تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۲۸
کد خبر : 50843

توییتر ری‌اکشن‌های بیشتری برای واکنش به توییت‌ها اضافه می‌کند

توییتر ری‌اکشن‌های بیشتری برای واکنش به توییت‌ها اضافه می‌کند

توییتر ری‌اکشن‌های بیشتری برای واکنش به توییت‌ها اضافه می‌کندتوییتر ظاهراً قصد دارد ری‌اکشن‌های بیشتری را علاوه بر لایک به پلتفرم خود اضافه کند. این خبر را یک منبع مطرح به نام جین منچون رانگ (Jane Manchun Wong) داده که اخیراً هم اطلاعاتی درباره برنامه وریفای عمومی توییتر منتشر کرده بود. براساس گفته‌های رانگ، ری‌اکشن‌های جدید شامل “تفکر”، “خنده”، “شادی” و “ناراحتی” می‌شوند و فقط دو واکنش اول دارای آیکون‌های مختص خودشان خواهند بود و دو واکنش دیگر از همان آیکون لایک استفاده خواهند کرد.
مطالب مرتبط:توییتر سیستم درخواست برای تیک آبی را متوقف کرد
اطلاعات بیشتری از سرویس اشتراکی توییتر آبی منتشر شد
به نظر می‌رسد توییتر چند هفته‌ای است که مشغول کار روی این قابلیت جدید است. توییتر هم مثل هر پلتفرم دیگری سعی می‌کند تا قبل از ارایه هر قابلیت جدیدی به‌دقت آن را مورد بررسی قرار دهد تا بعدآً مشکلی برای کاربران ایجاد نشود. ضمن اینکه، همیشه این احتمال وجود دارد که عده‌ای در توییتر از این واکنش‌های جدید سوء‌استفاده کنند و دست به آزار و اذیت کاربران بزنند. بنابراین طبیعی است که توییتر وقت زیادی صرف بررس..

توییتر ری‌اکشن‌های بیشتری برای واکنش به توییت‌ها اضافه می‌کند

توییتر ظاهراً قصد دارد ری‌اکشن‌های بیشتری را علاوه بر لایک به پلتفرم خود اضافه کند. این خبر را یک منبع مطرح به نام جین منچون رانگ (Jane Manchun Wong) داده که اخیراً هم اطلاعاتی درباره برنامه وریفای عمومی توییتر منتشر کرده بود. براساس گفته‌های رانگ، ری‌اکشن‌های جدید شامل “تفکر”، “خنده”، “شادی” و “ناراحتی” می‌شوند و فقط دو واکنش اول دارای آیکون‌های مختص خودشان خواهند بود و دو واکنش دیگر از همان آیکون لایک استفاده خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

  • توییتر سیستم درخواست برای تیک آبی را متوقف کرد

  • اطلاعات بیشتری از سرویس اشتراکی توییتر آبی منتشر شد

به نظر می‌رسد توییتر چند هفته‌ای است که مشغول کار روی این قابلیت جدید است. توییتر هم مثل هر پلتفرم دیگری سعی می‌کند تا قبل از ارایه هر قابلیت جدیدی به‌دقت آن را مورد بررسی قرار دهد تا بعدآً مشکلی برای کاربران ایجاد نشود. ضمن اینکه، همیشه این احتمال وجود دارد که عده‌ای در توییتر از این واکنش‌های جدید سوء‌استفاده کنند و دست به آزار و اذیت کاربران بزنند. بنابراین طبیعی است که توییتر وقت زیادی صرف بررسی این قابلیت بکند.

توییتر اخیراً قابلیت‌های متنوعی برای پلتفرم خود ارایه کرده است. این شرکت به‌تازگی قابلیت‌های Communities و Super Follows را ارایه کرده و از طرفی هم قابلیت جدید چت صوتی اسپیس این شرکت محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده است. بنابراین به نظر می‌رسد که که ما در آینده شاهد معرفی قابلیت‌های جدید دیگری از طرف توییتر خواهیم بود.

منبع: GSMArena

۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.