تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر : 30326

جزئیات بخش آنلاین Call of Duty: Cold War منتشر شد

جزئیات بخش آنلاین Call of Duty: Cold War منتشر شد

جزئیات بخش آنلاین Call of Duty: Cold War منتشر شد بخش آنلاین Call of Duty: Cold War – کال آف دیوتی: بلک اپس جنگ سرد، دارای مُدهای کاملا جدیدی خواهد بود و از نقشه‌های تازه‌ای بهره می‌برد.
شرکت اکتیویژن سرانجام جزئیات بخش آنلاین Call of Duty: Cold War را منتشر کرد. شما در ادامه می‌توانید اطلاعات مرتبط با بخش چند نفره این بازی را مطالعه کنید.
جزئیات بخش آنلاین Call of Duty: Cold War تا اینجا پنج نقشه مختلف برای بازی تایید شده است:
نقشه آرمادا (Armada): این نقشه در وسط اقیانوس اطلس شمالی قرار دارد، جایی که نیروهای ایالات متحده و جماهیر شوروی در جستجوی یافتن نمونه اولیه یک زیردریایی هسته‌ای هستند. نقشه از سه کشتی مختلف تشکیل شده که شما می‌توانید با استفاده از زیپ لاین، بین آن‌ها رفت و آمد کنید. قایق‌های کوچک هم در دسترس شما هستند. نقشه چهارراه (Crossroad): این نقشه بسیار بزرگ است و سازندگان، آن را برای مبارزات ۱۲ در برابر ۱۲ طراحی کرده‌اند. در این منطقه برفی، قابلیت استفاده از تانک‌ها را دارید و اتومبیل‌های مخصوص حرکت روی برف نیز در اختیار شما هستند. نقشه میامی (Miami): این نق..

جزئیات بخش آنلاین Call of Duty: Cold War منتشر شد

بخش آنلاین Call of Duty: Cold War – کال آف دیوتی: بلک اپس جنگ سرد، دارای مُدهای کاملا جدیدی خواهد بود و از نقشه‌های تازه‌ای بهره می‌برد.

شرکت اکتیویژن سرانجام جزئیات بخش آنلاین Call of Duty: Cold War را منتشر کرد. شما در ادامه می‌توانید اطلاعات مرتبط با بخش چند نفره این بازی را مطالعه کنید.

جزئیات بخش آنلاین Call of Duty: Cold War

تا اینجا پنج نقشه مختلف برای بازی تایید شده است:

  • نقشه آرمادا (Armada): این نقشه در وسط اقیانوس اطلس شمالی قرار دارد، جایی که نیروهای ایالات متحده و جماهیر شوروی در جستجوی یافتن نمونه اولیه یک زیردریایی هسته‌ای هستند. نقشه از سه کشتی مختلف تشکیل شده که شما می‌توانید با استفاده از زیپ لاین، بین آن‌ها رفت و آمد کنید. قایق‌های کوچک هم در دسترس شما هستند.
  • نقشه چهارراه (Crossroad): این نقشه بسیار بزرگ است و سازندگان، آن را برای مبارزات ۱۲ در برابر ۱۲ طراحی کرده‌اند. در این منطقه برفی، قابلیت استفاده از تانک‌ها را دارید و اتومبیل‌های مخصوص حرکت روی برف نیز در اختیار شما هستند.
  • نقشه میامی (Miami): این نقشه دارای سایز متوسطی بوده و برای مسابقات ۶ در برابر ۶ طراحی شده است. این نقشه در فضای شبانه جریان دارد و از آنجایی که ساختمان‌ها نزدیک به هم هستند، شاهد مبارزات سریعی خواهید بود.
  • نقشه ماهواره (Satellite): مبارزات شما در بیابان‌های کشور آنگولا اتفاق می‌افتد، پیرامون یک ماهواره آمریکایی که در آنجا سقوط کرده است. در تریلر معرفی بازی، این نقشه برای لحظاتی نشان داده شد و تصویر می‌شد که وار زون جدید در این منطقه باشد، حدس‌هایی که حالا کاملا اشتباه از آب درآمده‌اند.
  • نقشه مسکو (Moscow): این نقشه در مرکز شهر مسکو در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد. همانند میامی، در اینجا هم مبارزات شما به خیابان کشیده می‌شود.

بخش آنلاین Call of Duty: Cold War

طبق گفته استودیوی تری آرک (Treyarch)، هر کدام از این نقشه‌ها بر اساس منابع و اطلاعات واقعی طراحی شده‌اند. بخش تحقیقات استودیوی سازنده، به مناطق واقعی مشابه رفته و هزاران عکس را بررسی کرده تا بتوانید همه چیز را نزدیک به واقعیت بسازد.

