تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 586933

تیک آبی توییتر، پولی می‌شود؛ درآمد بعدی ایلان ماسک چیست؟

تیک آبی توییتر، پولی می‌شود؛ درآمد بعدی ایلان ماسک چیست؟

تیک آبی توییتر، پولی می‌شود؛ درآمد بعدی ایلان ماسک چیست؟ ایلان ماسک در تازه‌ترین اقدام خود، کارکنان توییتر را تهدید کرده که یا تاییدیه تیک آبی این پلتفرم را پولی کرده یا شرکت را برای همیشه ترک کنند. اکنون که ایلان ماسک به طور رسمی مالک توییتر شده، اولین اولتیماتوم خود را به کارمندان این

تیک آبی توییتر، پولی می‌شود؛ درآمد بعدی ایلان ماسک چیست؟

ایلان ماسک در تازه‌ترین اقدام خود، کارکنان توییتر را تهدید کرده که یا تاییدیه تیک آبی این پلتفرم را پولی کرده یا شرکت را برای همیشه ترک کنند.

اکنون که ایلان ماسک به طور رسمی مالک توییتر شده، اولین اولتیماتوم خود را به کارمندان این شرکت ارائه داده است. این میلیاردر ضرب‌الاجلی را برای پولی کردن تاییدیه تیک آبی توییتر به مدیران این پلتفرم اعلام کرده و به آنها گفته در صورت مخالفت، وسایل خود را جمع کرده و شرکت را ترک کنند!

به نقل از منابع آگاه و مکاتبات داخلی که توسط The Verge انجام شده، ماسک به کارکنان خود دستور داده تا سرویس Twitter Blue، اشتراک اختیاری 4.99 دلاری این شرکت که دارای ویژگی‌های اضافی است را به اشتراکی گران‌تر شامل تاییدیه تیک آبی توییتر تغییر دهند. توییتر در حال حاضر قصد دارد اشتراک آبی توییتر را به مبلغ 19.99 دلار افزایش دهد. بر اساس طرح فعلی، کاربران دارای تاییدیه، 90 روز فرصت دارند تا اشتراک این طرح را خریداری کنند، در غیر این صورت تیک آبی اکانت توییتر خود را از دست خواهند داد.

ماسک روز یکشنبه این طرح را پیش روی کارمندان پروژه توییتر آبی گذاشت و اعلام کرد که در صورت عدم راه‌اندازی این ویژگی تا 7 نوامبر (16 آبان)، اخراج خواهند شد. ماسک در ماه‌های منتهی به خرید این پلتفرم، به طور آشکار گفته بود که قصد دارد نحوه تایید حساب‌ها و مدیریت ربات‌ها در توییتر را اصلاح کند.

او روز یکشنبه در توییتی نوشت:

کل فرآیند راستی‌آزمایی توییتر، اکنون در حال اصلاح است.

هم‌چنین کیسی نیوتن از وب‌سایت Platformer نیز برای اولین بار گزارش داد که توییتر در حال بررسی هزینه اشتراک برای تاییدیه تیک آبی است. سخنگوی توییتر هنوز به درخواست مطبوعات برای اظهار نظر در این مورد، پاسخی نداده است.

با وجود آنکه تنها سه روز از ریاست ماسک بر توییتر می‌گذرد، اما او به سرعت در حال ایجاد تغییراتی در این پلتفرم است و از همان ابتدا با تغییر صفحه اصلی، برای کاربرانی که از سیستم خارج می‌شوند، این فرآیند را کلید زد. با کمک مهندسان تسلا که این میلیاردر به عنوان مشاوران خود وارد توییتر کرده است، او در حال برنامه‌ریزی اخراج‌های گسترده با هدف تغییر مدیران میانی و مهندسانی است که هنوز در ارتباط با سیاست‌های جدید، با وی توافق نکرده‌اند.

انتظار می‌رود که فرآیند برکناری در توییتر، طی این هفته با فهرستی که مدیران برای اخراج برخی از کارکنان تهیه کرده‌اند، آغاز شود. کارمندانی که وظیفه اجرای پروژه‌های ماسک را از زمان به دست گرفتن کنترل وی از عصر پنج‌شنبه برعهده داشتند، تا اواخر وقت هفته گذشته در حال کار بودند.

اشتراک آبی توییتر حدود یک سال پیش به عنوان راهی برای مشاهده مقالات بدون آگهی برخی ناشران و ایجاد تغییرات دیگری در برنامه، مانند امکان تغییر رنگ نماد صفحه اصلی، به طور گسترده معرفی و راه‌اندازی شد. در چند فصلی که توییتر درآمد خود را به عنوان یک شرکت سهامی عام پس از اولین فعالیت خود گزارش کرده، تبلیغات بخش عمده‌‌ای از آن را به خود اختصاص داده‌اند. ماسک هم‌چنین قصد دارد با افزایش هزینه اشتراک‌ها، سهم کسب شده از این بخش را به نیمی از درآمد کلی شرکت افزایش دهد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.