تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 62993

ال جی نمایشگر رولی خود را به خودروها می‌آورد

ال جی نمایشگر رولی خود را به خودروها می‌آورد

ال جی نمایشگر رولی خود را به خودروها می‌آورد شکست در بازار گوشی‌های هوشمند اجازه نداد که شاهد گوشی LG Rollable باشیم؛ اما نمایشگر رولی ال جی در خودروها استفاده خواهند شد.
شرکت کره‌ای ال جی..

ال جی نمایشگر رولی خود را به خودروها می‌آورد

شکست در بازار گوشی‌های هوشمند اجازه نداد که شاهد گوشی LG Rollable باشیم؛ اما نمایشگر رولی ال جی در خودروها استفاده خواهند شد.

شرکت کره‌ای ال جی اخیرا درخواست ثبت پتنتی را برای یک نمایشگر رول شونده به سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) ارائه داده است. این نمایشگر منحصر به فرد قرار است در سیستم سرگرمی خودروها استفاده شود.

با توجه به پتنت جدید ال‌جی، این نمایشگر رولی به گوشی ال‌جی رولبل که پیشتر در CES به نمایش گذاشته شده بود، شباهت دارد. خروج ال‌ جی از بازار گوشی‌های هوشمند سبب شد که هرگز شاهد عرضه LG Rollable نباشیم؛ اما در عوض شرکت کره‌ای تمرکز خود را روی گجت‌های تاشو برای خودروها و دیگر دستگاه‌های سرگرمی‌ محور گذاشته است.

نمایشگر رولی ال جی

این نمایشگر می‌تواند چه در حالت بسته و چه در حالت باز شده محتوای مورد نظر را پخش کند. متاسفانه جزئیات بیشتری از محصول جدید ال‌جی منتشر نشده است؛ اما انتظار دارم که در آینده اطلاعات بیشتری درباره آن دریافت کنیم.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.