تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۴۱
کد خبر : 62185

ریزش بیت کوین، شیبا و سایر ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد؛ افت قیمت ها تا کجا ادامه دارد؟

ریزش بیت کوین، شیبا و سایر ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد؛ افت قیمت ها تا کجا ادامه دارد؟

ریزش بیت کوین، شیبا و سایر ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد؛ افت قیمت ها تا کجا ادامه دارد؟ریزش بیت کوین، شیبا و سایر ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد. افت رمزارزها طی روزهای اخیر این سوال را ایجاد کر..

ریزش بیت کوین، شیبا و سایر ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد؛ افت قیمت ها تا کجا ادامه دارد؟

ریزش بیت کوین، شیبا و سایر ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد. افت رمزارزها طی روزهای اخیر این سوال را ایجاد کرده که ریزش‌ها تا کی ادامه دارد؟

طی روزهای اخیر همچنان سقوط بازار کریپتوکارنسی‌ها ادامه دارد و به نظر می‌رسد پس از افت قیمت بیت‌کوین دیگر رمزارزها نیز دنباله رو آن شده‌اند. بیت کوین ۶۰ هزار دلاری در روز جمعه شروع به ریزش کرد و همچنان به سقوط آزاد خود ادامه می‌دهد.

از طرف دیگر سایر رمزارزها مانند شیبا نیز پس از رشد چشمگیری که داشته، به یک‌باره دچار ریزش شدیدی شده است. در ساعات آغازین معاملات بازار رمزارزها شاهد قرمزی یکدست بازار بودیم و حالا اغلب ارزهای دیجیتال از یکدیگر تقلید کرده و قرمزپوش شده‌اند.

ریزش بیت کوین، شیبا و سایر ارزهای دیجیتال

ارزش بازار رمزارزها امروز حوالی ۲.۵ تریلیون دلار بود و نسبت به روز گذشته شاهد ریزش ۲.۰۴ درصدی این بازار بودیم. از طرفی حجم معاملات افزایش ۵ درصدی داشته که نشان دهنده فروش بیشتر است. متاسفانه قرمز شدن بازار به شیبا اینو، دوج کوین و کاردانوی بزرگ رسیده است.

ریزش بیت کوین، شیبا و سایر ارزهای دیجیتال

به نظر می‌رسد که ریزش حال حاضر بازار پیامدهای قرمز شدن چراغ سبز بیت‌کوین بوده است. پس از تاریخ ۲۶ نوامبر، بیت‌کوین محدوده حمایتی خود را از دست داد و معامله‌گران را ناامید از روند صعودی کرد. پنجشنبه بود که این ارز دیجیتال به سمت کانال جدید ۶۰ هزار دلاری حرکت کرد اما با رسیدن به این مقاومت فشار فروش شدیدی را تجربه کرد.

روز جمعه ضرر سنگین معامله‌گران بیت کوین رقم خورد و البته می‌توان گفت بخش بیشتری از بازار در شرایط منفی و ضرر به سر می‌برند. زیر سایه بیت کوین بزرگ، برخی از آلت کوین‌ها مانند اتریوم ریزش بیشتری را تجربه کردند. اتریوم حدود ۵.۸ درصد و سایر رمزارزها تا ۱۰ درصد ریزش داشتند.

در آن سوی میدان شیبا اینو هم روندی نزولی به خود گرفته است. گفته می‌شود در روز پنجشنبه ارزش شیبا اینو حدود ۳۰ درصد رشد داشته است. اما پس از رشد خیره‌کننده دیروز این رمزارز اکنون شاهد ریزش ۱۷ درصدی آن هستیم. البته این قبیل ارزهای دیجیتال چون پروژه و هدف خاصی ندارند و صرفا بر مبنای میم‌های خنده‌دار شکل گرفته‌اند عاقبتی بهتر از این ندارند.

در حال حاضر شیبا در محدوده حساسی قرار دارد و باید ببینیم که قیمت دلار به کجا خواهد رسید. اگر بیت کوین به سمت ۵۳ هزار دلار برسد و بتواند محدوده قبلی‌اش را پس بگیرد، می‌توان انتظار باز پس‌گیری جایگاه قبلی را از شیبا انتظار داشت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.