تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر : 67337

خبری از درگاه میکرو اس دی در خانواده گلکسی S22 سامسونگ نیست

خبری از درگاه میکرو اس دی در خانواده گلکسی S22 سامسونگ نیست

خبری از درگاه میکرو اس دی در خانواده گلکسی S22 سامسونگ نیستسامسونگ سرانجام سری گلکسی اس ۲۲ را معرفی کرد و حالا مشخص شده در گلکسی S22 هم مثل نسل قبلی خبری از درگاه میکرو اس دی نخواهد بود.

رویداد آنپکد..

خبری از درگاه میکرو اس دی در خانواده گلکسی S22 سامسونگ نیست

سامسونگ سرانجام سری گلکسی اس ۲۲ را معرفی کرد و حالا مشخص شده در گلکسی S22 هم مثل نسل قبلی خبری از درگاه میکرو اس دی نخواهد بود.

رویداد آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ دیروز برگزار شد و این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی، گوشی‌های گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی S22 Ultra را معرفی کرد. بررسی‌های صورت گرفته در ساعات اخیر نشان می‌دهند با یکی از بهترین سری گوشی‌های معرفی شده توسط سامسونگ تا به امروز طرف هستیم و احتمالا این سری، جزو پرفروش‌ترین و بهترین گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۲۲ نیز باشد.

تقریبا از هفته‌ها پیش از معرفی خانواده گلکسی S22، تمام مشخصات فنی و اطلاعات مهم این سری افشا شدند. با این حال سوالاتی درباره این سری وجود داشتند که تا روز معرفی، پاسخی برای آن‌ها نبود. یکی از این سوالات، مجهز بودن یا نبودن سری گلکسی S22 به درگاه کارت حافظه بود.

سامسونگ گلکسی S22 را بدون درگاه میکرو اس دی عرضه کرد

متاسفانه هیچ یک از گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ به درگاه میکرو اس دی مجهز نخواهند بود. حتی سامسونگ این درگاه را به صورت هیبریدی با سیم کارت نیز در گوشی‌های پرچمدار جدیدش قرار نداده است. با توجه به این مورد، اگر علاقه به ضبط ویدئو با کیفیت بالا دارید یا می‌خواهید بازی‌ها، نر‌م‌افزارها و فیلم‌های زیادی را در گوشی خود ذخیره کنید، باید حتما نسخه‌هایی با ظرفیت حافظه داخلی بالاتر خانواده گلکسی اس ۲۲ را خریداری کنید.

مقایسه گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا سامسونگ

Samsung Galaxy S22

این اولین بار نیست که سامسونگ دست به چنین عملی زده است. حتی در نسل قبل (سری گلکسی S21) نیز مانند S22 خبری از درگاه میکرو اس دی نبود. پس اقدام سامسونگ نباید شما را شگفت‌زده کرده باشد.

سامسونگ گوشی گلکسی اس ۲۲ و گلکسی S22 پلاس را با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد کرد. نسخه اولترای سری گلکسی اس ۲۲ نیز در نسخه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهند شد. البته گلکسی S22 Ultra در یک نسخه یک ترابایتی نیز عرضه می‌شود که خرید آن در حال حاضر تنها از وب سایت رسمی سامسونگ ممکن است.

اگر به استفاده زیاد از دوربین یا ذخیره اطلاعات در گوشی خود علاقه دارید، احتمالا بهتر باشد کمی بیشتر هزینه کنید و سراغ نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایتی این سری بروید. البته می‌توانید از سرویس‌های فضای ذخیره سازی ابری نیز به جای میکرو اس دی در سری گلکسی S22 استفاده کنید.

منبع :sam mobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.