تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر : 65716

تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی در بازارهای جهانی

تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی در بازارهای جهانی

تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی در بازارهای جهانی شیائومی رسما زمان معرفی سری ردمی نوت ۱۱ برای بازارهای جهانی را اعلام کرد. این سری محبوب، پس از بازارهای جهانی وارد بازار ایران نیز خواه..

تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی در بازارهای جهانی

شیائومی رسما زمان معرفی سری ردمی نوت ۱۱ برای بازارهای جهانی را اعلام کرد. این سری محبوب، پس از بازارهای جهانی وارد بازار ایران نیز خواهد شد.

اگر بگوییم گوشی‌های سری ردمی نوت، محبوب‌ترین محصولات شیائومی در ایران هستند اغراق نکرده‌ایم. بسیاری از کاربران گوشی‌های شیائومی در ایران، پس از عرضه سری ردمی نوت ۸ به جمع کاربران گوشی‌های شیائومی پیوستند. همچنین مدل‌های ردمی نوت ۹ و ۱۰ نیز فروش بسیار خوبی را در بازار کشور ما تجربه کردند. اگر منتظر ورود نسخه جهانی گوشی‌های ردمی نوت ۱۱ به بازار هستید، شیائومی سرانجام زمان معرفی نسخه جهانی سری Redmi Note 11 را اعلام کرده است.

سری ردمی نوت به مرور از نظر ظاهری و سخت‌افزاری پیشرفت قابل توجهی داشت و حالا، در بسیاری از زمینه‌ها می‌تواند حتی با گوشی‌های بالارده نیز رقابت کند. در بازار کشور چین، سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی توانسته ماه‌های درخشانی را سپری کند. حالا این غول چینی دنیای تکنولوژی اعلام کرده در روز بیست و ششم ماه ژانویه (ششم بهمن ماه)، نسخه گلوبال سری ردمی نوت ۱۱ سرانجام معرفی می‌شود.

ردمی نوت 11 گلوبال

متاسفانه شرکت شیائومی اطلاعات زیادی را درباره نسخه جهانی گوشی‌های سری جدید گوشی‌های ردمی نوت منتشر نکرده و به اعلام جمله سری ردمی نوت ۱۱ می‌آید بسنده کرد. هنوز نمی‌دانیم شیائومی کدام گوشی‌های این سری را در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد اما طبق شنیده‌ها، در رویداد معرفی نسخه جهانی قطعا شاهد معرفی ردمی نوت ۱۱ اس خواهیم بود. شیائومی قبلا به معرفی این گوشی اشاره کرده بود.

مشخصات نسخه گلوبال شیائومی Redmi Note 11

گفته می‌شود در این گوشی از تراشه هشت هسته‌ای هلیو جی ۹۶ استفاده خواهد شد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و حداکثر میزان حافظه رم ۸ گیگابایت خواهد بود. ظاهرا حافظه داخلی این گوشی هوشمند شیائومی نیز ۱۲۸ گیگابایت است. یکی از نقاط قوت این مدل، دوربین آن است که طبق اطلاعات فاش شده، به یک حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز است. تولیدکننده این حسگر سامسونگ و مدلش ISOCELL HM2 خواهد بود. در کنار این حسگر، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355، یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و یک حسگر عمق دو مگاپیکسلی قرار خواهند گرفت.

گوشی ردمی نوت ۱۱ نیز جزو دیگر مدل‌هایی خواهد بود که در روز بیست و ششم ژانویه معرفی خواهد شد. همان طور که پیش از این هم در وب سایت گجت نیوز اعلام شده بود، در نسخه جهانی ردمی Note 11 از طراحی و تراشه متفاوتی استفاده خواهد شد. احتمالا در این گوشی، از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده شود. باتری این گوشی میان‌رده شیائومی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

در این مدل در کنار پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی در زمینه دوربین هم شاهد مشخصات قابل قبولی برای یک میان‌رده هستیم؛ حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و در کنارش، یک حسگر هشت و یک حسگر دو مگاپیکسلی حاضر هستند. نمایشگر ۶.۵ اینچی Redmi Note 11 میزبان دوربین سلفی با استفاده از طراحی موسوم به حفره‌ای خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

سری ردمی نوت، در مسیر رسیدن به فروش ۲۵۰ میلیون نسخه‌ای

در زمان معرفی سری ردمی نوت ۱۱ توسط شیائومی، مدیرکل ردمی، لو ویی بینگ اعلام کرد فروش گوشی‌های سری ردمی نوت از ۲۴۰ میلیون نسخه گذشته است. نکته قابل توجه این است که بیشتر مشتریان این سری، در خارج از کشور چین حضور داشتند. طبق آمارهای رسمی منتشر شده، سری Redmi Note در بازارهای جهانی، فروشی ۲۰۰ میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده است. این سری در واقع مشهورترین و پرطرفدارترین محصول ردمی نیز هست. اولین بار در سال ۲۰۱۴، شیائومی اولین نسخه از سری Redmi Note را معرفی کرد. در هشت سال گذشته، در بسیاری از نقاط جهان و مخصوصا کشور ما، کاربران زیادی از مدل‌های این سری استفاده کرده اند.

ردمی نوت 11 جهانی

یکی از بهترین ویژگی‌های سری ردمی نوت شیائومی، ارائه برخی از قابلیت‌های گوشی‌های پرچم‌دار و گران‌قیمت است. در سری گوشی‌های Redmi نوت، هر سال ویژگی‌های حرفه‌ای‌تری یافت می‌شود؛ برای مثال امسال در ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس، از سوپر فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌شد و این گوشی، می‌توانست در تنها ۱۵ دقیقه به صورت کامل شارژ شود. شیائومی مدت‌ها مشغول تلاش برای بالا بردن امنیت سوپر فست شارژ خود بوده تا خیال کاربران را راحت کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.