تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۴
کد خبر : 583905

بهترین مادهای بازی GTA 5 که هم اکنون می توانید دانلود کنید

بهترین مادهای بازی GTA 5 که هم اکنون می توانید دانلود کنید

بهترین مادهای بازی GTA 5 که هم اکنون می توانید دانلود کنید امروز قصد داریم تعدادی از بهترین مادهای بازی محبوب GTA 5 را معرفی کنیم. به کمک این مادها می توانید در نقش تانوس یا آیرون من قرار بگیرید، پوکمون شکار کنید یا حتی بازی را به صورت VR تجربه کنید! از زمان عرضه

بهترین مادهای بازی GTA 5 که هم اکنون می توانید دانلود کنید

امروز قصد داریم تعدادی از بهترین مادهای بازی محبوب GTA 5 را معرفی کنیم. به کمک این مادها می توانید در نقش تانوس یا آیرون من قرار بگیرید، پوکمون شکار کنید یا حتی بازی را به صورت VR تجربه کنید!

از زمان عرضه بازی GTA V در سال 2013 هزاران ماد مختلف برای این بازی عرضه شده است. طراحان و سازندگان ماد برای بازی‌های ویدیویی در شمار پرشورترین گروه‌ها در دنیای ویدیوگیم به شمار می‌روند. در این میان ساخت ماد برای بازی‌های راکستار هم همواره یکی از علایق طراحان سرشناس بوده است.

البته با توجه به محبوبیت باورنکردنی GTA V در میان گیمرها طبیعی است که سازندگان مادها توجه بسیار زیادی به این بازی داشته باشند. با این حال یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در راه استفاده از مادها وجود دارد، یادگیری نحوه نصب و استفاده از آن‌ها در بازی است. این مساله البته برای گیمرهای حرفه‌ای‌تر کار چندان سختی نیست؛ اما گیمرهای آماتور طبیعتا نمی‌توانند به سادگی این مادها را نصب و اجرا کنند.

در این میان البته انتخاب یک ماد مناسب از میان گزینه‌های بیشمار موجود در بازار، یکی دیگر از چالش‌های مهم در خصوص گیمرهای بازی GTA V است.

در همین راستا امروز سعی داریم در گجت نیوز به بررسی بهترین مادهای GTA 5 بپردازیم و نه سال پس از عرضه رسمی این بازی تعدادی از این مادهای جالب را معرفی کنیم. علاوه بر این، لینک دانلود هریک از این مادها نیز در این متن ارائه می‌شود و علاقمندان از ترتیب نصب آن‌ها نیز مطلع خواهند شد.

در گجت نیوز بخوانید: راک‌استار غرق در ثروت؛ فروش بازی GTA 5 از 150 میلیون نسخه عبور کرد

معرفی بهترین مادهای GTA 5

VisualV

نخستین ماد حاضر در این لیست، ارتباط تنگاتنگی با نسخه نسل نهمی GTA V دارد که بحث پیرامون آن در این روزها به شدت داغ است. ماد VisualV یک ماد گرافیکی است که کیفیت تکسچرهای بازی جی تی ای 5 را به طرز چشمگیری ارتقا داده و به سطح کنسول‌های PS5 و ایکس باکس سری ایکس می‌رساند.

پس از نصب این ماد دنیای لوس سانتوس به لطف بهبودهای چشمگیر حاصل شده در وضعیت آب و هوا، میدان دید و بسیاری قابلیت‌های گرافیکی به طرز باورنکردنی‌ای واقعی‌تر به نظر خواهد رسید. البته نکته مهم در خصوص ماد VisualV این است که اجرای آن به سیستم سخت افزاری قدرتمندی نیاز خواهد داشت. بنابراین اگر کامپیوتر شما چندان قدرتمند نیست، نباید انتظار نرخ فریم بالایی را از ماد گرافیکی VisualV داشته باشید.

برای دانلود ماد VisualV می‌توانید از وبسایت مطرح GTA5-mods.com کمک بگیرید.

مادهای Thanos و Iron Man Mark V

بهترین مادهای GTA 5

در این بخش سعی داریم دوتا از بهترین مادهای مارول برای بازی GTA V را به طور همزمان معرفی کنیم.

