تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
کد خبر : 68569

اتهام جدید علیه سامسونگ: قدرت واقعی سری گلکسی را نشان دهید

اتهام جدید علیه سامسونگ: قدرت واقعی سری گلکسی را نشان دهید

اتهام جدید علیه سامسونگ: قدرت واقعی سری گلکسی را نشان دهیداتهام جدید علیه سامسونگ به کم‌کاری در بحث توان پردازشی گوشی‌های گلکسی مربوط می‌شود و مستنداتی در این باره ارائه شده‌اند.
سامسونگ اخیرا به دلیل..

اتهام جدید علیه سامسونگ: قدرت واقعی سری گلکسی را نشان دهید

اتهام جدید علیه سامسونگ به کم‌کاری در بحث توان پردازشی گوشی‌های گلکسی مربوط می‌شود و مستنداتی در این باره ارائه شده‌اند.

سامسونگ اخیرا به دلیل کاهش عمدی قدرت پردازشی گوشی‌هایش مورد اتهام قرار گرفته است. شواهد می‌گویند هنگامی که یک برنامه بنچمارک اجرا می‌شود عملکرد پردازشی بهبود پیدا می‌کند اما در حالت معمولی عملکرد دیوایس دچار افت می‌شود. کاربران نسبت به این تقلب سامسونگ معترض هستند.

این نارضایتی‌ها به شبکه‌های اجتماعی نیز کشیده شده و ویدیوهای زیادی از این مشکل حکایت دارند. توان پردازشی چیپست گوشی‌های سامسونگ هنگام اجرای برنامه‌های خاصی کاهش پیدا می‌کند و حتی در برخی بازی‌ها این موضوع به وضوح قابل مشاهده است.

اتهام جدید علیه سامسونگ

از سوی دیگر سامسونگ به چیپست اجازه می‌دهد تا هنگامی که بنچمارک اجرا می‌شود بتواند از حداکثر توان خود استفاده کند. بسیاری از کاربران در فضای مجازی می‌گویند تنها با تغییر نام بازی‌ها به نام بنچمارک، عملکرد دستگاه تا حدود زیادی بهتر می‌شود.

برای نمونه در یک فروم کره‌ای نام بازی «Genshin Impact» را به «Geekbench» تغییر دادند و بازی با کیفیت بیشتر و روان‌تر اجرا شد. یوتیوبرهای زیادی متوجه این موضوع شده و با آن موافقت کردند و این مشکل حتی در گوشی‌های جدید سامسونگ نظیر گلکسی اس ۲۲ نیز به چشم می‌خورد.

اتهام جدید علیه سامسونگ

ظاهرا اتهام جدید علیه سامسونگ از اعمال تنظیماتی در فرم‌ور آن نشات می‌گیرد که هنگام باز کردن برنامه‌های مشخصی در اندروید، عملکرد دیوایس دچار افت شود. یک کاربر کره‌ای در توییتر ادعا می‌کند بیش از ۱۰ هزار اپلیکیشن در لیست سامسونگ قرار دارند. فروم کره‌ای به سراغ کدهای گوشی‌های گلکسی رفته‌اند تا لیست کامل برنامه‌های محدود شده را برملا کنند.

سامسونگ یک اپلیکیشن به نام GOS ساخته که به وسیله آن عملکرد گیمینگ گوشی را محدود می‌کند که در نهایت به تجربه‌ای بد از بازی منتهی می‌شود. البته اجتماع کره‌ای می‌گوید سامسونگ محدود کردن عملکرد گوشی‌هایش را در خصوص ۱۰ هزار برنامه تایید کرده است.

این موضوع حتی توسط کارکنان این کمپانی کره‌ای نیز مطرح شده و آن‌ها را از کوره به در کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در اینترنت و «Naver»، بلاگر کره‌ای، به نظر می‌رسد سامسونگ تحقیقات درون سازمانی در این باره را شروع کرده و احتمالا در آینده‌ای نزدیک درباره این موضوع به طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اتهام جدید علیه سامسونگ

ناگفته نماند این اولین باری نیست که یک سازنده تلفن همراه دست به محدود کردن عملکرد گوشی‌هایش می‌زند. سال گذشته وان پلاس اذعان کرد قدرت گوشی‌هایش را محدود کرده تا عمر باتری افزایش پیدا کند.

یکی از کاربران سامسونگ می‌گوید کارکنان این شرکت اتهام جدید علیه سامسونگ را یک بد رفتاری با کاربر می‌دانند. همچنین همزمان با در حال تحقیقات درون سازمانی، گفته می‌شود نائب رییس سامسونگ، Lee Jae-yong نیز در حال ترک سمت خود است.

منبعGizChinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.