تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
کد خبر : 65139

بلوبانک به عنوان اولین نئوبانک به سامانه پرداخت لحظه ای پیوست

بلوبانک به عنوان اولین نئوبانک به سامانه پرداخت لحظه ای پیوست

بلوبانک به عنوان اولین نئوبانک به سامانه پرداخت لحظه ای پیوست بلوبانک به عنوان اولین نئوبانک کشور به سامانه پرداخت لحظه ای یا پل پیوست و کاربران می‌توانند به صورت آنی وجوه خود را تا سقف ۱۰ ..

بلوبانک به عنوان اولین نئوبانک به سامانه پرداخت لحظه ای پیوست

بلوبانک به عنوان اولین نئوبانک کشور به سامانه پرداخت لحظه ای یا پل پیوست و کاربران می‌توانند به صورت آنی وجوه خود را تا سقف ۱۰ میلیون تومان منتقل کنند.

بلوبانک به سامانه پرداخت لحظه ای یا پل پیوست. بنابراین Blubank اولین نئوبانک کشور است که به عضویت این سامانه درمی‌آید. پل یا سامانه پرداخت لحظه ای سرویس جدیدی برای انتقال وجه بین بانکی است که با نظارت بانک مرکزی راه‌اندازی و معرفی شد. به وسیله این سامانه، کاربران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز، وجوه خود را تا سقف ده میلیون تومان به صورت آنی و لحظه‌ای پرداخت یا منتقل نمایند.

بلوبانک شعبه دیجیتال بانک سامان است که تاییدیه‌های لازم را از بانک مرکزی دریافت کرده و حالا به عنوان نخستین نئوبانک کشور عضو سامانه پل شده است. کاربران این اپلیکیشن اکنون قادر هستند از خدمات سامانه پرداخت لحظه ای برای انتقال و پرداخت آنی وجوه خود بهره ببرند.

در سامانه پل خبری از محدودیت‌های زمانی شیوه‌های ساتنا و پایا نیست و وجوه مورد نظر کاربران در همان لحظه و به صورت آنی به حساب افراد منتقل خواهد شد. راه‌اندازی این سامانه باعث شده کاربران بتوانند ضمن انتقال روزانه تا سقف ده میلیون تومان، مبالغ مورد نظر خود را به همین میزان از طریق کارت به کارت منتقل کنند. علاوه بر این، مقدار کارمزد هم در سامانه پل کمتر شده است.

بر خلاف شیوه کارت به کارت، در سامانه پل برای انتقال وجوه از شماره حساب کاربر استفاده می‌شود و کاربران دیگر دغدغه‌ای برای به اشتراک گذاشتن شماره کارت خود با دیگران نخواهند داشت. همانطور که گفته شد، بلوبانک اولین نئوبانک کشور است که به بانک‌های عضو سامانه پل اضافه شده است. Blubank به عنوان یکی از استارتاپ‌های فعال در حوزه نئوبانک ایران، از سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرد و با سرمایه‌گذاری بانک سامان راه‌اندازی شد و اکنون به عنوان شعبه دیجیتال این بانک فعال است.

در اپلیکیشن بلوبانک، ویژگی انتقال هوشمند وجه وجود دارد که در این قابلیت، مناسب‌ترین شیوه انتقال وجه بر اساس مبلغ، زمان انتقال وجه و بانک مقصد به کاربر توصیه می‌شود و به این ترتیب کاربران دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن‌های پرداخت متفاوت نخواهند داشت.

سایر ویژگی های اپلیکیشن بلوبانک

از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های اپلیکیشن بلوبانک می‌توان به پرداخت خودکار قبوض، کارت به کارت با یک کلیک و انتقال وجه بدون نیاز به وارد کردن CVV2 و رمز دوم و تاریخ اعتبار کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، انتخاب آنی رمز اول کارت، پشتیبانی شبانه‌روزی در تمام روزهای هفته، دریافت صورتحساب یک ماهه تا یک ساله و غیره اشاره کرد.

کاربران Blubank با بروزرسانی این اپلیکیشن به آخرین نسخه آن یعنی ۱.۸ می‌توانند از قابلیت‌های سامانه پرداخت لحظه‌ای برای انتقال وجه بهره ببرند. با مراجعه به وبسایت www.blubank.com می‌توانید در این باره اطلاعات بیشتری را کسب کنید یا اپلیکیشن بلوبانک را نصب نمایید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.