مد Thanos همان طور که از نامش پیداست، به گیمرها اجازه می‌دهد که در نقش تانوس، ابرشرور دو فیلم Avengers: Infinity War و Endgame، به گوشه و کنار لوس سانتوس سفر کنند! تانوس همچنین می‌تواند پرش‌هایی بسیار بلند داشته باشد، از قدرت دستکش بی‌نهایت و سنگ‌های قدرتمند آن استفاده کند و حتی از چشمانش لیزر شلیک کند!

البته اگر دوست ندارید در نقش یک ابرشرور حاضر شوید، می‌توانید ماد Iron Man Mark V را هم دانلود و نصب کنید. این ماد شما را در نقش آیرون من قرار داده و زره مخصوص او را با طراحی و رنگ‌بندی خاصش در اختیارتان قرار می‌دهد. در این ماد شما می‌توانید به کمک تجهیزات پیشرفته آیرون من به هر نقطه از مپ بازی که مایلید بروید و از اسلحه‌های مختلف او نظیر ماشین گان یا خمپاره‌انداز استفاده کنید!

وبسایت GTA5-mods امکان دانلود هر دو ماد Thanos و Iron Man Mark V را به شما خواهد داد.

ماد Pokemon Go GTA Edition

ماد پوکمون GTA V

ماد پوکمون گو نقطه تلاقی دوتا از برترین ترندهای حال حاضر دنیای بازی‌های ویدیویی، یعنی پوکمون و GTA V است. عملکرد این ماد دقیقا همان طوری است که از آن انتظار می‌رود. پس از نصب این ماد، خیابان‌های لوس سانتوس پر از پوکمون‌ها خواهند شد و گیمرها باید به کمک توپ‌های مخصوص شکار پوکمون، به صید آن‌ها بپردازند.

علاوه بر این، برخی لباس‌ها و آیتم‌ها مرتبط با دنیای پوکمون نیز به واسطه این ماد به بازی افزوده خواهند شد. به طور کلی، ماد Pokemon Go برای GTA 5 بخش اعظمی از قابلیت‌های بازی پوکمون گو را در خود خواهد داشت؛ با این وجود ترکیب آن‌ها با المان‌های مختلفی از بازی GTA V لذت تجربه آن را به سطحی جدید انتقال خواهد داد.

علاقمندان به ماد Pokemon Go می‌توانند با مراجعه به وبسایت GTA5-mods به دانلود آن بپردازند.

LSPD First Response

بهترین مادهای GTA 5

بخش اعظمی از وقت گیمرهای بازی GTA V صرف فرار از دست پلیس‌ها و جلوگیری از دستگیر شدن به دست آن‌ها می‌گذرد. با این حال، در ماد LSPD First Response می‌توانید در سمت دیگر قانون باشید و در نقش یک مامور پلیس قرار بگیرید. در این ماد گیمرها همچنین می‌توانند از اسلحه‌های مخصوص پلیس استفاده کنند و به یک همکار و یک ایستگاه پلیس کاملا پویا دسترسی داشته باشند. طبیعتا هدف شما در این ماد مقابله با قانون‌شکنان و دستگیری آن‌ها خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند ماد LSPDFR را از وبسایت LCPDFR.com دانلود کنند.

ماد GTA V R.E.A.L. Mod

ماد واقعیت مجازی gta v

پایان‌بخش لیست بهترین مادهای بازی GTA 5 را باید جذاب‌ترین آن‌ها دانست که همه گیمرها در پلتفرم‌های مختلف نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. در این ماد گیمرهای بازی GTA V می‌توانند با استفاده از هدست‌های VR، بازی را به صورت واقعیت مجازی تجربه کنند و با نمای اول شخص واقعی به لوس سانتوس قدم بگذارند.

تقریبا همه آنچه در نسخه پایه GTA 5 قابل انجام است، به کمک این ماد جدید به صورت واقعیت مجازی هم قابل تجربه خواهد بود. با این که سیستم کنترل بازی چندان ایده‌آل نیست و ایراداتی جزیی در زاویه دوربین بازی مشاهده می‌شود، اما این ماد به طور کلی کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و تجربه گیم پلی GTA V را دستخوش تغییراتی بزرگ می‌کند.

ماد جذاب GTA V R.E.A.L. Mod از طریق صفحه گیت هاب سازنده قابل دانلود است.

آیا شما هم تا کنون تجربه استفاده از ماد برای بازی GTA V را داشته‌اید؟ اگر چنین است تجربه خود در این خصوص را با ما در میان بگذارید. آیا فکر می‌کنید جای ماد خاصی در این لیست خالی است؟

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.