تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۰
کد خبر : 67932

تست تصادف ریماک نورا ۲ میلیون دلاری، با ۵ ستاره به پایان رسید + ویدئو

تست تصادف ریماک نورا ۲ میلیون دلاری، با ۵ ستاره به پایان رسید + ویدئو

تست تصادف ریماک نورا ۲ میلیون دلاری، با ۵ ستاره به پایان رسید + ویدئوابر خودرو الکتریکی ۲ میلیون دلاری ریماک نورا توانست با سربلندی و کسب ۵ ستاره کامل، از تست‌ تصادف بیرون بیاید. تعداد آزمایش‌ها و مقا..

تست تصادف ریماک نورا ۲ میلیون دلاری، با ۵ ستاره به پایان رسید + ویدئو

ابر خودرو الکتریکی ۲ میلیون دلاری ریماک نورا توانست با سربلندی و کسب ۵ ستاره کامل، از تست‌ تصادف بیرون بیاید. تعداد آزمایش‌ها و مقاومت این هایپرکار کشور کرواسی، بسیار شگفت انگیز است.

تقریبا دی ماه سال قبل بود که هایپرکار ریماک نورا با قدرت غیر قابل تصور ۱۹۱۴ اسب بخار معرفی شد. هرچند که تا امروز، سعادت دیدن این زیبای وحشی را در سطح خیابان‌ها نداشتیم. اما درخشش Nevera در تست‌های تصادف، این نوید را می‌دهد که به زودی شاهد فروش آن باشیم. این تست‌ها مخصوص آمریکا و کشورهای اروپایی است و هنوز تصمیمی از سمت کشورهای آسیایی، جهت قبول کردن آن‌ها وجود ندارد.

بررسی تست‌های تصادف ریماک نورا

تست تصادف ریماک نورا

شاید عجیب باشد اما حتی خودروهای چند میلیون دلاری هم باید در تست‌های تصادف حضور داشته باشند. علاوه بر آن بد نیست بدانید که ۱۰ عدد ریماک نورا در این آزمایش‌ها شرکت کرده‌اند و آن‌ها به طور کلی در تمام ۴۵ تست این موسسه پیروز بودند. همچنین تست‌های برخورد، در سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت صورت می‌گرفتند و بعضی از خودروها، در چندین آزمایش تصادف مختلف، حضور داشتند. برای مثال، نسخه‌ای که آزمایش سقوط از ارتفاع بر روی آن انجام شده بود، در آزمایش برخورد از کنار هم حضور داشت.

تست تصادف ریماک نورا

این ۴۵ آزمایش، برای قانع کردن اروپایی‌ها کافی است ولی نورا برای حضور در بازار آمریکا، هنوز باید ۲۲ آزمایش دیگر را هم پشت سر بگذارد. البته کسب ۵ ستاره کامل، نوید یک پیروزی بزرگ و نزدیک شدن به زمان فروش رسمی این هایپرکار را به ما می‌دهد.

تست تصادف ریماک نورا

علاوه بر تمامی توضیحات بالا، بد نیست بدانید که نتایج آزمایش‌های تصادف کامپیوتری این خودرو، بسیار شبیه به نتایج واقعی بودند و نورا توانست درستی ۹۸ درصد از آزمایش‌های کامپیوتری را ثابت کند.

همچنین بخوانید: ریماک نورا ۲۰۲۲ معرفی شد؛ هایپرکار الکتریکی ۱۹۰۰ اسب بخاری با شتاب کمتر از ۲ ثانیه

در ادامه می‌توانید فیلم کاملی از تست‌های تصادف ابر خودروی ریماک نورا را تماشا کنید و این نکته را در ذهن خود داشته باشید که هر کدام از این خودروها، ۲ میلیون دلار قیمت دارند.

مطالب جذاب دنیای سوپر اسپرت‌ها:

قوی‌ترین خودروهای پورشه در طول تاریخ؛ از ۹۱۷ افسانه‌ای تا ۹۱۸ خیابانی

اسراری که مالکان خودروهای سوپراسپرت هرگز به شما نخواهند گفت

منبع :motor1منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.