تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 66319

رکوردشکنی شگفت‌انگیز اپل؛ بیش از ۲ میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان

رکوردشکنی شگفت‌انگیز اپل؛ بیش از ۲ میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان

رکوردشکنی شگفت‌انگیز اپل؛ بیش از ۲ میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان شمار دستگاه‌های فعال اپل در سراسر دنیا به بیش از ۱.۸ میلیارد عدد رسیده است. اگر همین روند ادامه پیدا کند، در سال جاری می..

رکوردشکنی شگفت‌انگیز اپل؛ بیش از ۲ میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان

شمار دستگاه‌های فعال اپل در سراسر دنیا به بیش از ۱.۸ میلیارد عدد رسیده است. اگر همین روند ادامه پیدا کند، در سال جاری میلادی باید منتظر رکوردشکنی اپل با بیش از ۲ میلیارد دستگاه فعال باشیم.

به تازگی در گردهمایی تجاری اپل، مدیران این شرکت به ارائه جزئیاتی از تعداد کاربران و محصولات خود پرداختند. تیم کوک (مدیرعامل) و لوکا ماستری (مدیر مالی کمپانی)، از وجود ۱.۸ میلیارد دستگاه فعال اپل در جهان خبر دادند. اگر رشد اپل کمی از سال‌های اخیر بیشتر شود، می‌تواند همین امسال با رسیدن به آمار ۲ میلیارد دستگاه فعال، یک دستاورد بزرگ داشته باشد.

البته هنوز مدت زیادی از آخرین رکوردشکنی اپل نگذشته است. این کمپانی در فصل تعطیلات آغاز سال ۲۰۲۲، برای نخستین بار درآمد ۱۲۳.۹۵ میلیون دلاری و سود ۳۴.۶ میلیون دلاری را تجربه کرد.

دقیقا یک سال قبل، تیم کوک از وجود ۱.۶۵ میلیون دستگاه فعال اپل در دنیا خبر داد که حدود یک میلیارد آن‌ها، گوشی‌های آیفون بودند. در سال ۲۰۲۰ این تعداد ۱.۵ میلیارد دستگاه بود و یک سال قبل از آن هم ۱.۴ میلیارد!

این یعنی در یک سال اخیر، اپل ۱۵۰ میلیون دستگاه به محصولات فروخته شده و فعال خود، اضافه کرده است. در صورتی که امسال این تعداد را به ۲۰۰ میلیون دستگاه برساند، رکورد ۲ میلیاردی در انتظار اوست.

بیشتر بخوانید: اپل باارزش‌ترین برند سال ۲۰۲۲ است؛ گوگل، سامسونگ و هوآوی در بالای لیست

همچنین «ماستری» از چشم‌انداز روشن کمپانی برای کسب درآمد رکوردشکن در سه ماهه منتهی به ماه مارس سخن گفت. همزمان با تقویت زنجیره تامین، درآمد بخش خدمات اپل هم رشد خوبی داشته و همه این‌ها آینده روشنی را برای کوپرتینونشین‌ها ترسیم می‌کند.

این کمپانی می‌گوید به آمار ۷۸۵ میلیون حق اشتراک رسیده است که البته این تعداد، هم شامل سرویس‌های خود اپل و هم شرکت‌های شخص ثالث می‌شود.

منبع :۹to5macمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.