تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر : 66124

این شما و این اولین خودرو رودستر ایرانی + ویدیو

این شما و این اولین خودرو رودستر ایرانی + ویدیو

این شما و این اولین خودرو رودستر ایرانی + ویدیو نخستین خودرو رودستر ایرانی که توسط دو برادر ۲۱ ساله یزدی ساخته شده است، در نمایشگاه صنعت خودرو یزد به نمایش گذاشته شد.
اولین خودرو دست ساز ا..

این شما و این اولین خودرو رودستر ایرانی + ویدیو

نخستین خودرو رودستر ایرانی که توسط دو برادر ۲۱ ساله یزدی ساخته شده است، در نمایشگاه صنعت خودرو یزد به نمایش گذاشته شد.

اولین خودرو دست ساز ایرانی به تازگی در نمایشگاه اتومبیل یزد رونمایی شده است. این خودرو توسط احسان و محسن فلاح دو قلوهای یزدی و طی مدت ۴ و نیم سال ساخته شده است.

نخستین خودرو رودستر ایرانی با کمترین هزینه ساخته شده است

به گفته سازندگان نخستین خودرو دست ساز ایرانی،‌ حمایت‌های همه جانبه پدر و مادرشان انگیزه آن‌ها را برای ساخت این اتومبیل چند برابر کرده است. لازم به ذکر است که بخش‌های مختلف این خودرو از جمله شاسی و بدنه،‌ بخش‌های سوخت رسان، سیستم برق،‌ بخش‌های مکانیکی و فنی و تزئینات اتاق در پشت بام و زیر زمین منزل مسکونی خانواده فلاح و با امکانات اندک طراحی و ساخته شده است.

به گفته احسان فلاح، تمام هزینه‌های ساخت این خودرو را پدر خانواده تهیه کرده و هیچ کمک مالی یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده‌اند.

احسان فلاح با اشاره به این‌که خودرو دست سازشان بنزینی است، عنوان کرد که وزن این خودرو یک تن بوده،‌ شاسی آن مقاوم بوده و بدنه آن از فایبرگلاس ساخته شده است. خودرو ساخته شده در کلاس خودروهای رودستر یا اسپایدر قرار دارد که اولین نمونه کاملا ایرانی در این کلاس خودروها به شما می‌رود.

خودروهای رودستر،‌ خودروهای دو نفره با ظاهری جذاب و تفریحی هستند که در بیشتر نمونه‌ها موتور خودرو روی محور عقب قرار دارد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.