تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 68829

بررسی ویدیویی پوکو X4 پرو ۵G؛ جذاب و خوش قیمت

بررسی ویدیویی پوکو X4 پرو ۵G؛ جذاب و خوش قیمت

بررسی ویدیویی پوکو X4 پرو ۵G؛ جذاب و خوش قیمتدر بررسی ویدیویی پوکو X4 پرو به صورت سریع و دقیق به تمام نقاط ضعف و قوت این گوشی میان‌رده پرداخته شده است.
خانواده‌ی پوکو ایکس یکی از محبوب‌ترین سری گوشی‌ه..

بررسی ویدیویی پوکو X4 پرو ۵G؛ جذاب و خوش قیمت

در بررسی ویدیویی پوکو X4 پرو به صورت سریع و دقیق به تمام نقاط ضعف و قوت این گوشی میان‌رده پرداخته شده است.

خانواده‌ی پوکو ایکس یکی از محبوب‌ترین سری گوشی‌های شیائومی به شمار می‌روند؛ موبایل‌هایی خوش قیمت با سخت‌افزاهایی قدرتمند که طی سال‌های اخیر رضایت اغلب خریداران‌شان را به دست آورده‌اند. هفته‌ی گذشته از پوکو ایکس ۴ پرو به صورت رسمی رونمایی شد و در این ویدیو به ارزیابی نقاط قوت و ضعف آن پرداخته‌ایم.

گوشی میان‌رده‌ی جدید پوکو از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل در نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد. نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش همانند پوکو ایکس ۳ پرو بوده و همان ۱۲۰ هرتز باقی مانده، اما نرخ نمونه‌برداری لمس از ۲۴۰ هرتز به ۳۶۰ هرتز افزایش یافته تا حساسیت به لمس کاربر افزایش پیدا کند. روشنایی نمایشگر Poco X4 Pro 5G در قیاس با سال گذشته به ۷۰۰ نیت افزایش پیدا کرده و در حالت حداکثری روشنایی آن به ۱۲۰۰ نیت خواهد رسید. یکی از مواردی که نسبت به Poco X3 Pro به روز نشده استفاده از گوریلا گلس ۵ بوده که گرچه به اندازه کافی مستحکم است، اما از شیائومی انتظار داشتیم تا گوریلا گلس ۶ را در گوشی جدیدش به کار بگیرد. در بررسی ویدیویی پوکو X4 پرو می‌توانید کیفیت و عملکرد صفحه نمایش این گوشی را به خوبی مشاهده کنید.

همچنین مطالعه کنید:

مقایسه پوکو M4 Pro با پوکو X4 Pro 5G؛ تفاوت در چیست؟

دوربین عضو جدید خانواده پوکو ایکس پیشرفت بزرگی را به خود دیده و حالا یک سنسور بزرگ ۱۰۸ مگاپیکسلی با ابعاد ۱/۱.۵۶ اینچ به عنوان دوربین اصلی آن به کار گرفته شده است. این در حالی‌ست که پوکو ایکس ۳ پرو از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با ابعاد ۱/۲.۰ اینچی بهره می‌برد. بدین ترتیب پوکو X4 Pro 5G می‌تواند در شرایط نوری ضعیف تصاویر بهتری ثبت کند و با ترکیب ۹ در ۱، پیکسل‌هایی با ابعاد ۲.۱ میکرومتر می‌سازد.

در کنار این پیشرفت‌ها شیائومی ظرفیت باتری پوکو X4 پرو ۵G را کاهش داده است و حالا با یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ قابل قبول ۶۷ واتی مواجه هستیم. بر اساس ادعای سازندگان با یک بار شارژ کامل می‌توانید تا ۱۵ ساعت به تماشای فیلم بپردازید و در شارژ مجدد باتری تنها طی ۲۲ دقیقه میزان شارژ آن از ۰ به ۷۰ درصد می‌رسد و فقط ۴۱ دقیقه کافی‌ست تا پوکو X4 Pro 5G کاملا شارژ شود.

فروش نسل جدید پوکو ایکس در اکثر بازارهای جهانی از چند روز قبل آغاز شده و برای نسخه رم ۶ گیگابایتی با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی قیمت ۳۰۰ یورو در نظر گرفته شده و نسخه رم ۸ گیگابایتی با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۳۵۰ یورو به فروش می‌رسد.

تهیه شده در استودیویگجت نیوزمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.