تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۹
کد خبر : 73892

سامسونگ قدرت سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خودش را به رخ کشید

سامسونگ قدرت سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خودش را به رخ کشید

سامسونگ قدرت سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خودش را به رخ کشیدسنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ می‌تواند بار دیگر رقابت بر سر دوربین گوشی‌های هوشمند را شدت بخشد. شرکت کره‌ای نیز با افتخار قدرت حسگر دوربین خود ر..

سامسونگ قدرت سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خودش را به رخ کشید

سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ می‌تواند بار دیگر رقابت بر سر دوربین گوشی‌های هوشمند را شدت بخشد. شرکت کره‌ای نیز با افتخار قدرت حسگر دوربین خود را به رخ همگان کشیده است.

شهریور ماه سال گذشته بود که سامسونگ جزئیات فنی مربوط به سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود را منتشر کرد. البته هنوز هیچ گوشی هوشمندی با این حسگر عرضه نشده است و به همین خاطر خود سامسونگ دست به کار شده تا قدرت آن را حسگر جدید را به همگان ثابت کند.

چاپ تصویر غول‌پیکر ثبت شده با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ

سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ

آنها در ابتدای کار، سنسور را به یک برد متصل کرده و سپس با استفاده از یک لنز غول‌پیکر از یک گربه عکس گرفتند. کره‌ای‌ها سپس با استفاده از یک چاپگر صنعتی، تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی گربه را در ابعاد ۲۸ در ۲۲ متر چاپ کردند. در نهایت نیز این تصویر بزرگ از یک ساختمان آویزان شد.

اندازه حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP1 سامسونگ ۱/۱.۲۲ اینچی است و اندازه هرکدام از پیکسل‌ها نیز به ۰.۶۴ متر می‌رسد. این حسگر می‌تواند پیکسل‌ها را به صورت ۴ تایی یا ۱۶ تایی ترکیب کند تا تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی یا ۱۲.۵ مگاپیکسلی را شاهد باشیم. در حالت اول اندازه هر پیکسل ۱.۲۸ میکرومتر و در حالت دوم ۲.۵۶ میکرومتر خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های ایزوسل HP1 می‌توان به ISO هوشمند، پشتیبانی از فیلم‌برداری ۸K و فیلم‌برداری اسلوموشن ۴K@120FPS اشاره کرد.

سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ

سامسونگ می‌خواهد در این ویدیو به کاربران نشان دهد که سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل توانایی ثبت جزئیات بسیار بالایی را دارد. بدین ترتیب در هنگام زوم کردن هم با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. گفته می‌شود که اولین گوشی مجهز به این حسگر توسط موتورولا روانه بازار خواهد شد.

چندی پیش موتورولا تایید کرد که می‌خواهد تا تیر ماه از یک گوشی پریمیوم رونمایی کند. این گوشی که با نام موتورولا Frontier شناخته می‌شود از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ، تراشه پرچمدار کوالکام و صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی بهره خواهد برد.

منبع :Gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.