تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۱۹
کد خبر : 70017

رووی Whale معرفی شد؛ یک شاسی بلند کوپه لوکس با طراحی ساختار شکن، اما جذاب

رووی Whale معرفی شد؛ یک شاسی بلند کوپه لوکس با طراحی ساختار شکن، اما جذاب

رووی Whale معرفی شد؛ یک شاسی بلند کوپه لوکس با طراحی ساختار شکن، اما جذابرووی Whale یک شاسی بلند کوپه لوکس با طراحی جسورانه، فضای داخلی زیبا و قدرت مناسب است. در ادامه شاهد مشخصات این SUV چینی باشید.
..

رووی Whale معرفی شد؛ یک شاسی بلند کوپه لوکس با طراحی ساختار شکن، اما جذاب

رووی Whale یک شاسی بلند کوپه لوکس با طراحی جسورانه، فضای داخلی زیبا و قدرت مناسب است. در ادامه شاهد مشخصات این SUV چینی باشید.

رووی Whale، یک شاسی بلند کوپه جدید از برند لوکس چینی رووی (Roewe) است که به هیچ وجه نمی‌توان از طراحی جسورانه و جزئیات جذابش چشم‌پوشی کرد.

معرفی شاسی بلند چینی رووی Whale

طراحی نمای بیرونی

شاسی بلند رووی Whale

چشمگیرترین قسمت نمای بیرونی این خودرو، جلوپنجره آن محسوب می‌شود که شباهت‌هایی به منقار نهنگ دارد. بالای جلوپنجره یک نوار کرومی قرار گرفته که به شکل ظریفی با چراغ‌های LED عریض خودرو ادغام شده است.

شاسی بلند رووی Whale

رووی Whale ارتفاع بالایی نسبت به سطح زمین و اورهنگی بزرگ در قسمت جلو دارد. تمام مدل‌های این خودرو از سقف شناور مشکی و ستون‌های مشکی‌رنگ برخوردارند. طول، عرض، ارتفاع و فاصله محوری این شاسی بلند چینی نیز به ترتیب ۴۷۰۲، ۱۹۰۳، ۱۶۹۱ و ۲۷۶۵ میلی‌متر است.

شاسی بلند رووی Whale

در نمای عقب هم طراحی شبیه به دم نهنگ به کار رفته است. همچنین باید سنسورهای مختلف و چراغ‌های روی پایه آینه را مورد توجه قرار داد. شاید در طراحی نمای عقب Whale کمی شلوغ‌کاری شده باشد، ولی نمی‌توان منحصر به فرد بودن آن را انکار کرد. از المان‌های برجسته نمای عقب می‌توان به اسپویلر سقف پیچیده با سنسوری در وسط، یک اسپویلر دیگر روی درب صندوق عقب، چراغ سرتاسری، چراغ‌های بزرگ، رفلکتورها و نوار کروم اشاره کرد.

با وجود این، اجزای سیستم تعلیق و صداخفه‌کن اگزوز کمی بیش از حد نمایان هستند. این نشان می‌دهد که رووی Whale بر پایه پلتفرمی ساخته شده است که در ابتدا برای یک خودرو با ارتفاع معمولی نسبت به سطح زمین طراحی شده بود.

فضای داخلی

شاسی بلند رووی Whale

فضای داخلی رووی Whale در مقایسه با نمای بیرونی آن بسیار مرتب‌تر به نظر می‌رسد. فرمان اسپرت سه پره با قسمت پایینی صاف و کاراکتر 鲸 (به معنای نهنگ) جزو نکات جالب توجه طراحی کابین به شمار می‌رود. حتی شباهت دسته دنده به دم نهنگ نیز کاملاً آشکار است.

شاسی بلند رووی Whale

در فضای داخلی این شاسی بلند کوپه چینی، نمایشگر دوگانه ۱۲.۳ اینچی برای صفحه آمپر دیجیتال و سیستم اطلاعات و سرگرمی را مشاهده می‌کنیم. صفحه‌آرایی صفحه آمپر دیجیتال هم خیلی مرتب و سرراست است؛ برخلاف محیط‌های شلوغی که در نمایشگرهای سایر خودروها به چشم می‌خورد.

شاسی بلند رووی Whale
شاسی بلند رووی Whale

صندلی عقب فضای زیادی دارد، اگرچه نشستن در قسمت وسط کمی دشوارتر خواهد بود. روی زیرسری‌ها هم لوگوی نهنگ درج شده است.

مشخصات فنی رووی Whale

رووی Whale مجهز به یک پیشرانه بنزینی ۲ لیتر توربوشارژ است که توانایی تولید قدرت ۲۳۱ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتون‌متر را دارد. قدرت پیشرانه به وسیله گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت و وضعیت عرضه

قیمت شاسی بلند کوپه رووی از ۱۶۶.۸۰۰ یوان (معادل ۲۶.۲۸۰ دلار آمریکا) آغاز می‌شود و نهایتاً به ۱۹۲.۸۰۰ یوان (معادل ۳۰.۳۷۰ دلار) می‌رسد. پیش‌فروش این خودرو هم‌اکنون در جریان قرار دارد و رووی طی نمایشگاه خودرو پکن در ماه آینده خودروی Whale را برای اولین بار به نمایش خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید:

چری تیگو ۸ پرو، شاسی بلند سال ۲۰۲۱ عربستان با بهترین فناوری پیشرفته شد

منبع :CarNewsChinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.