تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 69726

از همراه اول برای مشارکت در فرهنگ‌سازی مصرف آب تقدیر شد

از همراه اول برای مشارکت در فرهنگ‌سازی مصرف آب تقدیر شد

از همراه اول برای مشارکت در فرهنگ‌سازی مصرف آب تقدیر شدوزارت نیرو طی مراسمی با اعطای لوح تقدیر از اپراتور همراه اول بابت ارتقای آگاهی عمومی در حوزه مدیریت مصرف آب تقدیر کرد.
وزارت نیرو طی مراسمی که صب..

از همراه اول برای مشارکت در فرهنگ‌سازی مصرف آب تقدیر شد

وزارت نیرو طی مراسمی با اعطای لوح تقدیر از اپراتور همراه اول بابت ارتقای آگاهی عمومی در حوزه مدیریت مصرف آب تقدیر کرد.

وزارت نیرو طی مراسمی که صبح روز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های شرکت آبفای استان تهران برگزار شد با اعطای لوح تقدیر از اپراتور همراه اول بابت تلاش‌ها و خدمات بی‌شائبه برای ارتقای آگاهی عمومی در حوزه مدیریت مصرف آب تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر وزارت نیرو از همراه اول

در این مراسم یک تقدیرنامه نیز با امضای علی اکبر کاظمی، مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو به اپراتور همراه اول اعطا شد. در بخشی از متن این تقدیرنامه خطاب به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول آمده است:

اکنون که در سایه همت والای شما شاهد تشریک مساعی و همراهی بی‌دریغ جنابعالی در ارتقای آگاهی عمومی در مقوله مدیریت مصرف آب و جایگاه این نعمت بی‌بدیل الهی هستیم، بر خود لازم می‌دانیم به پاس تلاش‌ها و خدمات بی‌شائبه شما، مراتب قدردانی و سپاس خود را ابراز داریم.

گفتنی است اپراتور همراه اول امکان ارسال پیام‌های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب روی بستر گسترده ارتباطی خود را در اختیار وزارت نیرو قرار داده تا علاوه بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، در فرهنگ‌سازی مصرف آب نیز نقش به‌سزایی داشته باشد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.