تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
کد خبر : 67456

اولین تریلر سریال ارباب حلقه ها را از دست ندهید

اولین تریلر سریال ارباب حلقه ها را از دست ندهید

اولین تریلر سریال ارباب حلقه ها را از دست ندهیدکمپانی آمازون بالاخره اولین تیزر تریلر سریال ارباب حلقه ها را در جریان مسابقات سالانه سوپر بول منتشر کرد. این تریلر هیجان انگیز را در ادامه تماشا کنید.
ی..

اولین تریلر سریال ارباب حلقه ها را از دست ندهید

کمپانی آمازون بالاخره اولین تیزر تریلر سریال ارباب حلقه ها را در جریان مسابقات سالانه سوپر بول منتشر کرد. این تریلر هیجان انگیز را در ادامه تماشا کنید.

یکی از موردانتظارترین پروژه‌های سال جاری سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (The Lord of The Rings: Rings of Power) بوده که بالاخره ساعاتی پیش کمپانی آمازون اولین تریلر آن را منتشر کرد که شامل صحنه‌های کوتاه از جریان سریال است. این مجموعه که بر پایه رمان ارباب حلقه‌ ها نوشته جی. آر. آر. تالکین ساخته شده در عصر دوم سرزمین میانی پیش از وقایع رمان و فیلم‌های ارباب حلقه‌ ها و هابیت یعنی در عصر نومه‌نور اتفاق می‌افتد، جایی که الروند جوان و گالادریل با شخصیت‌های کامل جدید به تصویر کشیده می‌شوند.

همچنین بخوانید:

ارباب حلقه ها به گران‌ترین سریال تاریخ تلویزیون تبدیل شد

از بازیگرانی که در سریال ارباب حلقه ها هنرنمایی کرده‌اند می‌توان به رابرت آرماریو در نقش الروند، مورفید کلارک در نقش گالادریل، اوین آرتور در نقش دورین دوم، نازنین بنیادی در نقش برانوین، اسمیل کروز کردوا در نقش آروندیر و مارکلا کاونا در نقش هارفوت کنجکاو اشاره کرد. سریال ارباب حلقه ها در زمان صلح نسبی آغاز می‌شود و تمام رویدادهای مهم عصر دوم سرزمین میانی را پوشش می‌دهد، از جمله جعل حلقه‌های قدرت، ظهور ارباب تاریکی سائورون، داستان پادشاهی جزیره نومنور و آخرین اتحاد بین الف‌ها و انسان‌ها.

تریلر سریال ارباب حلقه ها که ساعاتی پیش منتشر گردید تنها یک دقیقه زمان دارد، اما با این حال صحنه‌های جذابی از سریال را نشان می‌دهد که در طول همین یک دقیقه به راحتی مخاطب را هیجان‌زده می‌کند.

اولین تریلر سریال ارباب حلقه ها را در زیر به صورت کامل مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

کمپانی آمازون در سال ۲۰۱۷ حق ساخت سریال ارباب حلقه ها را به مبلغ هنگفت ۲۵۰ میلیون دلار خریداری کرد و قرار است پنج فصل از این سریال به ارزش یک میلیارد دلار تولید کند. این کمپانی در سال ۲۰۱۸ جی.دی. پین و پاتریک مک‌کی را به عنوان سازندگان سریال استخدام کرد. فیلمبرداری فصل اول سریال ارباب حلقه ها در کشور نیوزلند، کشوری که سه‌گانه فیلم در آن ساخته شد، انجام شد. در آگوست سال ۲۰۲۱ کمپانی آمازون اعلام کرد که فیلمبرداری فصل‌های بعدی این سریال در کشور بریتانیا انجام خواهد شد.

پخش فصل اول سریال ارباب حلقه ها که شامل هشت قسمت است از تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) در سرویس استریم پرایم ویدئو آمازون آغاز خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.