تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 29621

اوپو اف ۱۷ و اف ۱۷ پرو با دوربین چهارگانه و شارژر ۳۰ واتی معرفی شدند

اوپو اف ۱۷ و اف ۱۷ پرو با دوربین چهارگانه و شارژر ۳۰ واتی معرفی شدند

اوپو اف ۱۷ و اف ۱۷ پرو با دوربین چهارگانه و شارژر ۳۰ واتی معرفی شدند اوپو اف ۱۷ – Oppo F17 و اوپو اف ۱۷ پرو با دوربین چهارگانه و فناوری شارژ ۳۰ واتی معرفی شدند. در ادامه، مشخصات و ویژگی‌های این گوشی‌ها را بررسی می‌کنیم.
در عرض چند ماه چقدر تفاوت را می‌توان ایجاد کرد؟ شرکت اوپو در ماه ژانویه از گوشی اوپو F15 رونمایی کرد و حالا با گذشت چند ماه دو مدل بالاتر یعنی F17 و F17 Pro را معرفی کرده است. این دو گوشی جدید، باریک‌تر، سریع‌تر و مجهز‌تر از گوشی‌های قبلی هستند و مانند سایر گوشی‌های سری F، مشتریان قشر جوان را هدف قرار داده‌اند.

مشخصات اوپو F17 پرو از نظر ابعاد، هر دو گوشی اوپو اف ۱۷ ضخامت کمتر از ۷.۵ میلی‌متر و وزن کمی بیشتر از ۱۶۰ گرم دارند که از این حیث در رده گوشی‌های باریک و سبک قرار می‌گیرند. طراحان با دقت زیادی انحنای کناره‌ها و پشت گوشی را طراحی کرده‌اند تا در دست گرفتن گوشی راحت و لذت‌بخش باشد. هر دو گوشی با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با VOOC 4.0 به روز شده تغذیه می‌شوند و این باتری به وسیله تکنولوژی شارژ سریع ۳۰ واتی شارژ مجدد می‌شوند. اگر نگران تخریب باتری گوشی خو..

اوپو اف ۱۷ و اف ۱۷ پرو با دوربین چهارگانه و شارژر ۳۰ واتی معرفی شدند

اوپو اف ۱۷ – Oppo F17 و اوپو اف ۱۷ پرو با دوربین چهارگانه و فناوری شارژ ۳۰ واتی معرفی شدند. در ادامه، مشخصات و ویژگی‌های این گوشی‌ها را بررسی می‌کنیم.

در عرض چند ماه چقدر تفاوت را می‌توان ایجاد کرد؟ شرکت اوپو در ماه ژانویه از گوشی اوپو F15 رونمایی کرد و حالا با گذشت چند ماه دو مدل بالاتر یعنی F17 و F17 Pro را معرفی کرده است. این دو گوشی جدید، باریک‌تر، سریع‌تر و مجهز‌تر از گوشی‌های قبلی هستند و مانند سایر گوشی‌های سری F، مشتریان قشر جوان را هدف قرار داده‌اند.

اوپو اف 17

مشخصات اوپو F17 پرو

از نظر ابعاد، هر دو گوشی اوپو اف ۱۷ ضخامت کمتر از ۷.۵ میلی‌متر و وزن کمی بیشتر از ۱۶۰ گرم دارند که از این حیث در رده گوشی‌های باریک و سبک قرار می‌گیرند. طراحان با دقت زیادی انحنای کناره‌ها و پشت گوشی را طراحی کرده‌اند تا در دست گرفتن گوشی راحت و لذت‌بخش باشد. هر دو گوشی با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با VOOC 4.0 به روز شده تغذیه می‌شوند و این باتری به وسیله تکنولوژی شارژ سریع ۳۰ واتی شارژ مجدد می‌شوند. اگر نگران تخریب باتری گوشی خود هستید، تکنولوژی AI Night Charging به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت بخوابید. به کمک این فناوری، شارژدهی ۸۰ تا ۱۰۰ درصد را برای ۹۰ دقیقه قبل از این که بیدار شوید، متوقف می‌کند.

اوپو اف 17

به نظر می‌رسد شرکت اوپو مشتریان خود را به خوبی می‌شناسد و معیارهای مهمی را برای آنها ارائه می‌دهد. در گوشی اوپو اف ۱۷ پرو با ۵ دقیقه شارژ، امکان ۲ ساعت پخش ویدیو از یوتیوب، ۳۶ دقیقه بازی پابجی یا یک ساعت گشت و گذار در تیک تاک امکان‌پذیر می‌شود. اگر صبور باشید، VOOC 4.0 می‌تواند در ۵۳ دقیقه باتری را به طور کامل شارژ کند.

