تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
کد خبر : 67083

در اتفاقی نادر، قیمت محصولات مدیران خودرو ارزان شد + جدول نرخ جدید

در اتفاقی نادر، قیمت محصولات مدیران خودرو ارزان شد + جدول نرخ جدید

در اتفاقی نادر، قیمت محصولات مدیران خودرو ارزان شد + جدول نرخ جدیدقیمت محصولات مدیران خودرو به دلیل مصرف سوخت پایین و رتبه انرژی بهینه کاهش پیدا کرد. در ادامه جزئیات کاهش قیمت هر محصول مدیران خودرو را..

در اتفاقی نادر، قیمت محصولات مدیران خودرو ارزان شد + جدول نرخ جدید

قیمت محصولات مدیران خودرو به دلیل مصرف سوخت پایین و رتبه انرژی بهینه کاهش پیدا کرد. در ادامه جزئیات کاهش قیمت هر محصول مدیران خودرو را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قیمت بسیاری از محصولات مدیران خودرو به دلیل کیفیت بالا و مصرف سوخت بهینه برای نخستین بار کاهش پیدا کرد. در واقع جدیدترین تغییراتی که در رتبه‌بندی مصرف انرژی خودروهای تولید داخل اعمال شده نشان می‌دهد برخی از محصولات مدیران خودرو مشمول معافیت‌های بیشتری در مالیات و عوارض شماره‌گذاری شدند و به همین دلیل قیمت آنها کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه بسیاری از محصولات این شرکت خودروسازی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ و یورو ۵+ هستند، از معافیت بیشتری نسبت به رقبا بهره می‌برند.

جزئیات کاهش قیمت محصولات مدیران خودرو

تغییر روش محاسبات دیون دولتی نظیر مالیات و عوارض شماره‌گذاری طبق رتبه‌بندی انرژی دریافت شده در هر محصول و تولیدات محصولات بهینه و باکیفیت توسط مدیران خودرو باعث شد تا هزینه‌های مالیات و عوارض شماره‌گذاری بسیاری از محصولات مدل ۱۴۰۱ این خودروساز کاهش پیدا کند. مشتریان با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز این شرکت می‌توانند از قیمت‌های مدل‌های ۱۴۰۱ اطلاع پیدا کنند.

در همین راستا بررسی‌های بازار خودرو حاکی از آن است قیمت تعدادی از خودروهای مدیران خودرو به شکل عجیبی در بازار آزاد کاهش پیدا کرده است؛ برای مثال فروشندگان کراس اوور چینی چری تیگو ۷ IE را با قیمت ۱ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان مورد معامله قرار دادند که نشان می‌دهد قیمت آن نسبت به هفته قبل حدود ۱۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این، چری تیگو ۵ IE مدل ۹۹ نیز با قیمت ۷۷۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفته که از کاهش ۲۰ میلیون تومان این خودرو حکایت دارد.

قیمت بازار برخی از محصولات مدیران خودرو

نام خودرومدلکارکردقیمت
چری تیگو ۷ IE۱۳۹۹صفر۱ میلیارد تومان
چری تیگو ۷ IE۱۴۰۰صفر۱ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان
چری آریزو ۶‌ اکسلنت۱۴۰۰صفر۹۳۰ میلیون تومان
چری آریزو ۵TE اتوماتیک اکسلنت (توربو) آریزو ۱۳۹۹صفر۶۸۰ میلیون تومان
چری آریزو ۵TE اتوماتیک اکسلنت (توربو)۱۴۰۰صفر۶۴۵ میلیون تومان
چری تیگو ۵ IE۱۳۹۹صفر۷۷۰ میلیون تومان
چری تیگو ۵ TE۱۴۰۰صفر۸۳۵ میلیون تومان

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.