تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۱۰
کد خبر : 55602

بازیگران فیلم Expendables 4 مشخص شدند

بازیگران فیلم Expendables 4 مشخص شدند

بازیگران فیلم Expendables 4 مشخص شدندفهرست بازیگران فیلم Expendables 4 – بی مصرف ها ۴ اعلام شد و در این نسخه، چهره‌های جدیدی همچون مگان فاکس و فیفتی سنت حضور دارند.
با اعلام فهرست بازیگران فیلم Expend..

بازیگران فیلم Expendables 4بازیگران فیلم Expendables 4 مشخص شدند

فهرست بازیگران فیلم Expendables 4 – بی مصرف ها ۴ اعلام شد و در این نسخه، چهره‌های جدیدی همچون مگان فاکس و فیفتی سنت حضور دارند.

با اعلام فهرست بازیگران فیلم Expendables 4 حالا می‌دانیم چه کسانی از قسمت‌های قبلی بازخواهند گشت و چه کسانی برای اولین بار در این مجموعه حضور پیدا می‌کنند.

جیسون استاتهام و سیلوستر استالونه که نقش‌های اصلی قسمت‌های پیشین را برعهده داشتند، این بار هم چهره‌های اول فیلم خواهند بود. در سال ۲۰۱۰، استالونه ستارگان بزرگی را برای حضور در قسمت اول راضی کرد، از جمله استاتهام، جت لی، دولف لاندگرن، میکی رورک، تری کروز، استیو آستین و رندی کوچار. این فیلم قرار بود یک برداشت خونین و خشن از آثار اکشن دهه ۹۰ میلادی باشد. داستان پیرامون گروهی از مزدوران بود که می‌خواهند یک دیکتاتور را در یکی از کشورهای آمریکای لاتین، سرنگون کنند. استالونه که کارگردانی قسمت اول را نیز برعهده داشت، در دو قسمت بعدی تنها به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد.

بازیگران فیلم Expendables 4

پس از موفقیت‌های تجاری قسمت اول، بی مصرف ها ۲ در سال ۲۰۱۲ و بی مصرف ها ۳ در سال ۲۰۱۴ راهی سینماها شدند. هر سه نسخه اگرچه برای داستان سطحی و دیالوگ‌های بد مورد انتقاد قرار گرفتند اما برای سکانس‌های اکشن دیوانه‌وار تحسین شدند. در قسمت‌های دوم و سوم، حتی ستارگان بیشتری را نیز در مجموعه مشاهده کردیم، از جمله چاک نوریس، ژان-کلود ون دام، بروس ویلیس، آرنولد شوارتزنگر، آنتونیو باندراس، وسلی اسنایپس، کلسی گرمر، مل گیبسون و هریسون فورد.

قسمت چهارم نزدیک به دو سال قبل تایید شد و حالا به نظر می‌رسد که توسعه‌ی آن وارد مرحله‌ی جدی‌تری شده است. استالونه، استاتهام، لاندگرن و کوچار چهار بازیگری هستند که از قسمت‌های پیشین بازمی‌گردند. از بازیگران جدید هم می‌توان به کورتیس جکسون (فیفتی سنت)، تونی جا و مگان فاکس اشاره کرد.

بازیگران فیلم Expendables 4

بازیگران جدید این نسخه شاید در مقایسه با قسمت‌های پیشین، ستارگان بزرگی به حساب نیایند اما می‌توانند جذابیت‌های اثر را افزایش دهند. تونی جا که یکی از محبوب‌ترین رزمی‌کارهای تایلندی سال‌های اخیر است، شاید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فیلم Expendables 4 باشد. فاکس را هم که در آثار درجه دو متعددی در سال‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم، با توجه به سبک بازیگری‌اش، یک گزینه مناسب برای فیلم است.

همچنین مطالعه کنید: منتقدان درباره فیلم مرد آزاد – Free Guy چه می‌گویند؟

فیفتی سنت هم به همین منوال، در آثار درجه دو زیادی نقش آفرینی کرده و برای فیلمی که می‌خواهد به صورت خودخواسته درجه دو باشد، یک انتخاب خوب به حساب می‌آید. البته می‌توانیم مطمئن باشیم که چهره‌های دیگری نیز به تیم بازیگری فیلم اضافه خواهند شد.

فیلم بی مصرف ها ۴ در حال حاضر تاریخ اکران مشخصی ندارد اما فیلمبرداری آن به زودی آغاز می‌شود.

منبعscreenrantمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.