تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۷:۰۵
کد خبر : 64061

تریلر فیلم جدید بتمن ۲۰۲۱ را از دست ندهید + ویدئو

تریلر فیلم جدید بتمن ۲۰۲۱ را از دست ندهید + ویدئو

تریلر فیلم جدید بتمن ۲۰۲۱ را از دست ندهید + ویدئو سومین تریلر فیلم بتمن ۲۰۲۱ به تازگی منتشر شده و نکات جذاب بسیار زیادی را به همراه دارد. حتما تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.
Batman 202..

تریلر فیلم جدید بتمن ۲۰۲۱ را از دست ندهید + ویدئو

سومین تریلر فیلم بتمن ۲۰۲۱ به تازگی منتشر شده و نکات جذاب بسیار زیادی را به همراه دارد. حتما تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

Batman 2021 به سال های اولیه تبدیل شدن بروس وین به شوالیه شهر گاتهام اشاره دارد. از اولین تریلر شاهد خشم عجیب و کنترل نشده بتمن بودیم. اما در تریلر سوم نکات مخفی جذاب زیادی وجود دارد.

تعقیب و گریز پنگوئن

در اولین لحظات تریلر شاهد صحنه تعقیب کردن شخصیت پنگوئن توسط بتمن هستیم.

بتمن 2021

ممکن است که این مورد بعد از صحنه نبرد بتمن با افراد شرور داخل رستوران باشد. جایی که پنگوئن، از بتمن می‌خواهد آرام باشد و در صدای او ترس وجود دارد. البته کالین فارل بازیگر نقش پنگوئن در مصاحبه‌ای اعلام کرده که لحظات کمی در فیلم بازی خواهد کرد اما صحنه های زیادی از او داخل تریلر می‌بینیم که این دو جمله با هم همخوانی ندارد.

بتمن 2021

اولین دیدار بروس و سلینا

در سکانس بعدی سلینا کایل یا همان کت وومن را می‌بینیم که شاید داخل همان رستوران است و بروس وین با حالت مخفیانه به تعقیب او می‌پردازد. سلینا کایل یک کلاه گیس قرمز به سر دارد که درمورد آن صحبت خواهیم کرد، اما قطعا او هم به اندازه بتمن، برای پیدا کردن پنگوئن انگیزه دارد. بروس وین در این سکانس با سیاه کردن دور چشم هایش این پیام را می‌دهد که احتمالا در همین مکان قصد پوشیدن لباس مخصوص خود را دارد. پس به احتمال زیاد صحنه تعقیب و گریز بعد از اتفاقات داخل رستوران رقم می‌خورد.

بتمن 2021

مت ریوز قبلا هم عنوان کرده بود که طرفدار سخت کمیک های بتمن است و در ساخت فیلم خود از آن‌‌ها استفاده خواهد کرد. صحنه رستوران بسیار شبیه یکی از کمیک های بتمن است؛ جایی که او به محله های پایین شهر گاتهام سر می‌زند و به جنگ با خلافکارهای خرده پا مشغول است و به تصادف با کت وومن هم درگیر می‌شود. این اولین برخورد بتمن و کت وومن در داستان کمیک است. ولی آیا رویارویی او و پنگوئن تصادفی است؟

دِین خانواده وین به گاتهام

در سکانس بعدی، با یکی از اعضای شورای شهر را می‌بینیم که بروس وین را صدا می‌کند و در ادامه به او می‌گوید که گاتهام به او نیاز دارد و خانواده وین باید پشت این شهر باشد، همانطور که قبلا بوده.

بتمن 2021

بلا رئال، واقعا یکی از شخصیت های کمیک است و در صحنه ای دیگر تصویر او را روی بیلبورد می‌بینیم که نوید یک شهر بهتر را می‌دهد.

در ادامه باز هم به صحنه تعقیب پنگوئن برمیگردیم که با توجه به تابلو های روی پل، اسکله گاتهام را مشخص می‌کند. این مکان به نوعی مخفیگاه پنگوئن است و شاید بخواهد بتمن را به دام بیندازد یا او را به جایی هدایت کند.

