تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۶:۴۳
کد خبر : 64219

اولین تیزر کانسپت مرسدس EQXX را از دست ندهید

اولین تیزر کانسپت مرسدس EQXX را از دست ندهید

اولین تیزر کانسپت مرسدس EQXX را از دست ندهید مرسدس بنز به‌تازگی اولین تیزر از کانسپت مرسدس EQXX را به اشتراک گذاشته است که نوید یک نوآوری بزرگ در زمینه عملکرد خودروهای برقی را می‌دهد.
مرسد..

اولین تیزر کانسپت مرسدس EQXX را از دست ندهید

مرسدس بنز به‌تازگی اولین تیزر از کانسپت مرسدس EQXX را به اشتراک گذاشته است که نوید یک نوآوری بزرگ در زمینه عملکرد خودروهای برقی را می‌دهد.

مرسدس بنز اولین تیزر از کانسپت مرسدس EQXX را با شعار «هیچ‌چیز غیر ممکن نیست» به انتشار رسانده است. مرسدس EQXX محصولی نوآورانه خواهد بود که خودروهای برقی را یک قدم به جلو می‌برد.

کانسپت مرسدس EQXX

Vision EQXX یک خودروی سدان کامپت چهار در است و به گفته مرسدس بنز، دارای «ذهنی» بسیار پیشرفته خواهد بود.

المان برجسته کانسپت مرسدس EQXX این است که با یک بار شارژ کامل، مسافت ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند اما با این تفاوت که با یک باتری کوچک قادر به ارائه چنین بردی خواهد بود. البته این خودرو هنوز به آزمایش گذاشته نشده است. مهندس ارشد «اوا گرینر» (Eva Greiner) از بخش طراحی سیستم‌های محرک الکتریکی، در این تیزر در این باره چنین بیان داشته:

ما نمی‌خواستیم باتری خیلی بزرگی بسازیم. همه می‌توانند با یک باتری خیلی بزرگ تا ۱۰۰۰ کیلومتر را طی کنند.

کانسپت مرسدس EQXX

به گفته «جسمین اشلر» (Jasmin Eischler) از بخش فناوری‌های نو، این خودرو پربازده‌ترین خودرویی است که مرسدس بنز تاکنون ساخته است.

این داستانِ پربازده‌ترین مرسدس بنزی است که تاکنون ساخته‌ایم و یک هدف نهایی را برای خود تعیین کرده‌ایم؛ ۱۰۰۰ کیلومتر با یک بار شارژ.

علاوه بر این، «زین امیرالیس» (Zane Amiralis) از بخش طراحی تجربه پیشرفته کاربری به طرفداران پر و پا قرص این شرکت بزرگ آلمانی وعده داده که مرسدس EQXX رکوردهای متعددی را جابه‌جا خواهد کرد. همچنین به ارائه فناوری‌های متاثر از فرمول یک در این خودرو اشاره شده است.

کانسپت مرسدس EQXX در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۲ مصادف با ۱۳ دی ۱۴۰۰ در CES 2022 به نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه اولین تیزر این کانسپت را مشاهده می‌کنید:

منبع :MercedesBlog

mercedes-teases-the-vision-eqxx-concept-با-فیلم-تقریباً-۴ دقیقه ای-تاثیرگذار

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.