تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 33864

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ که باید تماشا کنید

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ که باید تماشا کنید

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ که باید تماشا کنید اگر به مجموعه‌ها و سریال‌های تلویزیونی خارجی علاقه‌مند هستید، در ادامه می‌توانید با بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ آشنایی پیدا کنید.
در ادامه به معرفی بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم، آثاری که کیفیت بالایی داشتند و توانستند مخاطبان زیادی به دست بیاورند.
با اینکه شیوع کرونا ویروس باعث به تعویق افتادن آثار زیادی شد اما سریال‌های باکیفیتی در سال ۲۰۲۰ پخش شدند که میلیونها بیننده داشتند. در این میان، شاهد کنسل شدن بعضی از سریال‌ها بودیم و تعدادی از عناوین مورد انتظار، همانند فصل جدید چیزهای عجیب (Stranger Things) و فصل دوم ویچر (The Witcher) به سال ۲۰۲۱ منتقل شدند. بعضی از سریال‌های پرطرفدار همانند کماندار (Arrow)، سوپرنچرال، خانواده مدرن، ۱۳ دلیل برای اینکه (۱۳ Reasons Why) و غیره نیز به پایان رسیدند تا مسیر برای عناوین تازه‌تر باز شود.
بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ همانند آثار سینمایی، سریال‌ها نیز در این روزها مخاطبان بسیاری دارند و از آنجایی که عناوین زیادی در این بخش تولید می‌شود، بدیهی است که نتوانیم همه آن‌ها را در فهرست زیر معرف..

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ که باید تماشا کنید

اگر به مجموعه‌ها و سریال‌های تلویزیونی خارجی علاقه‌مند هستید، در ادامه می‌توانید با بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ آشنایی پیدا کنید.

در ادامه به معرفی بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم، آثاری که کیفیت بالایی داشتند و توانستند مخاطبان زیادی به دست بیاورند.

با اینکه شیوع کرونا ویروس باعث به تعویق افتادن آثار زیادی شد اما سریال‌های باکیفیتی در سال ۲۰۲۰ پخش شدند که میلیونها بیننده داشتند. در این میان، شاهد کنسل شدن بعضی از سریال‌ها بودیم و تعدادی از عناوین مورد انتظار، همانند فصل جدید چیزهای عجیب (Stranger Things) و فصل دوم ویچر (The Witcher) به سال ۲۰۲۱ منتقل شدند. بعضی از سریال‌های پرطرفدار همانند کماندار (Arrow)، سوپرنچرال، خانواده مدرن، ۱۳ دلیل برای اینکه (۱۳ Reasons Why) و غیره نیز به پایان رسیدند تا مسیر برای عناوین تازه‌تر باز شود.

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰

همانند آثار سینمایی، سریال‌ها نیز در این روزها مخاطبان بسیاری دارند و از آنجایی که عناوین زیادی در این بخش تولید می‌شود، بدیهی است که نتوانیم همه آن‌ها را در فهرست زیر معرفی کنیم. با این حال، آثاری را انتخاب کرده‌ایم که بالاترین کیفیت را داشتند و توانستند پر سر و صدا ظاهر شوند.

– سریال Star Trek: Discovery

بهترین سریال های سال 2020

سریال دیسکاوری در فصل سوم سرانجام توانست به آن چیزی تبدیل شود که طرفداران انتظار داشتند. این فصل دارای چرخش‌های داستان غیرقابل پیش‌بینی بوده و هیجان آن دوچندان شده است. این سریال حالا به پرچمدار مجموعه استار ترک تبدیل شده و بعضی از ایده‌های نسخه‌های کلاسیک را نیز بازگردانده تا میراث این مجموعه را حفظ کند. جذابیت دیگر سریال در جلوه‌های ویژه آن است که کیفیت بالایی دارند و نزدیک به فیلم‌های سینمایی پرخرج هستند. فصل سوم سریال Star Trek: Discovery، پتانسیل‌های آن را به رخ کشید و نشان داد که می‌توانیم منتظر فصل‌های بزرگ‌تر و بهتری باشیم.

– سریال Brooklyn Nine-Nine

بهترین سریال های سال 2020

بروکلین ناین ناین در سال ۲۰۱۸ توسط شبکه فاکس کنسل شد اما این پایان کار نبود و شبکه NBC امتیاز آن را خریداری کرد تا فصل هشتم از این شبکه پخش شود. این سریال به تدریج توانسته جای خالی سریال‌های کمدی بزرگ سال‌های گذشته را پر کند و از آن به عنوان یکی از بهترین سریال‌های طنز یک دهه اخیر نام برده می‌شود. سریال Brooklyn Nine-Nine شاید یک کمدی خالص باشد اما ترسی از داستان گویی جدی ندارد و گاهی به مسائل مهم اجتماعی می‌پردازد. این سریال با هر فصل بهتر شده و با تشکر از سازندگان خلاقی که دارد، انتظار می‌رود که به پیشرفت ادامه دهد.

