تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 66585

شرایط پیش فروش تارا اتوماتیک در بهمن ۱۴۰۰

شرایط پیش فروش تارا اتوماتیک در بهمن ۱۴۰۰

شرایط پیش فروش تارا اتوماتیک در بهمن ۱۴۰۰ایران خودرو قصد دارد تارا اتوماتیک را به صورت پیش فروش و به روش قرعه کشی در بهمن ۱۴۰۰ عرضه کند. در ادامه شرایط پیش فروش تارا اتوماتیک و جزئیات آن را مطالعه می‌..

شرایط پیش فروش تارا اتوماتیک در بهمن ۱۴۰۰

ایران خودرو قصد دارد تارا اتوماتیک را به صورت پیش فروش و به روش قرعه کشی در بهمن ۱۴۰۰ عرضه کند. در ادامه شرایط پیش فروش تارا اتوماتیک و جزئیات آن را مطالعه می‌کنید.

ایران خودرو در طرح پیش فروش جدید خود قصد دارد محصول جدید خود یعنی تارا اتوماتیک را به روش قرعه کشی و با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه به مشتریان خود تحویل دهد.

شرایط و نحوه ثبت نام در پیش فروش تارا اتوماتیک

این طرح از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ آغاز می‌شود و تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ ادامه خواهد داشت. در بخشنامه‌ای که گروه خودروسازی ایران خودرو منتشر نموده، تمامی قوانین و ضوابط درج گردیده است.

پیش فروش تارا اتوماتیک

مراسم قرعه کشی تارا اتوماتیک، صبح روز شنبه ساعت ۱۰، با حضور نمایندگان نظارتی انجام خواهد شد و نتایج آن برای برندگان پیامک می‌شود یا در سایت ایران خودرو درج خواهد شد.

ایران خودرو قصد دارد در طرح پیش فروش با موعد حداکثر یکساله خود، تارا اتوماتیک را با پیش پرداخت ۱۶۶ میلیون تومانی و در پنج رنگ مشکی، خاکستری، نقره‌ای، آبی کبود و آبی رویال روانه بازار کند. موعد تحویل این خودروها شهریور الی بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر به پورتال ایران خودرو مراجعه کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.