تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۵۹
کد خبر : 66902

خبرهای خوبی در مورد حافظه گلکسی S22 اولترا به گوش می‌رسد

خبرهای خوبی در مورد حافظه گلکسی S22 اولترا به گوش می‌رسد

خبرهای خوبی در مورد حافظه گلکسی S22 اولترا به گوش می‌رسدتاکنون اخبار ضد و نقیض زیادی در مورد حافظه گلکسی S22 اولترا به گوش رسیده است؛ اما شایعات اخیر می‌تواند طرفداران Galaxy S22 Ultra را حسابی خوشحال..

خبرهای خوبی در مورد حافظه گلکسی S22 اولترا به گوش می‌رسد

تاکنون اخبار ضد و نقیض زیادی در مورد حافظه گلکسی S22 اولترا به گوش رسیده است؛ اما شایعات اخیر می‌تواند طرفداران Galaxy S22 Ultra را حسابی خوشحال کند.

سال میلادی گذشته گفته شد که قوی‌ترین مدل سری گلکسی S22، یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا با حافظه داخلی ۱ ترابایتی روانه بازار خواهد شد. کمی بعد یکی از کارمندان سابق سامسونگ نیز این خبر را تایید کرد. هرچند که این خبر در روزهای اخیر کم رنگ شد؛ زیرا در محتوای تبلیغاتی لو رفته به حداکثر حافظه ۵۱۲ گیگابایتی اشاره شده بود.

گلکسی اس ۲۲ اولترا با حافظه ۱ ترابایتی در راه است، ولی نه برای همه

حافظه گلکسی S22 اولترا

حالا یک افشاگر معتبر، بار دیگر احتمال استفاده از حافظه ۱ ترابایتی در گلکسی S22 Ultra را زنده کرده است. با توجه به مشخصات لو رفته، گلکسی اس ۲۲ اولترا یکی از گوشی‌های جذاب سال ۲۰۲۲ خواهد بود و این را نیز تا حد زیادی مدیون پشتیبانی کامل از قلم S Pen و طراحی زیبای شبیه به سری گلکسی نوت است.

البته نباید از دوربین‌های قدرتمند، صفحه نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی با رفرش ریت متغیر ۱۲۰ هرتز، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه توانمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ (بستگی به بازار هدف) غافل شد. شایعات تاکنون به وجود سه نسخه با ۸ گیگ رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگ رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگ رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه اشاره داشتند.

Roland Quandt نسبتا مطمئن به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۲۲ اولترا با حافظه ۱ ترابایتی هم عرضه خواهد شد؛ اما این نسخه تنها محدود به برخی بازار‌های خاص خواهد بود. پیشتر افشاگری به نام Ishan Agarwal نیز گفته بود که مدل ۱ ترابایتی پرچمدار سامسونگ حتما در بازار‌های مهم اروپایی ارائه خواهد شد.

حافظه گلکسی S22 اولترا

گلکسی اس ۱۰ پلاس (۲۰۱۹) به حافظه داخلی ۱ ترابایتی مجهز شده بود و از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کرد. گلکسی S22 اولترا به احتمال زیاد از کارت حافظه پشتیبانی نخواهد کرد و به همین دلیل نسخه ۱ ترابایتی واجب به نظر می‌رسد. علاوه بر اینها، سری آیفون ۱۳ اپل نیز با چنین حافظه‌ای عرضه شده است و همین می‌تواند سامسونگ را به مجهز کردن پرچمدار خود به حافظه یک ترابایتی ترغیب کند تا از رقیب خود جا نماند.

با توجه به اینکه مدل ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی اس ۲۱ اولترا ۱۳۹۹ دلار قیمت داشت، در صورت به واقعیت پیوستن شایعات، باید مبلغ زیادی را برای خرید این گوشی آماده کنید. در واقع حتی اگر سامسونگ قیمت گوشی‌های پرچمدار خود را نسبت به سال گذشته افزایش ندهد، گلکسی اس ۲۲ اولترا با حافظه ۱ ترابایتی احتمالا حدود ۱۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. البته تا چند روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد؛ زیرا سامسونگ می‌خواهد در ۲۰ بهمن ماه از سری گلکسی S22 رونمایی کند.

منبع :Phone Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.