– سریال What We Do In The Shadows

بهترین سریال های سال 2020

این سریال با اقتباس از فیلمی به همین نام ساخته شده و خوشبختانه نه تنها از آن چیزی کم ندارد بلکه از زوایای مختلف، اثر بهتری هم محسوب می‌شود. این سریال موفق شده تا دنیای هیولاهای نسخه سینمایی را به خوبی گسترش دهد و البته همان حس و حال طنز متفاوت را حفظ کند. نقطه قوت سریال «آنچه در سایه انجام می‌دهیم»، بازی خوب بازیگران آن است که توانسته‌اند عمق خوبی به شخصیت‌ها بدهند. حضور افتخاری سلبریتی‌های مشهور هم از نکات جذاب سریال است. فصل دوم این سریال در سال ۲۰۲۰ پخش شد و ساخت فصل سوم آن نیز تایید شده است.

– سریال Lovecraft Country

بهترین سریال های سال 2020

اقتباس کردن نوشته‌های اچ پی لاوکرفت کار آسانی نیست. شاید بتوان داستان‌های ترسناک یا فانتزی او را با تلاش‌های فراوان، به صورت جداگانه ساخت اما توسعه اثری که نوشته‌های او از ژانرهای ترسناک و فانتزی را تلفیق می‌کند، غیرممکن به نظر می‌رسد؛ این دقیقا کاری است که سریال کشور لاوکرفت توانسته انجام دهد. این سریال نه تنها از این نویسنده مشهور سبک «وحشت کیهانی» الهام گرفته بلکه از آن استفاده کرده تا نژادپرستی را مورد انتقاد قرار دهد.

سریال Lovecraft Country شبکه اچ بی او، مشابه دیگر آثار این شبکه، دارای کارگردانی، فیلمبرداری و یک فیلمنامه درجه یک است و از عناوینی محسوب می‌شود که هرگز نمی‌توانید حدس بزنید در قسمت بعدی آن چه اتفاقی قرار است رخ دهد. هنوز مشخص نیست که با توجه به اتفاقات قسمت پایانی فصل اول، آیا فصل دوم این سریال نیز ساخته می‌شود یا خیر.

– سریال The Good Place

بهترین سریال های سال 2020

کمتر کسی انتظار داشت که سریال «جای خوب» بتواند تا این اندازه تاثیرگذار و جذاب شود اما این مجموعه حالا یکی از بهترین‌های دهه در نظر گرفته می‌شود. تنها چهار قسمت از فصل آخر سریال جای خوب در سال ۲۰۲۰ پخش شد، با این حال همین چهار اپیزود کافی بود تا در این فهرست قرار بگیرد. این سریال محبوب با اینکه فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرد و گاهی به بیراهه می‌رفت اما در قسمت‌های پایانی فصل چهارم، یک بار دیگر به مسیر اصلی بازگشت و تمرکز خود را بر روی شخصیت‌ها و مضامین فلسفی قرار داد.

به پایان رساندن درست یک سریال کار سختی است. در حالی که در سال‌های اخیر، سریال‌هایی همچون آشنایی با مادر یا بازی تاج و تخت با یک پایان بندی بد، طرفداران را آزرده کرده‌اند، سریال The Good Place دارای یک پایان فوق العاده است که مخاطبان از آن به نیکی یاد خواهند کرد.

– سریال Big Mouth

بهترین سریال های سال 2020

فصل جدید این سریال در ماه دسامبر پخش شد و داستان آن همچنان در رابطه با بلوغ نوجوانان است. انیمیشن‌های کمدی خوبی در سال‌های اخیر ساخته شده اما این سریال با توجه به محتواهایی که ارائه می‌دهد، توانسته به جایگاه خاصی برسد. فصل چهارم سریال Big Mouth هم ناامید کننده نیست و شوخی‌های بیشتری نسبت به فصل‌های پیشین دارد. این فصل یک بار دیگر بر روی مسائل حساسی همانند هویت جنسی و نژاد تمرکز دارد و در کنار بررسی این مضامین، طنز را هم فراموش نمی‌کند.

