تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۱۸
کد خبر : 68618

تصاویر آیفون SE 3 لو رفت؛ تغییری در کار نیست!

تصاویر آیفون SE 3 لو رفت؛ تغییری در کار نیست!

تصاویر آیفون SE 3 لو رفت؛ تغییری در کار نیست!تصاویر آیفون SE 3 از طراحی آشنای آن با یک دوربین در عقب، صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و کلید هوم خبر می‌دهند. این محصول به زودی رونمایی خواهد شد.
دو روز پیش، اپل ب..

تصاویر آیفون SE 3 لو رفت؛ تغییری در کار نیست!

تصاویر آیفون SE 3 از طراحی آشنای آن با یک دوربین در عقب، صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و کلید هوم خبر می‌دهند. این محصول به زودی رونمایی خواهد شد.

دو روز پیش، اپل به طور رسمی از برگزاری کنفرانس آنلاین رونمایی از محصولات جدید خود در تاریخ ۹ مارس خبر داد. در این رویداد، کمپانی کوپرتینویی تعدادی از محصولات جدید خود نظیر آیفون SE3، آیپد ایر ۵ و مک بوک پروهای جدید مجهز به تراشه‌های M2 را معرفی خواهد کرد.

در این میان، نسل جدید آیفون‌های ارزان قیمت، آیفون SE3 را باید ستاره مراسم دانست. علیرغم اینکه این گوشی یک محصول پرچمدار به شمار نمی‌رود، اما بسیاری از علاقمندان اپل، بی‌صبرانه منتظر رونمایی از آن هستند. آیفون SE3 به پردازنده‌های A15 که در خانواده آیفون ۱۳ به کار می‌روند، مجهز خواهد بود.

تصاویر آیفون SE 3

مشخصات فنی و تصاویر آیفون SE 3

تصاویر جدید آیفون SE3 از طراحی آشنای این گوشی حکایت دارد. بر اساس این تصاویر، این محصول کاملا دنباله‌روی طراحی نسل‌های پیشین خود خواهد بود. بر این اساس، دقیقا مشابه با آیفون ۸، شاهد حضور یک صفحه نمایش کوچک ۴.۷ اینچی در این محصول خواهیم بود. همچنین، کلید دایره‌ای شکل هوم نیز در زیر این صفحه نمایش قرار خواهد داشت.

طراحی پشت آیفون SE3 نیز بسیار شبیه به آیفون ۸ است. بر اساس تصاویر آیفون SE 3 ، این گوشی در قسمت پشت به یک دوربین مجهز است و لوگوی اپل نیز در مقایسه با قبل، اندکی پایین‌تر قرار گرفته است.

اپل همچنین آیفون SE3 را در چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و سبز معرفی خواهد کرد. رنگ سبز در نظر گرفته شده برای این گوشی جدید است و پیش از این توسط اپل استفاده نشده است.

تصاویر آیفون SE 3

همچنین، در بخش قیمت نیز شایعات به قیمت مشابه آیفون SE3 با سال گذشته اشاره دارند. بر این اساس، شروع قیمت این گوشی را می‌توان از ۳۹۹ دلار در نظر گرفت. بدین ترتیب، این گوشی به ارزان‌ترین آیفون تاریخ تبدیل می‌شود. به این ترتیب، می‌توان دلیل انتظارات فراوان برای عرضه این محصول جدید اپل را نیز متوجه شد. از طرف دیگر، سری آیفون ۱۳ پرو نیز محبوب‌ترین نسخه‌های این گوشی به شمار می‌روند.

در گجت نیور بخوانید: آیفون SE 3، تهدیدی جدی برای اندروید است؛ اما چرا؟

آیپد ایر

همانگونه که گفته شد، اپل در روز ۹ مارس، به جز آیفون SE3 از نسل جدید آیپد ایر نیز رونمایی خواهد کرد. بر اساس اطلاعات موجود، این تبلت‌ها به تراشه‌های A15 Bionic مجهز خواهند بود و از نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی پشتیبانی خواهند کرد. همچنین، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض هم احتمالا یکی دیگر از مشخصات این تبلت‌ها خواهد بود. البته طراحی ظاهری آیپد ایر نیز در مقایسه با قبل تغییر چندانی نخواهد داشت. بنابراین، به طور کلی، ظاهر آیپد ایر ۲۰۲۲ شبیه به نمونه سال ۲۰۲۰ خواهد بود. این مساله البته برای علاقمندان به محصولات اپل چندان عجیب نیست؛ چراکه این کمپانی به تغییر ندادن طراحی کلی محصولاتش طی چندین نسل مشهور است.

در قسمت جلوی آیپد ایر، صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی با حاشیه‌های باریک قرار دارد. علاوه بر این، حسگرهای تاچ آی دی هم در این تبلت با کلید پاور ادغام خواهند شد. آیپد ایر جدید همچنین به درگاه USB-C مجهز خواهد بود و در سه رنگ قهوه‌ای، نقره‌ای و سبز به بازار عرضه خواهد شد.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.