تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر : 69700

دستبند هوشمند شیائومی می بند ۷، با صفحه نمایش بزرگ‌تر و باتری بهتر در راه است

دستبند هوشمند شیائومی می بند ۷، با صفحه نمایش بزرگ‌تر و باتری بهتر در راه است

دستبند هوشمند شیائومی می بند ۷، با صفحه نمایش بزرگ‌تر و باتری بهتر در راه استاطلاعات مفیدی از دستبند هوشمند می ۷ بند شیائومی – Xiaomi Mi Band 7 که به زودی معرفی می‌شود، به بیرون درز کرده است.
از اولین..

دستبند هوشمند شیائومی می بند ۷، با صفحه نمایش بزرگ‌تر و باتری بهتر در راه است

اطلاعات مفیدی از دستبند هوشمند می ۷ بند شیائومی – Xiaomi Mi Band 7 که به زودی معرفی می‌شود، به بیرون درز کرده است.

از اولین عرضه دستبند هوشمند می بند در سال ۲۰۱۴، محصول جذاب و اقتصادی شیائومی هر ساله با فروش بسیار خوبی همراه بوده است. این گجت نه تنها اپل را برای پیشروی در عرضه دستبندهای پوشیدنی به چالش کشیده است، بلکه نمونه‌ای بارز از سیاست شیائومی در جهت ارزش در برابر پول پرداختی محسوب می‌شود. می بند ۷ از معدود محصولات شیائومی است که در بازار ایالات متحده نیز به فروش می‌رسد و طرفداران پر و پا قرصی را به دنبال داشته است.

می بند ۷ با نمایشگر و باتری بزرگ‌تر

به گزارش Magical Unicorn (به نقل از XDA) که از سابقه‌ای روشن در پیش‌بینی مشخصات مدل‌های آینده Mi Band برخوردار است، انتظار می‌رود تا این دستبند هوشمند به نمایشگری بزرگ‌تر از نمونه ۱.۵۶ اینچی می بند ۶ مجهز باشد و از رزولوشنی با ابعاد ۱۹۲x490p استفاده کند. این گجت احتمالا به قابلیت Always-on Display، یک موقعیت‌یاب اختصاصی و ویژگی‌های جدید دیگر مجهز خواهد شد. البته تجهیز به GPS داخلی، سال گذشته در مورد می بند ۶ نیز مورد گمانه‌زنی قرار گرفته بود که در نهایت عملی نشد.

در سال قبل، Mi Band 6 با نمایشگری بزرگ‌تر، رنگارنگ‌تر و پالس اکسیمتر همراه شده بود. این قابلیت میزان اکسیژن خون را اندازه‌گیری می‌کند که معمولا در محدوده‌ای بین ۹۵% تا ۱۰۰% قرار دارد. هر مقداری کم‌تر از این درصد، نشان‌دهده زنگ خطری برای بدن در ارتباط با گردش اکسیژن است و می‌تواند بیان‌گر یک مشکل در ریه‌ها یا عملکرد گردش خون باشد.

می بند ۶ هم‌چنین حالت‌های تمرینی بیش‌تری را ارائه داده و از باتری بزرگ‌تری در مقایسه با Mi Band 5 بهره می‌برد. طبق گزارش‌ها، دستبند هوشمند می بند ۷، دارای نام رمز L66 بوده و از دو شماره مدل M2129B1 و M2130B1 استفاده خواهد کرد. هم‌چنین این محصول از حالات تمرینی بیش‌تری شامل ایروبیک تا زومبا پشتیبانی می‌کند و هم‌چنین به بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس مختلف مجهز خواهد شد.

مچ‌بند شیائومی می بند 7، با صفحه نمایش بزرگ‌تر و باتری بهتر در راه است

یکی از ویژگی‌های جدید و جالب این گجت، زنگ هوشمند نام دارد که با هدف بیدارباش مخاطب از یک خواب سبک، ۳۰ دقیقه پیش از به‌صدا در آمدن زنگ معمولی عمل می‌کند. Mi Band 7 ظاهرا دارای یک حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای بهینه‌سازی عمر باتری دستگاه است. در نسل پیشین، شارژ دستگاه با استفاده از کلیه قابلیت‌ها، عمری ۵ روزه و در صورت استفاده پراکنده تا ۳۰ روز دوام داشت.

بر اساس الگوهای تاریخی پیشین شیائومی در معرفی سری Mi Band، می‌توان انتظار داشت که این محصول تا اواخر ماه به بازار عرضه شود. می بند ۶ هنوز در سایت آمازون در دسترس بوده و در سال گذشته، بیش از ۱ میلیون واحد از آن در سراسر جهان مورد توزیع قرار گرفته است. تلفیقی از ویژگی‌های کاربردی و قیمت پایین، می بند را به یکی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی تبدیل کرده است.

طبق گمانه‌زنی‌ها، دستبند هوشمند می بند ۷ شیائومی نیز از دو پلتفرم اندروید و iOS پشتیبانی خواهد کرد. شیائومی با سکوت خبری، مصمم است که از انتشار اطلاعات و مشخصات دقیق محصول خود پیش از رونمایی جلوگیری کند.

منبع :phonearena

شایعات xiaomi-mi-band-7

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.