تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر : 70698

شکسته شدن رکورد مکالمه در یک ساعت در زمان تحویل سال

شکسته شدن رکورد مکالمه در یک ساعت در زمان تحویل سال

شکسته شدن رکورد مکالمه در یک ساعت در زمان تحویل سالمعاون فنی و توسعه شبکه همراه اول از شکسته شدن رکورد مکالمه در یک ساعت در زمان تحویل سال خبر داد و گفت طی تعطیلات نوروز به ۶۸ میلیون مشترک این اپراتور..

شکسته شدن رکورد مکالمه در یک ساعت در زمان تحویل سال

معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول از شکسته شدن رکورد مکالمه در یک ساعت در زمان تحویل سال خبر داد و گفت طی تعطیلات نوروز به ۶۸ میلیون مشترک این اپراتور سرویس‌دهی مطلوبی انجام شد.

مرتضی طاهری‌بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول عنوان کرد به ۶۸ میلیون مشترک اپراتور همراه اول طی تعطیلات نوروز سرویس‌دهی مطلوبی انجام شد. وی افزود علاوه بر این که اپراتور همراه اول به مشترکان خود سرویس ارائه کرد، از طریق رومینگ ملی نیز میزبان ۴.۶ میلیون مشترک ایرانسل و ۱.۷ میلیون مشترک رایتل بودیم که طبق آمار بیشترین تعداد طی یک روز ۷۱۴ هزار مشترک ایرانسل و ۱.۴ میلیون مشترک رایتل بودند که با استفاده از شبکه همراه اول توانستند با مخاطب خود تماس برقرار کنند.

شکست رکورد مکالمه در یک ساعت

معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در ادامه گفته‌های خود بیان کرد از ساعت ۱۹ تا ۲۰ لحظه تحویل سال رکورد مکالمه در یک ساعت با ۲۵۴ میلیون تماس شکسته شد که این میزان دو برابر از تعداد ساعت پیک روزهای دیگر بیشتر بود. وی در خصوص میزان جابه‌جایی مشترک در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ نیز عنوان کرد بیشترین میزان جابه‌جایی در روز ۴ فروردین رخ داد و در این روز حدود ۴.۵ میلیون مشترک از استان‌های تهران و البرز خارج شدند.

طاهری‌بخش با اعلام این که بیشترین میزبانی از مشترکان مسافر در استان‌های مازندران، گیلان، خراسان رضوی، خوزستان و هرمزگان بود، گفت به طور کلی شبکه در ایام تعطیلات در حالت نرمال قرار داشت و درصد موفقیت تماس‌ها در ساعات پیک نیز حدود ۹۸ درصد بود. وی افزود در تعطیلات نوروزی ترافیک دیتا نیز افزایش پیدا کرد؛ در واقع مصرف دیتا در این ایام نسبت به روزهای عادی حدود ۱۰ درصد بیشتر بود.

معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در پایان با اشاره به این که همراه اول با زحمات شبانه‌روزی تیم‌های فنی توانست شبکه‌ای پایدار را برای مشترکان خود فراهم سازد، گفت در شهرهای مسافرپذیر مانند شهرهای استان خراسان رضوی و شهرهای پذیرای مسافران راهیان نور سایت‌های اضطراری را مستقر کردیم که باعث رضایت مشترکان شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.