برخورد ریدل و بتمن

صحنه بعدی به گفتگوی شخصیت ریدلر و بتمن می‌رسیم. در تریلر اول مشخص بود که ریدل جنایتی انجام داده و مشخصا می‌خواهد که توجه بتمن را به خود جلب کند.

بتمن 2021

ریدل هیچ مقاومتی برای دستگیر شدن ندارد. کمیسر گوردن این موضوع را به بتمن اطلاع می‌دهد. ریدل به او می‌گوید که تو و خانواده وین هم جزوی از کثیفی های این شهر هستید. موضوعی که بروس وین اصلا از آن اطلاعی ندارد. ریدل از این موضوع تعجب می‌کند و به سادگیِ بروس می‌خندد. پس می‌توان گفت که ریدل از هویت بتمن آگاه است.

تغییر واقعی برای شهر گاتهام

در سکانس بعدی بتمن و کمیسر گوردن را می‌بینیم که به نوشته ای روی زمین یعنی “یک تغییر واقعی” خیره شده اند. نقشه شهر گاتهام هم در تصویر مشخص است.

بتمن 2021

این صحنه به نظر با بیلبورد تبلیغاتی بلا رئال ارتباط خواهد داشت و شاید بتوان گفت که ریدل می‌خواهد تمام شهر را به جنگ با خود دعوت کند. چیزی که در تریلر اول شاهد آن بودیم و ریدل شهردار گاتهام را کشت و پیام “دروغ کافی است” را روی صورت او چسباند.

بتمن 2021

در ادامه هم شاهد تماس تصویری رایتل با بتمن هستیم که نماد ریدل در پس زمینه مشخص است. حتی جایی این نماد را زیر نور فرابنفش می‌بینیم و به این معنی است که جنایات او بسیار حرفه ای دنبال می‌شود. در همین صحنه چیزی شبیه به کلاه گیس قرمز می‌بینیم که شاید سلینا کایل باشد که در این صورت همکاری بتمن با او قطعی خواهد شد.

بتمن 2021

تماس های ریدل به همینجا ختم نمی‌شود و در صحنه ای دیگر، جیل کالسون، دادستان گاتهام را می‌بینیم که از خودرو پیاده می‌شود و درحالی که دهان او بسته شده و بمبی به او متصل است، دست راستش را بالا می‌برد و تماس ریدل را به جمع منتقل می‌کند. این صحنه دقیقا شبیه اعتراف کردن در دین مسیحیت است. انگار که ریدل، پیام “دروغ کافی است” را باز هم به شکل دیگری منتقل می‌کند.

بتمن 2021

این صحنه در مراسم تدفین شهردار گاتهام اتفاق می‌افتد جایی که بتمن هم حضور دارد. پس باز هم به این نتیجه می‌رسیم که ریدل، هویت بتمن را می‌داند.

رابطه بتمن و کت وومن

در صحنه بعد شاهد گفتگوی بتمن و کت وومن هستیم که سلینا کایل ماسک خود را کنار گذاشته و انگار رابطه‌ای بیشتر از همکاری با بروس وین دارد. این صحنه در یکی دیگر از کمیک ها هم وجود دارد. جایی که بتمن به سختی زخمی شده و سلینا کایل او را به آپارتمان خود منتقل می‌کند.

او به بتمن می‌گوید که اگر ما در مقابل ریدل ایستادگی نکنیم، هیچکسی نمی‌تواند جلو او را بگیرد. اما تمام روابط او و بتمن دوستانه نیست و در صحنه ای که قصد دزدیدن یک گردنبند را دارد، با بتمن درگیر می‌شود. آلفرد هم از بروس می‌پرسد که آیا سلینا واقعا دوست او است؟ اما بروس در این مورد مطمئن نیست.

بتمن 2021

دزدی جواهرات از ویژگی های کت وومن است که در فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزید هم شاهد آن بودیم. سلینا کایل شاید شخصیت مثبت دنیای DC باشد اما همیشه هدف های خود را دارد.

در سکانس دیگر، بتمن به سلینا می‌گوید که جان خود را به خطر نیندازد اما کت وومن به او می‌گوید که من ۹ جان دیگر هم دارم (چون مثل گربه هستم) و خطری متوجه من نخواهد بود. او بعد از این صحنه به پایین می‌پرد و انگار که بتمن سعی در گرفتن او دارد.

