تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۰۸
کد خبر : 72693

سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی ارزان قیمت جدید است

سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی ارزان قیمت جدید است

سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی ارزان قیمت جدید استبه زودی شاهد عرضه چندین گوشی ارزان قیمت سامسونگ به بازار خواهیم بود. این گوشی های اقتصادی احتمالا با نام‌های گلکسی A04s، گلکسی A04 و گلکسی A13s رو..

سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی ارزان قیمت جدید است

به زودی شاهد عرضه چندین گوشی ارزان قیمت سامسونگ به بازار خواهیم بود. این گوشی های اقتصادی احتمالا با نام‌های گلکسی A04s، گلکسی A04 و گلکسی A13s رونمایی خواهند شد.

سامسونگ قصد دارد با عرضه چند گلکسی جدید، مجموعه گوشی های ارزان قیمت خود را گسترش دهد. پیشتر شایعاتی در رابطه با گلکسی A04s منتشر شده بود و حالا خبر رسیده که شرکت کره‌ای در حال کار روی مدل‌های Galaxy A04 و Galaxy A13s است.

گوشی های ارزان قیمت بیشتری از سامسونگ در راه هستند

گلکسی A04 و گلکسی A13 به ترتیب دارای شماره مدل SM-A045F و SM-A137F هستند؛ اما متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره آنها منتشر نشده است. هرچند که احتمالا گلکسی A13s تفاوت چندان زیادی با گلکسی A13 LTE نخواهد داشت. همچنین می‌توان انتظار داشت گلکسی A04 نسخه اندکی ضعیف‌تر A04s باشد. البته مشخص نیست سامسونگ روی چه بخش‌هایی دست بگذارد.

گوشی ارزان قیمت سامسونگ

با توجه به شایعات منتشر شده، گلکسی A04s دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، مجموعه دوربین سه‌گانه و نمایشگر Infinity-V خواهد بود. این گوشی از نظر طراحی تفاوتی با گلکسی ای ۴ نخواهد داشت.

معمولا انتظار داریم که نسخه S یک گوشی کمی پس از نسخه اصلی معرفی شود؛ اما سامسونگ چنین باوری ندارد و می‌خواهد Galaxy A04s را قبل از A04 به بازار عرضه کند. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ گوشی های ارزان قیمت گلکسی A04s، A04 و A13s را در شرکت‌های زیر مجموعه خود نساخته و این وظیفه را به شرکت‌های چینی واگذار کرده است.

منبع :Sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.