تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر : 69753

زمان عرضه پیکاپ تونلند اتوماتیک بنزینی ایران خودرو دیزل به بازار ایران اعلام شد

زمان عرضه پیکاپ تونلند اتوماتیک بنزینی ایران خودرو دیزل به بازار ایران اعلام شد

زمان عرضه پیکاپ تونلند اتوماتیک بنزینی ایران خودرو دیزل به بازار ایران اعلام شدمدیرعامل ایران خودرو دیزل در مراسم معرفی از اتوبوس برقی این شرکت زمان عرضه پیکاپ تونلند اتوماتیک بنزینی به بازار را اعلام..

زمان عرضه پیکاپ تونلند اتوماتیک بنزینی ایران خودرو دیزل به بازار ایران اعلام شد

مدیرعامل ایران خودرو دیزل در مراسم معرفی از اتوبوس برقی این شرکت زمان عرضه پیکاپ تونلند اتوماتیک بنزینی به بازار را اعلام کرد.

توسلی‌مهر، مدیرعامل ایران خودرو دیزل در مراسم معرفی رسمی از اولین اتوبوس برقی این شرکت عنوان کرد در حال حاضر ۲۵۰ دستگاه از اتوبوس برقی ای آتروس را به فروش رسانده‌ایم که از این تعداد حدود ۲۰۰ دستگاه سهم وزارت کشور و ۵۰ دستگاه نیز سهم شهرداری تهران است.

وی در خصوص داخلی‌سازی این اتوبوس الکتریکی عنوان کرد در حال حاضر نیمی از پیشرانه برقی این اتوبوس را داخلی‌سازی کردیم و برای اجزا و قطعات نیمی دیگر از آن به خارج وابسته‌ایم که البته تا سال آینده طی همکاری با شرکت‌های داخلd میزان داخلی‌سازی این خودرو به ۱۰۰ درصد خواهد رسید. وی افزود میزان پیمایش این خودرو با کولر ۲۵۰ کیلومتر و بدون کولر ۳۸۰ کیلومتر خواهد بود.

زمان عرضه پیکاپ تونلند اتوماتیک بنزینی به بازار

مدیرعامل ایران خودرو دیزل در بخش دیگری از گفته‌های خود بیان کرد هنوز قیمت نهایی تونلند اتوماتیک بنزینی مشخص نشده است، اما این پیکاپ جدید از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ در قالب طرح پیش فروش به بازار عرضه خواهد شد. وی در ادامه به آمار تولید ۷ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت تولید این شرکت نسبت به سال ۱۳۹۹ حدود ۵ برابر افزایش پیدا کرده و بدهی‌های بانکی این شرکت نیز در حال تسویه شدن است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.