تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 64985

اکسسوری‌های کابینت علاوه بر زیبایی کمک شایانی به نظم موجود در آشپزخانه می‌کنند

اکسسوری‌های کابینت علاوه بر زیبایی کمک شایانی به نظم موجود در آشپزخانه می‌کنند

اکسسوری‌های کابینت علاوه بر زیبایی کمک شایانی به نظم موجود در آشپزخانه می‌کنند اکسسوری‌های کابینت علاوه بر زیبایی کمک شایانی به نظم موجود در آشپزخانه می‌کنند. در خرید اکسسوری کابینت آشپزخان..

اکسسوری‌های کابینت علاوه بر زیبایی کمک شایانی به نظم موجود در آشپزخانه می‌کنند

اکسسوری‌های کابینت علاوه بر زیبایی کمک شایانی به نظم موجود در آشپزخانه می‌کنند. در خرید اکسسوری کابینت آشپزخانه در ابتدا باید به فضای موجود در آشپزخانه توجه کرد و بهترین انتخاب را برای محیط آشپزخانه داشت.

قیمت سوپری فانتونی

از مهم‌ترین اکسسوری‌های موجود در آشپزخانه و کابینت‌ها می‌توان به سبدهای سوپری اشاره کرد.

در سبدهای سوپرمارکتی باید به مکان قرارگیری آن و نوع قرارگیری وسایل داخل آن توجه کرد. بعضی سبدهای سوپرمارکتی، برای نگهداری مواد غذایی که می‌توان در دمای محیط از آن‌ها نگهداری کرد استفاده می‌شوند. این سبدها را عموماً در کنار یخچال قرار می‌دهند. سبدهای نگهداری مواد شوینده را عموماً زیر یا در کنار سینک می‌گذارند. سبد یا کشوهای نگهداری ادویه و روغن را کنار گاز تعبیه می‌کنند. سبدهای سوپری هم به‌صورت لولا و هم به‌صورت ریلی باز و بسته می‌شوند.

به دلیل استفاده مکرر از سبدهای سوپرمارکتی در آشپزخانه بهره‌گیری از یراق‌آلات مناسب و باکیفیت در آن بسیار حائز اهمیت است. سوپری‌های فانتونی با بهره‌گیری از باکیفیت‌ترین یراق‌آلات در سبدهای سوپری انتخاب مناسبی برای اکسسوری آشپزخانه شما خواهند بود.

به دلیل گستردگی شکل و کارایی سبدهای سوپرمارکتی در آشپزخانه، شرکت فانتونی با طرح‌های متنوع و خلاقانه کمک شایانی به زیبایی محیط آشپزخانه شما می‌کند.

همین تفاوت در طراحی و متریال متفاوت در یراق‌آلات سوپری‌ها باعث گستردگی قیمت آن‌ها شده است.

ولی خیال شما راحت باشد که با انتخاب سوپری‌های فانتونی بهترین کیفیت را در برابر قیمت مناسب آن دریافت خواهید کرد.

اکسسوری‌های کابینت

پریز توکار کابینت

بسیاری از لوازم موجود در آشپزخانه برای کار کردن نیاز به برق دارند و محیط آشپزخانه ممکن است امکان قراردادن تعداد محدودی از پریز را به ما بدهد. امروزه استفاده از پریزهای توکار در آشپزخانه‌های مدرن رواج زیادی پیدا کرده است. این محصولات داخل کانتر کابینت یا میز کار قرار می‌گیرند و علاوه بر سهولت استفاده در لوازم برقی به زیبایی آشپزخانه نیز کمک شایانی می‌کنند. با پریزهای توکار بدون دستکاری نمای آشپزخانه و سیم‌کشی‌های چند متری می‌توان از تعداد مشخصی از لوازم برقی استفاده کرد.

