تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر : 70281

ریلمی C31 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و پردازنده Unisoc T612 معرفی شد

ریلمی C31 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و پردازنده Unisoc T612 معرفی شد

ریلمی C31 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و پردازنده Unisoc T612 معرفی شدچند روز پیش اطلاعاتی از ریلمی C31 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و مشخصات فنی جذاب فاش شده بود. این گوشی حالا رسما معرفی شده است.
چندی پیش اطل..

ریلمی C31 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و پردازنده Unisoc T612 معرفی شد

چند روز پیش اطلاعاتی از ریلمی C31 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و مشخصات فنی جذاب فاش شده بود. این گوشی حالا رسما معرفی شده است.

چندی پیش اطلاعاتی از گوشی جدید ریلمی C31 منتشر شد و حالا محصول ارزان‌قیمت ریلمی رسما معرفی شده است. گوشی جدید ریلمی با پردازنده Unisoc T612 عرضه شده و از رابط کاربری Realme UI R مبتنی بر اندروید ۱۲ بهره‌مند است.

ریلمی سی ۳۱ در دو نسخه با ترکیب‌های ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود اما به لطف بهره‌مندی از اسلات کارت میکرو اس دی،‌ امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت وجود دارد.

گوشی جدید ریلمی C31

ریلمی سی ۳۱ دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی با وضوح HD پلاس است که در یک بریدگی قطره‌ای در بالای خود میزبان دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. در پنل پشتی دستگاه، یک مجموعه دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو لنز ماکرو و پرتره با وضوح نامشخص است.

ریلمی سی 31

از دیگر ویژگی‌های سی ۳۱ باید به حسگر اثرانگشت، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و البته درگاه microUSB اشاره کرد. ضخامت گوشی جدید ریلمی برابر با ۸.۴ میلی‌متر است و در دو رنگ عرضه خواهد شد که از همین حالا در اندونزی قابل خرید است.

نسخه پایه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱.۵۹۹.۰۰۰ روپیه اندونزی (۱۱۰ دلار / ۱۰۰ یورو) عرضه می‌شود و نسخه دیگر با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱.۷۴۹.۰۰۰ روپیه اندونزی (۱۲۰ دلار / ۱۱۰ یورو) در دسترس است.

ریلمی سی 31

البته در حال حاضر هر دو گوشی شامل تخفیفی ۴ دلاری شده‌اند. سی ۳۱ احتمالا در تاریخ ۳۱ مارس در هند هم معرفی می‌شود اما در حال حاضر اطلاعات دیگری از نحوه عرضه و یا قیمت آن در این کشور در دست نیست.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.