تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۸
کد خبر : 68017

داستان طراحی سری گلکسی S22 از زبان سامسونگ

داستان طراحی سری گلکسی S22 از زبان سامسونگ

داستان طراحی سری گلکسی S22 از زبان سامسونگاگر کنجکاو هستید تا بدانید که چه داستانی در پشت پرده طراحی سری گلکسی S22 سامسونگ بوده، این مطلب را از دست ندهید.
سامسونگ از دیرباز در تلاش بوده تا فرمی ساده و..

داستان طراحی سری گلکسی S22 از زبان سامسونگ

اگر کنجکاو هستید تا بدانید که چه داستانی در پشت پرده طراحی سری گلکسی S22 سامسونگ بوده، این مطلب را از دست ندهید.

سامسونگ از دیرباز در تلاش بوده تا فرمی ساده و مسطح را در طراحی محصولات خود خلق کند که به موجب آن، فناوری و طراحی را بدون آشکار کردن مرزهای بین این دو هماهنگ و به تعادل برساند. یکی از عناصر مهم در پیاده‌سازی این نگرش در طراحی سری گلکسی S22 اتفاق افتاده که با ایجاد خطوطی صاف و زیبا، تجسمی مانند انحنای تپه‌های شنی را پدیدار می‌کند.

برقراری تعادل و استحکام در شکلی ساده‌سازی شده، از خصوصیات برجسته طراحی گلکسی اس بوده که در سری گلکسی S22 سامسونگ به‌طور آشکاری، نمود پیدا کرده است.

با طراحی دستگاه‌های گلکسی، سامسونگ تلاش می‌کند تا یک تجربه قابل حمل و بهینه را ارائه دهد که بر ترجیحات و سبک زندگی منحصربه‌فرد کاربران تأثیر بگذارد. سامسونگ با پیاده‌سازی طرح‌های خود که در گذر زمان دست‌خوش تغییر و دگرگونی می‌شوند، کاربران را قادر می‌سازد تا از دستگاه‌های تلفن همراه خود هر طور که می‌خواهند استفاده کنند و بدین وسیله با پشتیبانی از تجربه‌های لذت‌بخش‌تر تلفن همراه، کاربران را در محوریت کنترل و تسلط بر گوشی‌های قرار می‌دهد.

در حالی که طراحی دستگاه های خانواده گلکسی S22 ساده‌سازی و اصلاح شده است، لذت انتخاب کاور گوشی هوشمند بیشتر از همیشه نظرها را به سوی خود جلب کرده است. صفحه نمایش جمع و جور S-View Flip Cover دارای رابط کاربری مشترک با Galaxy Watch است که قابلیت استفاده ثابت و یکپارچه‌ای را ارائه می دهد. در همین حال، قاب‌های جدید با دو صفحه پشتی در دو نوع شفاف و آینه ای قابل انتخاب هستند تا کاربران بتوانند به راحتی دستگاه خود را مطابق با سلیقه خود تزئین کنند.

گلکسی S22 و S22+ هر دو دارای رنگ‌هایی مشابه در بدنه و فریم فلزی دوربین خود هستند که تاثیر زیادی در القای حس یکپارچگی دارد. خط صاف و براقی که در سطح قاب کناری کشیده شده است، آن را از محفظه دوربین جدا می کند و ظاهری مرتب و شکیل را ایجاد کرده است. سیستم دوربین، ساختار ضدآب آن و زاویه محفظه دوربین نیز در این سری، بازطراحی شده و با ظرافت اصلاح و ساده‌سازی شده‌اند.

داستان طراحی سری گلکسی S22 از زبان سامسونگ

در S22 اولترا نیز هویت و زبان طراحی به ارث رسیده از سری گلکسی نوت، غیرقابل انکار است. در سری جدید پرچمداران گلکسی، ابعاد دوربین‌ها به نهایت بهینه‌سازی رسیده و هم‌چنین قلم S Pen نیز با بهبودهایی برای استفاده در سری اولترا همراه شده که کاهش تاخیر و ویژگی‌هایی سازگار با One UI را به ارمغان آورده است.

سامسونگ در این سری با تکیه بیش‌تر به اهمیت رنگ‌ها و نقش آنها در جلوه بصری محصولات، به عرضه کیس‌هایی با تنوع رنگی بالا پرداخته که در نتیجه بتواند بهترین هماهنگی را با محصولات جدید گلکسی پدید بیاورد.

داستان طراحی سری گلکسی S22 از زبان سامسونگ

در نهایت، سامسونگ این وعده را داده که در آینده، به ایجاد تجربیات نوآورانه خود ادامه خواهد داد و تغییرات فناوری را از این طریق به مخاطب خود منعکس کند. این دگرگونی‌ها باعث شکست مرزها و محدودیت‌هایی است که به موجب آن، گوشی‌های هوشمند می‌توانند از عهده وظایفی که فراتر از درک فعلی ما از این گجت‌ها است، برآیند.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.