انتخاب شکل و تعداد پریزهای موجود بستگی به خودمان دارد. بهتر است رنگ آن را متناسب با رنگ کابینت و پیشخوان خود انتخاب کنیم. برای ایمنی یک روکش آلومینیومی روی پریزها قرار می‌گیرد پریز توکار موتوردار از نوع پریز توکار لوکس است که با فشردن یک دکمه به صورت خودکار از محل خود خارج می‌شود و می‌توان از آن استفاده نمود.

گاهی طراحی آشپزخانه ما را به استفاده از پریز توکار سوق می‌دهد. اگر یک کانتر جزیره‌ای در آشپزخانه دارید، برای استفاده از برق ناگزیر هستید از پریز توکار کابینت استفاده کنید.

اگر تصمیم به خرید پریز توکار برای کابینت یا میز کار خود دارید، هنگام سفارش میز و کابینت، این تصمیم را با کابینت ساز خود در میان بگذارید زیرا پریزهای توکار عمدتا داخل میز و کانتر نصب می‌شوند و باید محل نصب آن‌ها برش داده شود.

اکسسوری‌های کابینت

بهترین مارک یراق آلات کابینت

در زندگی روزمره خود با طیف وسیعی از یراق آلات سر و کار داریم. یراق آلات به قطعاتی گفته می‌شود که در ساخت و تکمیل بسیاری از قسمت‌های خانه از جمله آشپزخانه کارآمد است. از جمله آن‌ها می‌توان به دستگیره کابینت، لولا و ریل آن‌ها اشاره کرد. انتخاب یراق آلات آشپزخانه به خصوص در کابینت‌ها بسیار ضروری است. به‌عنوان مثال حتماً باید از یراق آلات مناسب با سایز و وزن کابینت خود استفاده کنیم تا فشار زیادی به لولا و ریل آن‌ها وارد نشود. استفاده از یراق آلات مناسب می‌تواند باعث سهولت در جابه‌جایی وسایل آشپزخانه شود. یراق آلات حتی می‌توانند به زیبایی نمای آشپزخانه کمک کنند. استفاده از لولا یا جک‌های پنهان از این موارد هستند.

تا به اینجا متوجه شدیم که به دلیل استفاده زیاد از یراق آلات و تعدد حضور آن‌ها در وسایل آشپزخانه و کابینت باید از یراق‌آلاتی با بهترین کیفیت استفاده کنیم تا هرچند وقت یک‌بار مجبور به تعویض آن‌ها نباشیم.

برند فانتونی با بهره‌گیری از برترین متریال در کنار طراحی‌های متنوع یک اکسسوری مناسب در جهت تجهیز کابینت‌های شما محسوب می‌شود. فانتونی از بهترین مارک‌های یراق آلات کابینت است که طیف وسعی از محصولات را در اختیار شما می‌گذارد.

از یراق آلات مورداستفاده در کابینت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لولای کابینت: ابزاری است که دو قطعه را به یکدیگر متصل کرده و باز و بسته شدن درب را راحت‌تر می‌کند. انواع مختلفی چون لولای ساده، مخفی، زاویه‌دار و آرام‌بند دارد. تعداد لولا با توجه به وزن در کابینت متغیر است.

ریل کشو: اجازه می‌دهد تا کشوی کابینت را به راحتی باز و بسته بکنید. از انواع ریل کشو می‌توان به ریل ساچمه‌ای، مخفی، ساده و بدنه دار اشاره کرد.

پایه کابینت: این یراق باعث بالا رفتن ارتفاع کابینت می‌شود و از ساییده شدن آن به زمین جلوگیری می‌کند و در جنس‌هایی چون پلاستیکی، فلزی و آلومینیومی قابل‌استفاده است.

جک کابینت: برای کابینت‌هایی با درب‌های عمودی استفاده می‌شود. در استفاده از جک‌ها توجه به سایز و وزن درب کابینت بسیار مهم است تا به جک فشار زیادی وارد نشود.

ریل: ابزاری است که باعث جابه‌جایی آسان کشوها می‌شود. از انواع آن می‌توان به ریل‌های برقی، ساچمه‌ای و غلتکی اشاره کرد.

اکسسوری‌های کابینت

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.