– سریال BoJack Horseman

بهترین سریال های سال 2020

نیمه اول فصل ششم بوجک هورسمن تنها برای آماده کردن مخاطبان بود تا نیمه دوم آن کار را تمام کند. یکی از بهترین سریال‌های اورجینال سرویس نتفلیکس به پایان رسید اما به شکلی تاثیرگذار که تا سال‌ها در ذهن طرفداران باقی می‌ماند. اپیزودهای پایانی بوجک بامزه، عجیب و غریب، زیبا و در عین حال غم انگیز هستند.

سریال BoJack Horseman از آن آثاری است که در زیر پوست طنز، یک تلخی خاص دارد اما خوشبختانه پایان شخصیت‌های آن سیاه نیست. در واقع شخصیت‌ها به چیزی که سزاوارش هستند در نهایت می‌رسند. این فصل یک پیام خیلی مهم را به شما یادآوری می‌کند: همیشه امید هست. بوجک شاید نتواند خودش را تغییر دهد اما حداقل برای این کار تلاش می‌کند.

– سریال The Crown

بهترین سریال های سال 2020

فصل چهارم سریال تاج به رابطه چارلز و دیانا از زمان ازدواج تا فروپاشی می‌پردازد و دوران نخست وزیری مارگارت تاچر را هم پوشش می‌دهد. این فصل برای تصویری که از شاهزاده چارلز ارائه داد، سر و صدای زیادی برپا کرد و حتی بسیاری هنوز نمی‌دانند که آیا محتواهای این فصل بر اساس واقعیت است یا خیال.

همانند فصل‌های پیشین، این بار هم شاهد بازی درخشان تیم بازیگری هستیم و داستان سریال نیز تا انتها پرکشش دنبال می‌شود. این فصل در انتها، وعده چیزهای بزرگ‌تری را می‌دهد و به نظر می‌رسد که فصل پنجم آن حتی پرهیجان‌تر هم بشود.

– سریال Agents Of SHIELD

بهترین سریال های سال 2020

پخش سریال ماموران شیلد از سال ۲۰۱۳ آغاز شد و یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی مارول محسوب می‌شود. این سریال می‌تواند گاهی یک اثر ماورا طبیعی نزدیک به ژانر ترسناک باشد و گاهی یک اثر علمی تخیلی آخرالزمانی. این سریال در دو فصل ابتدایی به دلیل ارتباط با دنیای سینمایی مارول (MCU) دیده می‌شد اما در نهایت، دنیای خاص خود را ساخت و کاملا مستقل پیش رفت.

فصل هفتم و نهایی، این سریال را به نهایت هیجان رساند و در واقع می‌توان آن را یک «پایان بازی» (Avengers: Endgame) تلویزیونی توصیف کرد. این سریال شاید به پایان رسیده باشد اما به این زودی‌ها فراموش نمی‌شود. حالا تنها سوال این است که آیا شخصیت محبوبی همچون کوئیک (Quake) می‌تواند به دنیای سینمایی مارول راه پیدا کند یا خیر.

– سریال Schitt’s Creek

بهترین سریال های سال 2020

شِتز کریک در سال ۲۰۲۰ به پایان راه رسید و به معنای واقعی کلمه، در اوج خداحافظی کرد. این سریال کانادایی که با تشکر از سرویس نتفلیکس، محبوبیت زیادی پیدا کرده بود، توانست هر چهار جایزه امی بهترین بازیگر نقش اول و نقش مکمل مرد و زن را بدست بیاورد! بازیگران سریال به تدریج توانستند خودشان را با کاراکترها سازگار کنند و خصوصا در فصل ششم، این شخصیت‌ها را به حالتی ایده آل برسانند.

داستان سریال در مورد خانواده ثروتمندی است که ورشکست شده و تنها چیزی که برای آن‌ها باقی مانده، شهری به نام شِتز کریک است. پدر خانواده در تلاش است که این شهر را بفروشد تا خانواده‌اش به زندگی عادی بازگردند اما تا زمانی که این اتفاق رخ نداده، آن‌ها مجبور هستند تا یک زندگی فقیرانه را تجربه کنند.

– سریال The Umbrella Academy

بهترین سریال های سال 2020

آکادمی آمبرلا بر اساس رمان‌های مصوری به همین نام ساخته شده و اخیرا در رأس سریال‌های محبوب نتفلیکس قرار گرفته است. این سریال که فضایی نزدیک به سریال پسران (The Boys) و واچمن (Watchmen) دارد، در مورد گروهی از نوجوانان است که قدرت‌های فراطبیعی دارند و باید یاد بگیرند که چگونه در قالب یک تیم ابرقهرمانی عمل کنند. فصل دوم سریال که در سال ۲۰۲۰ پخش شد، شخصیت‌ها را وارد سفر زمانی می‌کند و آن‌ها را به سال ۱۹۶۳ می‌برد تا بتوانند جلوی ترور شدن جی اف. کندی را بگیرند اما همان طور که حدس زدید، نه تنها این کار انجام نمی‌شود بلکه آن‌ها اوضاع را خراب‌تر هم می‌کنند تا وقوع آخرالزمان نزدیک‌تر شود. سکانس‌های اکشن سریال عالی هستند و طنز سیاه آن احتمالا مورد توجه طرفداران ژانر ابرقهرمانی قرار می‌گیرد.

