تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۴:۰۰
کد خبر : 26236

به‌روزرسانی دارپ‌باکس شامل چند قابلیت مفید است

به‌روزرسانی دارپ‌باکس شامل چند قابلیت مفید است

به‌روزرسانی دارپ‌باکس شامل چند قابلیت مفید استدراپ‌باکس (DropBox) در حال به‌روز کردن اپلیکیشن موبایلی خود است، این سرویس در حال اضافه کردن چندین قابلیت جدید و رایگان برای تمام کاربران اندروید و iOS است. اولین این قابلیت‌ها حال تاریک است که نه تنها خستگی چشم را کاهش می‌دهد بلکه باعث مصرف کمتر شارژ باتری نیز می‌شود.
نکته منفی اینجاست که قابلیت حالت تاریک فعلا برای کاربران iOS در دسترس است، البته دارپ‌باکس قول داده است که ظرف چند ماه جاری استفاده از این ویژگی را برای کاربران اندرویدی امکان‌پذیر کند. پس اگر پلتفرم گوشی شما اندورید است باید مقداری دندان روی جگر بگذارید.
قابلیت جدید دیگر، موبایل اسکنر (Mobile Scanner) نام دارد و همان طور که از اسمش پیداست به شما اجازه می‌دهد که مستندات را اسکن کنید. دارپ‌باکس اسکن (DropBox Scan) قابلیتی است که تاکنون فقط در دسکتاپ وجود داشت، اما آخرین به‌روزرسانی این ویژگی را به iOS نیز می‌آورد. با استفاده از دارپ‌باکس اسکن، کاربران iOS می‌توانند مستندات فیزیکی، عکس‌ها، نوشته‌ها و غیره را اسکن کنند و اینکه حساب کاربری آنها از نوع بیسیک (Basic)، پلاس (Plus) و..

به‌روزرسانی دارپ‌باکس شامل چند قابلیت مفید است

دراپ‌باکس (DropBox) در حال به‌روز کردن اپلیکیشن موبایلی خود است، این سرویس در حال اضافه کردن چندین قابلیت جدید و رایگان برای تمام کاربران اندروید و iOS است. اولین این قابلیت‌ها حال تاریک است که نه تنها خستگی چشم را کاهش می‌دهد بلکه باعث مصرف کمتر شارژ باتری نیز می‌شود.

نکته منفی اینجاست که قابلیت حالت تاریک فعلا برای کاربران iOS در دسترس است، البته دارپ‌باکس قول داده است که ظرف چند ماه جاری استفاده از این ویژگی را برای کاربران اندرویدی امکان‌پذیر کند. پس اگر پلتفرم گوشی شما اندورید است باید مقداری دندان روی جگر بگذارید.

قابلیت جدید دیگر، موبایل اسکنر (Mobile Scanner) نام دارد و همان طور که از اسمش پیداست به شما اجازه می‌دهد که مستندات را اسکن کنید. دارپ‌باکس اسکن (DropBox Scan) قابلیتی است که تاکنون فقط در دسکتاپ وجود داشت، اما آخرین به‌روزرسانی این ویژگی را به iOS نیز می‌آورد. با استفاده از دارپ‌باکس اسکن، کاربران iOS می‌توانند مستندات فیزیکی، عکس‌ها، نوشته‌ها و غیره را اسکن کنند و اینکه حساب کاربری آنها از نوع بیسیک (Basic)، پلاس (Plus) و یا پروفشنال (Professional) باشد تاثیری در موضوع ندارد.

دارپ‌باکس ترنسفر (DropBox Transfer) دیگر قابلیت جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های حجیم را برای هرکسی بفرستند. استفاده از این قابلیت تا حجم ۱۰۰ مگابایت رایگان بوده و امکان ارسال تا ۱۰۰ گیگابایت برای هر بار ارسال در طرح‌های پولی دارپ‌باکس وجود دارد. باید به این نکته اشاره کرد که لازم نیست تمام پرونده‌هایی که شما قصد ارسال آنها را دارید در حساب کاربری‌تان وجود داشته باشند. در حال حاضر قابلیت یادشده فقط برای کاربران پروفشنال iOS در دسترس است، اما تا اواخر سال میلادی در دسترس دیگر کاربران موبایلی نیز قرار خواهد گرفت.

در کنار قابلیت ترنسفر، دارپ‌باکس عملکرد جدیدی برای جستجوی عکس‌ها اضافه کرده است تا کاربران بتوانند عکس‌ها و گیف‌ها را راحت‌تر و سریع‌تر پیدا کنند. در خاطر داشته باشید قابلیت جدید جستجوی عکس‌ها تنها برای حساب‌های کاربری پروفشنال و تجاری هر دو پلتفرم اندروید و iOS در نظر گرفته شده است.

در آخر باید به دو قابلیت جدید دیگر که به گوشی‌های هوشمند می‌آیند اشاره کرد، دارپ‌باکس پسوردز (DropBox Password) و دراپ‌باکس والت (DropBox Vault). ویژگی اول به شما اجازه می‌دهد که رمز عبور خود را در جایی امن ذخیره کنید، در حالی که قابلیت دوم با استفاده از پین کد برای دسترسی، سطحی به لایه امنیتی موجود اضافه می‌کند.

قابلیت دارپ‌باکس پسورد هم‌اکنون به‌صورت رایگان برای تمام کاربران اندروید و iOS قابل‌استفاده است. کاربران با حساب کاربری پلاس نیز از ماه آگست می‌توانند از قابلیت والت بهره ببرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.