تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر : 67630

تبلیغ جدید مرسدس بنز G کلاس، با همکاری آهنگ ساز ایرانی ساخته شده

تبلیغ جدید مرسدس بنز G کلاس، با همکاری آهنگ ساز ایرانی ساخته شده

تبلیغ جدید مرسدس بنز G کلاس، با همکاری آهنگ ساز ایرانی ساخته شدهشرکت بنز در جدیدترین تیزر تبلیغاتی خود که با همکاری یک آهنگساز ایرانی ساخته شده، شاسی بلند مرسدس بنز G کلاس را به زندگی خون آشام‌ها راه ..

تبلیغ جدید مرسدس بنز G کلاس، با همکاری آهنگ ساز ایرانی ساخته شده

شرکت بنز در جدیدترین تیزر تبلیغاتی خود که با همکاری یک آهنگساز ایرانی ساخته شده، شاسی بلند مرسدس بنز G کلاس را به زندگی خون آشام‌ها راه داده و اطلاعات مهمی را افشا کرده است.

مرسدس بنز G کلاس از سال ۱۹۷۹ روی خط تولید این شرکت قرار دارد. ایده تولید این خودرو در ابتدا به عنوان یک وسیله نقلیه نظامی مطرح شده بود. اما طراحی خارجی مینیمال و در عین حال پر جذبه آن در کنار عملکرد فنی بی‌نظیر و جان سخت بودن، باعث شده بود که تا سال ۲۰۲۱ روی خط تولید باقی بماند. با به پایان رسیدن سال ۲۰۲۱ شایعاتی از بازنشستگی G کلاس به گوش می‌رسید اما این شرکت آلمانی، واکنش مهمی به این موضوع نشان نمی‌داد.

تبلیغ مرسدس بنز G کلاس

ایده اصلی ویدئو تبلیغاتی جدید مرسدس بنز G کلاس

شایعات بازنشستگی هر روز قوی‌تر می‌شدند تا اینکه در ماه‌ گذشته وب سایت رسمی مرسدس بنز، به طور رسمی از حیات مجدد این شاسی بلند دوست داشتنی خبر داد و با ساخت تیزر تبلیغاتی آن به مناسبت روز جهانی عشق، مرسدس بنز G کلاس را به دنیای خون آشام‌ها آورد. مرسدس هدف خود را از این تبلیغ اینگونه بیان کرده:

به نظر ما، عشق هیچ حد و مرز و محدودیتی را نمی‌شناسد. فرقی نمی‌کند که از چه نژاد یا ملیتی باشید، شما در انتخاب عشق خود نباید محدودیت‌ها را درنظر بگیرید. همانطور که بنز G کلاس هیچ محدودیتی ندارد.

تبلیغ مرسدس بنز G کلاس

همچنین مهدیار آقاجانی، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی، مسئولیت آهنگسازی تریلر اول این ویدئو تبلیغاتی را بر عهده داشته. به صورت کلی محتوی این کلیپ در مورد دختر خون آشام ۴۶۳ ساله‌ای است که عاشق یک پسر معمولی می‌شود و خاندان خون آشام‌ها، اصلا دوست ندارند که آن‌ها را کنار هم ببینند. در ادامه می‌توانید تریلر اول این ویدئو تبلیغاتی جذاب را مشاهده کنید.

همچنین از طریق این لینک، می‌توانید ویدئو کاملا آن را در یوتیوب ببینید.

مطالب جذاب دیگر:

نهمین مرسدس بنز SLR مانی خوشبین؛ پارکینگ مجلل میلیونر ایرانی، زیباتر از همیشه شد

مرسدس AMG GT 63 SE مدل ۲۰۲۲ معرفی شد؛ هم قیمت لندکروز ۲۰۱۳ در ایران!

گردآوری شده توسط وبسایت گجت نیوزمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.