– سریال Better Call Saul

بهترین سریال های سال 2020

سریال برکینگ بد که از آن به عنوان یکی از بهترین سریال‌های قرن ۲۱ و حتی تاریخ نام برده می‌شود، در سال ۲۰۱۳ به اتمام رسید اما ماجراهای دنیای آن، با سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» ادامه پیدا کرد. این سریال تا مدت‌ها در زیر سایه برکینگ بد قرار داشت اما آن قدر خوش ساخت بود که در نهایت توانست به هویت مستقلی برسد و خود را به عنوان یکی از بهترین سریال‌های درام تلویزیونی مطرح کند. فصل پنجم این سریال، از نظر اکثر مخاطبان، بهترین فصل آن است و شرایط را برای فصل ششم و پایانی مهیا می‌سازد. سریال Better Call Saul نشان می‌دهد که یک نسخه پیش درآمد باید چگونه ساخته شود.

– سریال The Queen’s Gambit

بهترین سریال های سال 2020

گامبی وزیر (قمار ملکه)، سریال خاص و غافلگیر کننده‌ای است. آنیا تیلور جوی در نقش بث هرمون (Beth Harmon) بازی می‌کند، دختری که می‌خواهد به استاد بزرگ شطرنج جهان تبدیل شود. این سریال، هم یک درام ورزشی است، هم یک اثر تاریخی و حتی یک داستان بلوغ. این مینی سریال سرویس نتفلیکس بدون تبلیغات گسترده منتشر شد و به سرعت بینندگان زیادی به دست آورد. داستان سریال، تلاش‌های بث برای ورود به مسابقات جهانی شطرنج در دهه ۶۰ میلادی را روایت می‌کند.

سریال The Queen’s Gambit در رابطه با دختر جوانی است که باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند تا به اهدافش برسد. این سریال همچنین می‌تواند شما را به انجام بازی شطرنج تشویق کند که اتفاق خوبی است.

– سریال The Boys

بهترین سریال های سال 2020

از همان زمان که تریلر فصل اول پسران پخش شد، مشخص بود که این پتانسیل را دارد تا به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های جهان تبدیل شود. این اتفاق در نهایت رخ داد و باعث شد تا انتظارات از فصل دوم بالا برود. خوشبختانه، فصل دوم هم توانست راضی کننده از کار در بیایید. شخصیت‌ها در این فصل دوست داشتنی‌تر هستند و داستان هیجان انگیزتر پیش می‌رود.

این سریال با آثار معمول ابرقهرمانی تفاوت‌های زیادی دارد و می‌تواند طرفداران مارول و دی سی را به یک اندازه جذب کند. طنز انتقادی این فصل بسیار تندتر شده و عطش شما برای فصل سوم را بیشتر می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۰ که باید تماشا کنید

– سریال The Mandalorian

بهترین سریال های سال 2020

ماندالورین در واقع اولین اثر تلویزیونی لایو اکشن دنیای جنگ ستارگان است و پرچمدار سرویس دیزنی پلاس به حساب می‌آید. داستان سریال بین فیلم‌های جنگ ستارگان: بازگشت جدای (Return of the Jedi) و جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (The Force Awakens) رخ می‌دهد و در همین مدت کوتاه توانسته به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های جهان تبدیل شود.

فصل اول این سریال فوق العاده بود اما فصل دوم آن حتی درخشان‌تر هم پیش می‌رود. طرفداران می‌دانستند که تعدادی از شخصیت‌های معروف مجموعه در این فصل حضور خواهند داشت اما انتظار نداشتند که این شخصیت‌ها تا این اندازه راضی کننده به تصویر کشیده شوند. سریال The Mandalorian علاوه بر اینکه در رأس بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ قرار دارد، همان استار وارزی است که مخاطبان منتظر آن بودند. در این سریال بازیگرانی همچون پدرو پاسکال، جینا کارانو، نیک نولتی، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز و امید ابطحی به ایفای نقش می‌پردازند

کدام یک از آثار فهرست بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبعscreenrant-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.