تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
کد خبر : 66474

تکمیل ظرفیت فروش دایون Y5 فقط در یک ساعت؛ اقبال شاسی بلند ۷ نفره ایلیا موتور در بازار ایران

تکمیل ظرفیت فروش دایون Y5 فقط در یک ساعت؛ اقبال شاسی بلند ۷ نفره ایلیا موتور در بازار ایران

تکمیل ظرفیت فروش دایون Y5 فقط در یک ساعت؛ اقبال شاسی بلند ۷ نفره ایلیا موتور در بازار ایرانشرکت صنایع خودروسازی ایلیا به تازگی شاسی بلند ۷ نفره جدیدی را با نام دایون Y5 به بازار عرضه کرد که به دلیل اس..

تکمیل ظرفیت فروش دایون Y5 فقط در یک ساعت؛ اقبال شاسی بلند ۷ نفره ایلیا موتور در بازار ایران

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا به تازگی شاسی بلند ۷ نفره جدیدی را با نام دایون Y5 به بازار عرضه کرد که به دلیل استقبال مشتریان طرح فروش آن ظرف مدت ۱ ساعت تکمیل ظرفیت شد.

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا که به عنوان نماینده رسمی محصولات سواری برند دایون در بازار ایران شناخته می‌شود مدتی قبل از شاسی بلند ۷ نفره دایون Y5 پرده برداشت. این خودرو نیز اخیرا توسط کیان موتور وارنا به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش این شرکت با قیمت ۹۳۲ میلیون تومان به بازار عرضه شد.

جزئیات تکمیل ظرفیت فروش دایون Y5

دایون Y5

استقبال مشتریان از اولین فروش اینترنتی شاسی بلند دایون Y5 باعث شد تا طرح فروش این خودرو ظرف مدت کمتر از ۱ ساعت تکمیل ظرفیت شود. همچنین در دقایق اولیه آغاز این طرح به دلیل ورود هزاران کاربر، سرعت سایت فروش به میزان زیادی کاهش پیدا کرده بود. با توجه به تکمیل ظرفیت شدن این محصول جدید در کمتر از ۱ ساعت باید گفت ممنوعیت واردات و عدم تولید خودروهای شاسی بلند باعث شده تا مشتریان ایرانی از محصولاتی که در این سگمنت عرضه می‌شود به شکل چشمگیری استقبال کنند.

دایون Y5

شاسی بلند ۷ نفره دایون Y5 از شاسی نردبانی مستقبل بهره می‌برد و چنین ساختاری باعث شده تا نسبت به رقبای موجود در بازار ایران در سطح بالاتری قرار بگیرد. علاوه بر این، شرکت صنایع خودروسازی ایلیا برای این خودرو پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر (۴K21) ساخت میتسوبیشی را در نظر گرفته است.

دایون Y5

این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با ۲۰۲ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرتی تولید از این پیشرانه توسط گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته و به کمک Transfer Case (کمک گیربکس) ساخت بورگ وارنر به دو دیفرانسیل انتقال پیدا می‌کند.

دایون Y5

از مهم‌ترین امکانات دایون Y5 می‌توان به تهویه مطبوع دیجیتال با قابلیت کنترل جداگانه ویژه سرنشینان عقب، آینه‌های جانبی تاشو و گرم‌کن‌دار برقی، سیستم مسیریابی جهانی (GPS)، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر لمسی ۸ اینچی به همراه ۸ بلندگو و مجهز به سیستم دوربین دید عقب، فرمان هیدرولیک مجهز به کلید‌های کنترلی، کروز کنترل، ورود و استارت بدون کلید، سانروف برقی، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت، روکش چرمی تزئینات داخلی و صندلی‌ها، ۲ کیسه هوا سرنشینان جلو و سیستم ترمز ساخت برند بوش آلمان اشاره کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.