تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۴:۴۳
کد خبر : 64891

تسلا مدل Y در رقابت با خودرو پلیس آمریکا + ویدیو

تسلا مدل Y در رقابت با خودرو پلیس آمریکا + ویدیو

تسلا مدل Y در رقابت با خودرو پلیس آمریکا + ویدیو به نظر شما در مسابقه سرعت بین ماشین پلیس آمریکا و تسلا مدل Y کدام خودرو برنده خواهد شد؟ با تماشای این ویدیو به جواب خواهید رسید.
این ویدیوی..

تسلا مدل Y در رقابت با خودرو پلیس آمریکا + ویدیو

به نظر شما در مسابقه سرعت بین ماشین پلیس آمریکا و تسلا مدل Y کدام خودرو برنده خواهد شد؟ با تماشای این ویدیو به جواب خواهید رسید.

این ویدیوی جالب، یک رقابت درگ غیرمعمول را بین دو خودروی تسلا مدل Y و فورد اکسپلورر، ماشین پلیس منطقه جفرسون کانتی آمریکا نشان می‌دهد.

از همان شروع مسابقه، Tesla Model Y گوی سبقت را از رقیب خود ربود و یک چهارم مایل را در زمان ۱۲.۹۳۵ ثانیه با سرعت نهایی ۱۷۸.۷ کیلومتر بر ساعت پیمود. در سوی مقابل، Ford Explorer هر چه داشت، گذاشت و حتی آژیر خود را هم روشن کرد؛ اما حاصل این کار، پیمودن یک چهارم مایل در ۱۵.۷۴۸ ثانیه با سرعت نهایی ۱۴۲.۵ کیلومتر بر ساعت بود.

در بخش دوم ویدیو، رقابت جالب دیگری را می‌بینیم. این‌بار فورد اکسپلورر به دنبال شورولت ZL1 کامارو دست و پا می‌زند که حتی از تسلا مدل Y هم سریع‌تر است. این خودرو، مسابقه درگ را در ۱۲.۳۱۸ ثانیه با سرعت نهایی ۱۹۰.۱ کیلومتر بر ساعت به پایان رساند.

با توجه به این نتایج، احتمالا پلیس بدش نمی‌آید از خودروهای الکتریکی استفاده کند. از قضا، فورد هم روی تولید چنین خودروهایی برای پلیس آمریکا کار می‌کند. قابلیت پیمایش خودروهای برقی امروزی به حدی رسیده که خللی در کار پلیس ایجاد نشود. به علاوه، چنین ماشین‌هایی نرم و بی‌صدا هستند، شتاب فوق‌العاده‌ای دارند و قدرت خود را بهتر صرف تجهیزات اضافه خودرو می‌کنند.

تا همین حالا هم یک فورد ماستنگ به نام Mach-E police و حتی چند مدل Tesla را در لباس پلیس دیده‌ایم. البته اگر پلیس آمریکا در انتظار فورد اکسپلورر تمام الکتریکی است، باید خیلی منتظر بماند؛ چون تولید نهایی آن تا دو سه سال دیگر طول می‌کشد. در این مدت، خودروساز آمریکایی روی سه محصول دیگر با اسامی فورد Mach-E ، فورد E-Transit و F-150 Lightning متمرکز خواهد بود.

منبع :insideevsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.