تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر : 587495

تهیه کننده پلنگ سیاه، ساخت فیلم Black Panther 3 را تأیید کرد

تهیه کننده پلنگ سیاه، ساخت فیلم Black Panther 3 را تأیید کرد

تهیه کننده پلنگ سیاه، ساخت فیلم Black Panther 3 را تأیید کرد ساخت فیلم Black Panther 3 توسط تهیه کننده آن تأیید شد. در حالی که دومین نسخه این فیلم به نام Black Panther: Wakanda Forever تازه روی پرده سینما رفته است. چند ساعتی است که از روی پرده نقره‌ای رفتن فیلم Black Panther: Wakanda

تهیه کننده پلنگ سیاه، ساخت فیلم Black Panther 3 را تأیید کرد

ساخت فیلم Black Panther 3 توسط تهیه کننده آن تأیید شد. در حالی که دومین نسخه این فیلم به نام Black Panther: Wakanda Forever تازه روی پرده سینما رفته است.

چند ساعتی است که از روی پرده نقره‌ای رفتن فیلم Black Panther: Wakanda Forever می‌گذرد. این دومین نسخه فیلم پلنگ سیاه است که در سال ۲۰۱۸ اکران شده بود و یک بار دیگر قرار است ساعاتی با اسطوره‌ها و اسرار پادشاهی گذشته سرگرم کند. اما نکته تلخی در اینجا وجود دارد: واکاندا به سوگواری محافظش و پادشاه T’Challa نشسته است.

استودیو سازنده این فیلم تصمیم گرفته پس از مرگ چادویک بوزمن (بازیگر ارشد اولین قسمت این فیلم) در دنیای واقعی، تصمیم گرفته کاراکتر او را به طور کلی از فیلم حذف کند و رایان کوگلر و جو رابرت کول جشنی را برای یادبود آن در فیلم برگزار کنند.

در حالی که دنیای سینمایی مارول راه طولانی را تا ساخت فیلم Black Panther 3 دارد، اما هیچ نشانه‌ای از این که کدام یک از استودیوهای مارول آن را خواهند ساخت وجود ندارد. تولید اسپین‌آف‌هایی مثل Ironheart هم به پایان رسیده است، اما بعید است تا پاییز ۲۰۲۳ منتشر شوند. حتی یک اسپین‌آف دوردست‌تر برای Wakanda هم وچود دارد که مشخص نیست چه زمانی منتشر می‌شود.

کارگردان فیلم Black Panther 3 چه کسی خواهد بود؟

کوین فایگی تهیه کننده پلنگ سیاه، در مصاحبه‌ای با ورایتی گفته است که «گفتگوهایی بین من و کوگلر (کارگردان پلنگ سیاه) در مورد ایده‌هایمان برای ساخت قسمت سوم این فیلم شکل گرفته است. بوزمن مورد علاقه بازیگران و کلیه عوامل فیلم بود و از دست دادن آن همه را ویران کرد. به خصوص کوگلر که دوستی بسیار نزدیک و صمیمی با این بازیگر داشت. کارگردان در حال حاضر تمرکزش روی Wakanda Forever است و سپس در مورد آینده فکر می‌کند».

اما این تهیه کننده در مورد اینکه آیا کارگردان سومین نسخه از فیلم بلک پانتر هم کوگلر است یا خیر، پاسخ داده که: «کوگلر فرد با استعداد و منحصر به فردی است که به خوبی می‌تواند سال‌های سال با آن همکاری کرد. ولی فقط باید خودش علاقه داشته باشد تا کاری را انجام دهد».

همچنین نیت مور، معاون استودیوی مارول و تهیه کننده فیلم پلنگ سیاه در مصاحبه اخیر خودش با Collider تأیید کرده که بحث در مورد سومین قسمت این فیلم مطرح شده است، اما پیش از آن باید استقبال تماشاگران را نسبت به نسخه فعلی (Wakanda Forever) سنجید.

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.