بتمن 2021

گاتهام شهر فاضلاب ها

صحنه بعدی احتمالا همان جایی است که بیلبورد تبلیغاتی بلا رئال در آن قرار داشت و شاید نبرد پایانی فیلم باشد. در این سکانس شاهد حضور ریدل هستیم اما بعدا چند نفر دیگر را در همان موقعیت و با لباس ریدل می‌بینیم. پس ممکن است که ریدل از حقه‌ های خود استفاده کند.

ریدل، شهر گاتهام را به فاضلابی تشبیه می‌کند که خانواده وین آن را به این روز انداخته‌اند. در این صحنه شاهد حضور گارد تشریفات مراسم تدفین شهردار هستیم و با اینکه همه می‌دانند قتل او توسط ریدل انجام شده، ولی باز هم علامت او را روی پلاکارد دارند.

بتمن 2021

بتمن پس از لو رفتن هویتش خود را در معرض خطر می‌بیند و انگار ترسی از روبه رو شدن با آن ندارد. مانند صحنه ای که بی مهابا به سمت گلوله ها قدم برمی‌دارد.

بتمن 2021

لو رفتن راز خانواده وین

بتمن همراه کمیسر گوردون به مکان تاریکی که احتمالا در امارت خانوادگی وین است، وارد می‌شوند که روی در آن نوشته شده “همه چیز از اینجا آغاز می‌شود”. رنگ نوشته سبز است و خوب مطمئنا این هم نشانه دیگری از حضور ریدل در نزدیکی بتمن است. احتمالا رازی که ریدل سعی در گفتن آن داشته، همین بوده است. چیزی که حتی آلفرد هم از برملا شدن آن ترس دارد.

بتمن 2021

بتمن پس از فهمیدن آن راز به آلفرد می‌گوید که تو به من دروغ گفتی و او هم در جوابش می‌گوید که همه ما زخم هایی داریم. این دیالوگ به زیبایی با صحنه بدن بروس وین ترکیب شده و زخم های بدن بتمن را نمایان می‌کند.

بتمن 2021

آلفرد به او یادآوری میکند که بروس هنوز هم یکی از اعضای خانواده وین است و برای دفاع از شهر باید مقاومت کند و دکمه سرآستین خانوادگی وین را به او می‌دهد.

بتمن 2021

بتمن در برابر پلیس های گاتهام

در این فیلم باز هم شاهد نبرد پلیس های گاتهام با بتمن هستیم. جایی که کمیسر گوردون به بتمن شک، و او توسط تفنگ سیمی خود از مهلکه فرار می‌کند. در پایان این صحنه بتمن از روی همان ساختمان بلند به پایین می‌پرد و صحنه بسیار زیبایی را خلق می‌کند.

بتمن 2021

انفجار و نابودی گاتهام

در لحظات بعدی چند انفجار بزرگ از نماهای باز گاتهام را داریم که نشان از خسارت بالای ریدل به گاتهام است و همچنین شاهد جاری شدن سیل هستیم. گاتهام یک شهر خیالی در آمریکا است که در وسط دریا قرار دارد و با پل های زیادی به شهر های دیگر مرتبط می‌شود.

بتمن 2021

در پایان تریلر هم پوستری از فیلم را می‌بینیم.

بتمن 2021

در پایین‌ترین قسمت آن آدرس وب سایتی را مشاهده می‌کنیم که با رفتن به آن با صفحه زیر روبه رو می‌شویم.

بتمن 2021

بتمن یا همان بروس وین با بازی رابرت پتینسون، زویی کراویتز در نقش سلینا کایل با شخصیت کت‌وومن، کمیسر جیمز گوردون با نقش آفرینی جفری رایت، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ ورث یا همان خدمتکار خانوادگی بروس وین، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش جیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون یا همان پدرخوانده تبهکار های گاتهام، جیمی لاوسون در نقش بلا رئال، بازیگران ۲۰۲۱ The Batman هستند. کارگردانی و فیلمنامه این فیلم بر عهده مت ریوز است.

نظر شما درمورد تریلر جدید بتمن ۲۰۲۱ چیست؟

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.