌های موجود، ظاهراً باید چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک را پادشاه پردازنده‌های بازار اندروید بنامیم.

بیشتر بخوانید:

مقایسه‌ سه پردازنده‌ی پرچمدار؛ اسنپدراگون ۸ نسل ۱، اگزینوس ۲۲۰۰ و Dimensity 9000

افشاگر معروف دنیای دیجیتال، Ice Univerrse، نتایج به دست آمده توسط سه تراشه Dimensity 9000 مدیاتک، Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام و Exynos 2200 سامسونگ را در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک Geekbench 5 را منتشر کرده است. این نتایج تقریباً شبیه به نتایجی است که ماه گذشته هر سه تراشه در آزمون‌های بنچمارک AnTuTu به دست ‌آورده‌اند.

دایمنسیتی ۹۰۰۰ پادشاه جدید Geekbench

توجه داشته باشید که دو تراشه مدیاتک و سامسونگ هنوز در زیر قاب یک گوشی حقیقی به کار نرفته‌اند؛ بنابراین ممکن است عملکرد آن‌ها در دنیای واقعی با آن چه در بنچمارک‌ها می‌بینیم متفاوت باشد. اما در آن سو چیپست کوالکام در زیر قاب گوشی‌های شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو قرار گرفته و اکنون در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

همچنین به خاطر داشته باشید که چیپست جدید مدیاتک فقط از دیگر چیپست‌های اندرویدی برتری دارد و هنوز هیچ تراشه‌ای موفق نشده تراشه موبایل A15 اپل زیر قاب گوشی های سری آیفون ۱۳ را شکست دهد.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.