بخش آنلاین Call of Duty: Cold War مطابق معمول، دارای مُدهای آشنایی خواهد بود، از جمله تیم دث مچ، جستجو و نابودی (Search and Destroy)، دامنیشن (Domination) کیل کانفیرمد (Kill Confirmed) و همچنین مُد کنترل که طرفداران، آن را در بازی بلک اپس ۴ تجربه کرده‌اند. اما این پایان کار نیست و برای اولین بار، شاهد حالت‌های جدیدی هستیم:

  • مُد وی آی پی اسکورت (VIP Escort): این حالت به صورت ۶ در برابر ۶ انجام می‌شود. یکی از بازیکنان نقش وی آی پی را خواهد داشت و پنج عضو دیگر تیم وظیفه دارند که او را تا نقطه خروج، زنده نگه دارند. در سوی دیگر، تیم دشمن نباید اجازه دهد شخصیت وی آی پی به مقصد برسد. در هر راند، کسانی که کشته می‌شوند، احیا نخواهند شد و بازیکنی که نقش وی آی پی را بر عهده می‌گیرد، تنها یک اسلحه کمری و نارنج دودزا در اختیار خواهد داشت.
  • مُد اسلحه‌های ترکیبی (Combined Arms): این حالت به صورت ۱۲ در برابر ۱۲ انجام می‌شود و در هر نقشه، وسایل نقلیه مختلفی از جمله تانک، هلی‌کوپتر و غیره در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • مُد فایرتیم (Fireteam): این حالت به صورت ۴۰ نفره برگزار خواهد شد. ۱۰ تیم ۴ نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و گفته شده که بازیکنان، تنها دشمنان شما در این مُد نیستند. تری آرک به زودی جزئیات بیشتری از این بخش منتشر می‌کند.

بخش آنلاین Call of Duty: Cold War

تری آرک همچنین جزئیات تازه‌ای از گیم پلی بازی ارائه داده است. آن‌ها وعده داده‌اند که نوع حرکت کردن شخصیت و نوع تیراندازی او برای طرفداران مجموعه بلک اپس آشنا باشد. بازی قرار است از یک سیستم صوتی جدید بهره ببرد که به شما کمک می‌کند درک بهتری از شلیک کردن هم تیمی‌ها و دشمنان داشته باشید. با تشکر از سیستم صوتی سه بعدی بازی، به راحتی متوجه می‌شوید از کدام طرف به شما شلیک شده و دشمن دارای چه نوع اسلحه‌ای است.

شما در بخش انتخاب اسلحه‌ها (Loadout)، می‌توانید از کارت‌هایی به نام وایلد کارت (Wildcards) نیز استفاده کنید که یکی از چهار ویژگی زیر را برای شما باز می‌کنند:

  • هشت قطعه تقویت کننده اضافی برای اسلحه‌های اصلی و ثانویه
  • اجازه حمل کردن ۶ قابلیت جانبی (Perks)
  • اجازه حمل کردن سه قابلیت جانبی (به جای یکی) از هر دسته
  • دو برابر شدن تجهیزات تاکتیکی

بخش آنلاین Call of Duty: Cold War

آیتم‌های فیلد آپگرید (Field Upgrate) نیز در بازی وجود دارند. به گفته سازندگان، این آیتم‌های خاص در اختیار شما قرار می‌گیرند تا بتوانید به تیم خود کمک کرده یا جلوی پیشرفت دشمن را بگیرد. البته از این آیتم‌ها تنها برای مدت محدودی می‌توانید استفاده کنید.

همانند نسخه‌های قبلی، ویژگی اسکور استریک (Scorestreaks) نیز به این نسخه آمده است. شما از طریق کشتن دشمنان به این ویژگی دست پیدا کنید و هر کدام از این اسکور استریک‌ها در بازی تاثیرگذار هستند. برای مثال، پهپاد (UAV) به شما اطلاعات مهمی ارائه می‌دهد یا می‌توانید چند موشک به سوی دشمنان شلیک کرده و یا حتی یک جلیقه ضدگلوله بسیار قدرتمند بر تن کنید. هر کدام از اسکور استریک می‌توانند جریان مسابقه را تغییر داده و شما را به پیروزی نزدیک کنند.

بر خلاف نسخه‌های قبلی، این بار اگه کشته شوید، امتیازاتی که برای فعال سازی اسکور استریک جمع آوری کرده‌اید را از دست نمی‌دهید. همچنین اگر این قابلیت را فعال کنید، پس از آن برای مدتی معین اجازه دسترسی به اسکور استریک‌ها را نخواهید داشت، حتی اگر امتیاز لازم برای فعال سازی دوباره را داشته باشید. سازندگان با این کار تلاش کرده‌اند تا جلوی سوءاستفاده و برهم خوردن تعادل بازی را بگیرند.

بخش آنلاین Call of Duty: Cold War

حرکت کردن در بازی هم تغییراتی داشته است، برای مثال در ابتدای دویدن، سرعت بیشتری دارید. پریدن طبیعی‌تر شده و هنگامی که به زمین فرود می‌آیید، سرعت شما برای لحظاتی کاهش می‌یابد. میزان صدایی که تولید می‌کنید نیز بستگی به سرعت شما دارد. همچنین می‌توانید همانند کانتر استرایک، آرام‌تر حرکت کرده و دشمنان را غافل‌گیر کنید.

کسانی که بخش آنلاین Call of Duty: Cold War را تجربه کرده‌اند، به نامتعادل بودن نقشه و اسلحه‌ها اشاره داشته‌اند، شرکت سازنده نیز وعده داده که این مشکلات را در اولین فرصت برطرف کند. ما هنوز جزئیاتی از بخش بتل رویال بازی در دست نداریم اما گفته می‌شود که همانند وار زون، به صورت مستقل و رایگان عرضه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

نسخه بازسازی بازی مافیا چه تفاوت‌هایی با نسخه اصلی دارد؟

بازی کال آف دیوتی: جنگ سرد در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ۱۳۹۹) برای پلی استیشن ۴، ایکس وان، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.