تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۰۷
کد خبر : 61274

اینها بهترین تصاویر لو رفته از گلکسی S21 FE سامسونگ تا به امروز هستند

اینها بهترین تصاویر لو رفته از گلکسی S21 FE سامسونگ تا به امروز هستند

اینها بهترین تصاویر لو رفته از گلکسی S21 FE سامسونگ تا به امروز هستندلو رفتن جدیدترین تصاویر گلکسی S21 FE نشان می‌دهد که سرانجام عرضه این گوشی نزدیک است. تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس ۲۱ اف ای کیفیت خوبی ن..

اینها بهترین تصاویر لو رفته از گلکسی S21 FE سامسونگ تا به امروز هستند

لو رفتن جدیدترین تصاویر گلکسی S21 FE نشان می‌دهد که سرانجام عرضه این گوشی نزدیک است. تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس ۲۱ اف ای کیفیت خوبی نسبت به سایر تصاویر لو رفته دارند.

سامسونگ در ابتدا قصد داشت گلکسی اس ۲۱ FE را در کنار گوشی‌های تاشو خود معرفی کند؛ اما این اتفاق نیفتاد و حتی کار به جایی رسید که شایعات مربوط به کنسل شدن عرضه این گوشی در رسانه‌ها شنیده می‌شد. هرچند که چندی پیش خبر رسید که سامسونگ می‌خواهد در نهایت از گلکسی S21 FE در اوایل دی ماه رونمایی کند و تصاویر تبلیغاتی لو رفته نیز این موضوع را تایید می‌کنند.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 FE و اشاره به توانمندی‌های این گوشی

تصاویر گلکسی S21 FE

گلکسی S21 FE ظاهرا در دو نسخه مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ و سامسونگ اگزینوس ۲۱۰۰ و در کنار ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل (+FHD) و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و لایه‌ای از گوریلا گلس نیز روی آن قرار خواهد گرفت.

در بخش تصویربرداری شاهد حضور سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در حفره مرکزی نمایشگر خواهیم بود و در بدنه پشتی نیز حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض و یک حسگر سنجش عمق حضور خواهد داشت.

تصاویر گلکسی S21 FE

این گوشی به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد و از شارژ ۱۵ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به تصاویر منتشر شده از گلکسی S21 FE در سمت راست بدنه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار خواهند داشت و در بخش پایینی نیز اسپیکر‌ها و درگاه USB-C قرار گرفته‌اند.

گلکسی S21 FE همانطور که پیش‌بینی میشد، از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد و در رنگ‌های سفید، ارغوانی، سبز و مشکی روانه بازار خواهد شد.

تصاویر گلکسی S21 FE
تصاویر گلکسی S21 FE
تصاویر گلکسی S21 FE
تصاویر گلکسی S21 FE

احتمالا تا ماه آینده سامسونگ عرضه نسخه پایدار اندروید ۱۲ را آغاز کند؛ اما با این وجود Galaxy S21 FE با اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد که شاید خیلی به مذاق کاربران خوش نیاید.

بر اساس شایعات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد این گوشی را فقط در بازار اروپا و آن هم تنها از طریق تعداد کمی از اپراتور‌ها عرضه کند. همچنین گفته می‌شود که گلکسی S21 FE در زمان عرضه قیمت کمتری نسبت به گلکسی S20 FE خواهد داشت و به همین خاطر ممکن است به یک پرچمدار اقتصادی محبوب تبدیل شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.