تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر : 583185

تریلر بخش دوم فصل چهارم Stranger Things اتفاقات پایانی سریال را نشان می‌دهد

تریلر بخش دوم فصل چهارم Stranger Things اتفاقات پایانی سریال را نشان می‌دهد

تریلر بخش دوم فصل چهارم Stranger Things اتفاقات پایانی سریال را نشان می‌دهد نتفلیکس تریلر بخش دوم فصل چهارم سریال چیزهای عجیب – Stranger Things را منتشر کرد که می‌توانید در ادامه مطلب آن را تماشا کنید. بخش اول فصل چهارم سریال چیزهای عجیب طی هفته‌های گذشته با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی سریال‌بین‌ها مواجه و

تریلر بخش دوم فصل چهارم Stranger Things اتفاقات پایانی سریال را نشان می‌دهد

نتفلیکس تریلر بخش دوم فصل چهارم سریال چیزهای عجیب – Stranger Things را منتشر کرد که می‌توانید در ادامه مطلب آن را تماشا کنید.

بخش اول فصل چهارم سریال چیزهای عجیب طی هفته‌های گذشته با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی سریال‌بین‌ها مواجه و به پربیننده‌ترین سریال انگلیسی‌زبان نتفلیکس تبدیل شد. حالا این کمپانی نخستین تریلر از نیمه‌ی دوم فصل چهارم Stranger Things منتشر کرده است که اتفاقات قسمت‌های پایانی این مجموعه را نشان می‌دهد.

بخش اول از فصل چهارم سریال Stranger Things شامل هفت قسمت بود، اما بخش دوم آن تنها دو قسمت خواهد داشت؛ اگرچه مدت زمان این دو قسمت تقریباً به اندازه کل هفت قسمت بخش اول است. مدت زمان قسمت اول از بخش دوم بیشتر از هشتاد دقیقه بوده و قسمت دوم نیز کمی بیشتر از دو ساعت و نیم خواهد بود!

بخش دوم از فصل چهارم سریال چیزهای عجیب در تاریخ 3 مرداد 1401 (1 جولای 2022) توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد.

همچنین بخوانید:

تریلر فصل چهارم وست ورلد را تماشا کنید

بخش دوم از فصل چهارم Stranger Things پایانی بر ماجراهای این فصل خواهد بود، اما احتمالاً چند خط داستانی برای فصل پنجم باقی خواهد گذاشت؛ فصل پنجمی که آخرین فصل سریال است. در حالی فصل پنجم آخرین فصل از سریال چیزهای عجیب خواهد بود که نتفلیکس قبلاً عنوان کرده بود این سریال پتانسیل گسترش را دارد، اما تاکنون هیچ برنامه‌ای مشخصی راجع به این موضوع اعلام نشده است.

نظر شما در مورد سریال چیزهای عجیب چیست؟ آیا طرفدار این سریال هستید و آن را تماشا کرده‌اید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.