تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر : 53122

اینفوگراف// تمام جزئیات واکسن‌های ایرانی کرونا

اینفوگراف// تمام جزئیات واکسن‌های ایرانی کرونا

اینفوگراف// تمام جزئیات واکسن‌های ایرانی کرونا – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اسفندماه سال ۱۳۹۸ خبری مبنی بر شیوع یک ویروس خطرناک در دنیا منتشر شد و در زمان کوتاهی همه دنیا را..

اینفوگراف// تمام جزئیات واکسن‌های ایرانی کرونا – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اسفندماه سال ۱۳۹۸ خبری مبنی بر شیوع یک ویروس خطرناک در دنیا منتشر شد و در زمان کوتاهی همه دنیا را دربرگرفت.

"کرونا ویروس" بیماری مهلکی بود که درمانی نداشت و باعث مرگ تعداد زیادی از مردم جهان شد اما دانشمندان جهان بیکار ننشستند و از همان آغازین روزهای شیوع این بیماری برای تولید واکسن آن دست به کار شدند. کشورهایی چون آلمان، روسیه، آمریکا، فرانسه، انگلیس، چین و ایران در این حوزه موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند.

دانشمندان ایرانی هم با اتّکا به دانش خود و با استفاده از ظرفیت‌های علمی موجود در کشور به این حوزه ورود و واکسن‌هایی با فناوری‌های مختلف ویروس کشته شده، پروتئین نوترکیب و غیره تولید کردند.
در این اینفوگرافیک تلاش شده است برای بخشی از تلاش‌های دانشمندان ایرانی برای ساخت واکسن کرونای ایران‌ساخت، توضیح مختصری داده شود.

علم و تکنولوژی , علمی , شرکت های دانش بنیان , کرونا , واکسن ایرانی کرونا , واکسن کرونا ,

سامانه ثبت‌نام واکسن کرونا برای افراد بالای ۶۵سال بازگشایی شددست رد بشاگردی‌ها به واکسن خارجی/ همانند رهبر انقلاب از واکسن ایرانی استفاده می‌کنیم

انتهای پیام/+

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.