اوپو اف ۱۷ پرو به چیپست مدیاتک هلیو پی ۹۵ مجهز شده که پردازشگر گرافیکی آن برای تاخیر کم، رندر بدون لگ تصاویر HDR و کارهای دیگر بهینه شده است. این تراشه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. اوپو F17 پرو با رابط کاربری Color OS 7.2 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ اجرا می‌شود.

نمایشگر مدل پرو دارای ابعاد ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با وضوح ۱۰۸۰p+، نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز است. همچنین این گوشی از گواهینامه پخش فیلم‌های HD از نت فلیکس و آمازون پرایم ویدیو بهره می‌برد. نمایشگر گوشی به وسیله گوریلا گلس ۳+ محافظت می‌شود. در بالای سمت چپ این نمایشگر یک حفره کپسولی شکل برای قرارگیری دوربین سلفی دوگانه دیده می‌شود و حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر قرار گرفته است که می‌تواند قفل گوشی را در ۳ دهم ثانیه باز کند.

اوپو اف 17

در این گوشی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با اندازه سنسور ۱/۳ اینچ و یک حسگر تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی در جلو استفاده شده است. اوپو تاکید زیادی بر جلوه‌های قدرت گرفته از هوش مصنوعی دارد و داده‌های به دست آمده از سنسور تشخیص عمق میدان نقش مهمی در این رابطه دارد.

در پشت گوشی شاهد به کارگیری دوربین چهارگانه هستیم که شامل لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی استاندارد با دیافراگم f/1.8 و اندازه سنسور ۱/۲ اینچ، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید یا فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و اندازه سنسور ۱/۴ اینچ و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی مونوکروم می‌شوند. الگوریتم‌های هوش مصنوعی، برخی از حالت‌های پرتره را ارائه می‌دهد و می‌توانند افکت بوکه را با نورهای بزرگ و درخشان شبیه‌سازی کنند یا پس زمینه را سیاه و سفید کنند و چهره سوژه را رنگی نگه دارند.

اوپو اف 17
اوپو اف 17

دوربین سلفی هم می‌تواند افکت بوکه را ایجاد کند و از انباشت تصویر برای گرفتن عکس‌های باکیفیت حتی در محیط‌های کم نور استفاده کند. AI Super Clear Portrait از یادگیری عمیق برای بازیابی ویژگی‌های صورت در عکس‌هایی استفاده می‌کند که در حالت عادی تار به نظر می‌رسند. دوربین چهارگانه این گوشی در پشت درون یک قاب مربعی شکل قرار گرفته‌اند.

اوپو اف 17

ژست‌های حرکتی هوایی در این گوشی نیز وجود دارد و به وسیله آن می‌توانید برای مثال به تماس‌ها پاسخ بدهید. این ویژگی در برخی مواقع مانند وقتی که در استخر هستید و دستتان خیس است به کمک شما می‌آید؛ گفتنی است اوپو اف ۱۷ و اف ۱۷ پرو در برابر نفوذ آب مقاوم نیستند.

اوپو اف ۱۷ پرو اکنون برای پیش خرید در دسترس است و اولین فروش رسمی برای تاریخ ۷ سپتامبر یعنی چهار روز دیگر با قیمت ۲۳ هزار روپیه هند برنامه‌ریزی شده است.

اوپو اف 17

مشخصات اوپو اف ۱۷

حال به بررسی مشخصات برادر کوچک‌تر اوپو F17 پرو یعنی اوپو F17 می‌پردازیم. این گوشی از همان باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد و به همان اندازه برادر بزرگ‌ترش باریک و سبک است. F17 از نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با وضوح ۱۰۸۰p برخوردار است و یک ناچ قطره‌ای برای قرارگیری تک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بالای آن دیده می‌شود. ساختار دوربین عقب دو گوشی مشابه است، با این تفاوت که دوربین اصلی دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و اندازه ۱/۳.۰۶ اینچ است. لنزهای ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسورهای ۲ مگاپیکسلی هنوز در این گوشی وجود دارند.

اوپو اف 17
اوپو اف 17
اوپو اف 17

آخرین تغییر عمده دو گوشی در بخش سخت افزاری آن است. اوپو اف ۱۷ به تراشه ۸ نانومتری و کارآمد اسنپدراگون ۶۶۲ مجهز شده و مدل پایه آن با پیکربندی حافظه ۴/۶۴ گیگ عرضه می‌شود، اما گزینه‌های مختلفی تا پیکربندی ۸/۱۲۸ گیگ نیز وجود دارد. قیمت و تاریخ عرضه اوپو F17 به زودی اعلام می‌شود.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.