تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۰۴
کد خبر : 61122

ریمستر بازی جی تی ای ۴ در دست توسعه قرار دارد

ریمستر بازی جی تی ای ۴ در دست توسعه قرار دارد

ریمستر بازی جی تی ای ۴ در دست توسعه قرار داردطبق شایعات، شرکت راک‌استار گیمز در حال توسعه‌ی نسخه‌ی ریمستر بازی جی تی ای ۴ – GTA 4 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید است.
پس از عرضه‌ی نسخه‌ی باز..

ریمستر بازی جی تی ای 4ریمستر بازی جی تی ای ۴ در دست توسعه قرار دارد

طبق شایعات، شرکت راک‌استار گیمز در حال توسعه‌ی نسخه‌ی ریمستر بازی جی تی ای ۴ – GTA 4 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید است.

پس از عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی جی‌ تی ای: تریلوژی، حالا به نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار قصد دارد تا ریمستر بازی جی تی ای ۴ را هم منتشر کند.

روزهای خوبی برای طرفداران مجموعه‌ی جی‌ تی ای در راه است و آن‌ها به‌زودی این فرصت را دارند تا سه‌گانه‌ی قدیمی این مجموعه را با گرافیک بهبودیافته تجربه کنند. این بازی قرار است برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس هم عرضه شود و انتشار آن بدین معناست که احتمالا بازی‌های قدیمی دیگری هم در راه هستند.

مدتی قبل، شایعاتی منتشر شد که به توسعه‌ی نسخه‌‌ی بازسازی رد دد ریدمپشن ۱ اشاره داشت، حالا شایعه‌ی تازه‌ای منتشر شده که از ساخت ریمستر بازی جی تی ای ۴ خبر می‌دهد. طبق این شایعه، بازی مذکور در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴، پلی استیش ۵، ایکس باکس وان، سری ایکس، سری اس و رایانه‌های شخصی انتشار خواهد یافت. این ریمستر، شامل بسته‌های الحاقی مختلفی از جمله حکایت تونی و لیبرتی سیتی خواهد بود و هیچ بخش آنلاینی نخواهد داشت.

ریمستر بازی جی تی ای 4

تا تایید رسمی این اخبار باید منتظر بمانیم اما فراموش نکنید که از جی‌ تی ای: تریلوژی هم شایعات فراوانی در سال‌های اخیر منتشر شده بود و کمتری کسی آن‌ها را جدی می‌گرفت اما این شایعه‌ها رنگ واقعیت به خود گرفتند.

هنوز مشخص نیست که آیا راک‌استار توسعه‌ی ریمستر جی تی ای ۴ یا رد دد ریدمپشن ۱ را آغاز کرده است یا خیر اما اگر تریلوژی جی تی ای به فروش بالایی برسد (که محتمل است)، به احتمال زیاد، به سراغ این عناوین هم می‌رود.

همچنین مطالعه کنید: بازی GTA VI به احتمال قوی در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد

بازی جی تی ای تریلوژی که شامل نسخه‌های جی‌تی‌ای ۳، جی‌تی‌ای: وایس سیتی و جی‌تی‌ای: سن آندریاس می‌شود، در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۰ آبان ۱۴۰۰) در دسترس قرار می‌گیرد. کسانی هم که می‌خواهند نسخه‌ی فیزیکی بازی را خریداری کنند، باید تا تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) منتظر بمانند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.