تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۵۳
کد خبر : 56958

اختلال و قطعی شبکه رایتل ، ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

اختلال و قطعی شبکه رایتل ، ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

اختلال و قطعی شبکه رایتل ، ۲۷ شهریور ۱۴۰۰کاربران رایتلی از اختلال در برقراری تماس و قطعی شبکه رایتل در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ گلایه دارند و این مشکل در سراسر کشور وجود دارد.
برخی از مشترکان رایتل اخیرا ..

قطعی شبکه رایتلاختلال و قطعی شبکه رایتل ، ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

کاربران رایتلی از اختلال در برقراری تماس و قطعی شبکه رایتل در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ گلایه دارند و این مشکل در سراسر کشور وجود دارد.

برخی از مشترکان رایتل اخیرا با مشکلاتی حین کار با تلفن همراهشان دست و پنجه نرم می‌کنند که درباره آن از سوی اپراتور اطلاع‌رسانی نشده است. این کاربران امکان تماس گرفتن با مخاطبان دیگر را ندارند و تفاوتی نمی‌کند که مخاطب از سیمکارت چه اپراتوری استفاده می‌کند. همچنین برخی کاربران از عدم زنگ خوردن موبایلشان شکایت دارند و باعث شده تا جمعی از مشترکان رایتلی از خدمات‌رسانی این اپراتور ناراضی شوند.

قطعی شبکه رایتل

عدم اطلاع‌رسانی درباره قطعی شبکه رایتل از دیگر موضوعات بحث برانگیز بوده و حتی شماره تلفن پشتیبانی و خدمات مشتریان نیز از کار افتاده است. کاربران رایتلی پیش از این می‌توانستند با شماره‌گیری ۲۰۰ از خط رایتل و شماره‌گیری ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ از خطوط سایر اپراتورها با بخش پشتیبانی رایتل تماس بگیرند و مشکلاتشان را عنوان کنند، اما متاسفانه این سامانه نیز به کلی از دسترس خارج شده و حتی از طریق سیمکارت‌های دیگر نیز نمی‌توان با آن تماس برقرار کرد.

قطعی شبکه رایتل

با پیگیری گجت نیوز و تماسی که با یکی از دفاتر رایتل داشتیم، این مشکل از سوی اپراتور تایید شد و به گفته مسئولان رایتل، حدود ۲۰ درصد از مشترکان در سراسر ایران با چنین مشکلاتی روبرو هستند. گرچه توضیحاتی بابت دلیل ایجاد این مشکل ارائه نشد اما دارندگان سیمکارت‌های رایتل به منظور برطرف شدن مشکل تماس می‌توانند با یکی از دفاتر رایتل تماس بگیرند و شماره سیمکارت خود را همراه با مشکلشان اعلام کنند. سپس بعد از ۲ الی ۳ ساعت تلفن همراهشان را یک بار خاموش و روشن کنند تا مشکل برطرف شود. در حال حاضر این فرآیند پیشنهادی دفتر رایتل بوده که هنوز تضمینی برای کاربردی بودن آن وجود ندارد.

آیا شما هم با استفاده از سیمکارت رایتل مشکل دارید؟ مشکلاتتان را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.