تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۸:۵۳
کد خبر : 63970

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی به سیستم ضد کلاهبرداری مجهز است!

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی به سیستم ضد کلاهبرداری مجهز است!

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی به سیستم ضد کلاهبرداری مجهز است! رابط کاربری محبوب گوشی‌های شیائومی یعنی MIUI، به زودی قابلیتی مهم را در نسخه ۱۳ دریافت خواهد کرد که از کلاهبرداری مجازی جلوگیری ..

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی به سیستم ضد کلاهبرداری مجهز است!

رابط کاربری محبوب گوشی‌های شیائومی یعنی MIUI، به زودی قابلیتی مهم را در نسخه ۱۳ دریافت خواهد کرد که از کلاهبرداری مجازی جلوگیری خواهد کرد.

شرکت شیائومی به تازگی تایید کرد که رابط کاربری MIUI 13 سرانجام در روز بیست و هشتم دسامبر (هفتم دی‌ماه) منتشر می‌شود. شیائومی هنوز رسما برنامه انتشار آپدیت MIUI 13 را برای گوشی‌هایش اعلام نکرده اما زمان تقریبی انتشار MIUI 13 برای گوشی‌های شیائومی مشخص شده است. آخرین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن هستند که در نسخه بعدی رابط کاربری شیائومی که به زودی راهی گوشی بسیاری از کاربران خواهد شد، شاهد سیستم ضد کلاهبرداری و محافط لینک نسبتا پیشرفته‌ای خواهیم بود.

سیستم ضد کلاهبرداری شیائومی

رابط کاربری MIUI 13، سریع‌تر و پایدارتر از همیشه

شیائومی اطلاعات زیادی را درباره سیستم ضد کلاهبرداری MIUI رسانه‌‌ای نکرد اما ظاهرا این سیستم، قدرتمند، سریع و قابل اعتماد خواهد بود. شیائومی اطلاعاتی جالب از نسخه جدید رابط کاربری نیز منتشر کرده است. طبق ادعاهای این شرکت چینی، پس از ۳۶ ماه استفاده از رابط کاربری MIUI نسخه ۱۳، عملکرد خواندن و نوشتن اطلاعات تنها ۵ درصد دچار ضعف خواهد شد.

طبق گزارش‌های رسمی، در طی ۶ ماه توسعه، رابط کاربری MIUI 13 بین ۱۵ تا ۵۲ درصد در زمینه روان بودن پیشرفت داشته است. روان بودن برنامه‌های گوشی نیز حدود ۲۰ تا ۲۶ درصد پیشرفت داشته است. رابط کاربری گوشی‌های شیائومی در گذشته ایرادات قابل توجهی داشته است. اما به نظر می‌رسد سرانجام، کاربران گوشی‌های شیائومی می‌توانند یکی از روان‌ترین رابط‌های کاربری در دنیای گوشی‌های هوشمند را در MIUI 13 تجربه کنند.

در کنار معرفی MIUI 13 برای گوشی‌های هوشمند، شیائومی نسخه مخصوص تبلت این رابط کاربری را هم منتشر خواهد کرد. این نسخه ویژه، MIUI 13 Pad نام دارد. طبق اعلام شیائومی، این نسخه از MIUI از ۳۰۰۰ برنامه برتر به صورت کامل پشتیبانی می‌کند. این برنامه‌ها که جزو برنامه‌های پرطرفدار هستند، برای نمایشگرهای بزرگ تبلت‌های شیائومی بهینه شده اند.

نسل‌های قبلی رابط کاربری شیائومی یعنی MIUi 12 و ۱۲.۵، به هیچ وجه جزو بهترین نسخه‌های MIUI شیائومی نبودند. این دو نسخه، باعث به وجود آمدن انتقادات زیادی شدند. بنیان‌گذار شیائومی، لی جون نیز از این موضوع کاملا آگاه است و اعلام کرده تیم توسعه شیائومی به شدت در تلاش است تا رابط کاربری خود را بهینه کند. با توجه به این که شعار سری شیائومی ۱۲ «سریع و پایدار» است، این شرکت چینی باید تمام تلاشش را بکند.

انتشار آپدیت MIUI 13

در صورتی که شما هم برای دیدن ویژگی‌های MIUI 13 هیجان‌زده هستید، باید کمی منتظر بمانید. شیائومی اعلام کرده سری شیائومی ۱۲، اولین گوشی‌هایی خواهند بود که از زمان عرضه، به این رابط کاربری مجهز هستند. اولین گوشی‌هایی که این رابط کاربری را به صورت آپدیت دریافت می‌کنند، می ۱۱ اولترا، می ۱۱ پرو، می ۱۱ و ردمی K40 خواهند بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.