تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۵۸
کد خبر : 60064

آیون Y ، خودروی الکتریکی جذاب و با کیفیت چینی + عکس و مشخصات

آیون Y ، خودروی الکتریکی جذاب و با کیفیت چینی + عکس و مشخصات

آیون Y ، خودروی الکتریکی جذاب و با کیفیت چینی + عکس و مشخصاتآیون Y معرفی شد. این خودرو الکتریکی چینی از طراحی جذاب و باکیفیتی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا خواهیم شد.
گ..

آیون Yآیون Y ، خودروی الکتریکی جذاب و با کیفیت چینی + عکس و مشخصات

آیون Y معرفی شد. این خودرو الکتریکی چینی از طراحی جذاب و باکیفیتی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا خواهیم شد.

گروه خودروسازی گاک (GAC) در سال ۱۹۹۷ میلادی تاسیس شد و در حال حاضر طی همکاری با خودروسازان بزرگی چون پژو، فیات، ایسوزو، میتسوبیشی، هوندا و تویوتا محصولات مختلفی چون خودروهای سواری، وسایل نقلیه تجاری و اتوبوس را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این خودروساز چینی اخیرا در حوزه محصولات الکتریکی نیز ورود پیدا کرده و محصولات جدید خود را با برند آیون به فروش می‌رساند.

آیون Y

برند آیون روی عرضه محصولات جدید به خصوص خودروهای الکتریکی تمرکز دارد و هدف طراحان این برند عرضه محصولات با ظاهری مدرن و فناورانه به بازار است. آیون Y نیز یکی از جدیدترین محصولات این برند محسوب می‌شود که در این مقاله قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات آن آشنا کنیم.

مشخصات آیون Y

آیون Y

آیون Y مدتی قبل در مدل ۲۰۲۱ با قیمت ۱۶ تا ۲۳ هزار دلار به بازار چین عرضه شد. طول این خودرو الکتریکی به ۴۴۱۰ میلی‌متر، عرض آن به ۱۸۷۰ میلی‌متر و ارتفاع آن نیز به ۱۶۴۵ میلی‌متر می‌رسد. فاصله بین دو محور آن نیز حدود ۲۷۵۰ میلی‌متر اعلام شده است.

آیون Y

شرکت سازنده برای این خوردرو یک پیشرانه الکتریکی ۱۳۵ کیلوواتی را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۲۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین یک گیربکس تک سرعت اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را بر عهده دارد.

آیون Y

یک باتری لیتیوم ۵۵.۵ کیووات ساعت نیز انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی این خودرو را تامین خواهد کرد. برد حرکتی خودرو در نسخه پایه ۴۱۰ کیلومتر خواهد بود، اما مشتریان می‌توانند در تریم‌های بالاتر باتری ۶۱.۳ کیلووات (با برد ۵۰۰ کیلومتر) و باتری ۷۶.۸ کیلووات ساعت (با برد ۶۰۰ کیلومتر برساعت) را سفارش دهند.

آیون Y

تمام چرخ‌های آیون Y از سیستم ترمز دیسکی بهره می‌برد. مشتریان می‌توانند برای این خودرو رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ و ۱۸ اینچی را نیز سفارش دهند. کابین این خودرو هم کاملا جذاب و مدرن به نظر می‌رسد و در واقع مشتریان به یک فضای کاملا مینیمال با تجهیزات متعدد دسترسی پیدا خواهند کرد.

آیون Y

کابین آیون Y از امکانات متعددی نظیر در صندوق عقب الکتریکی، سانروف الکتریکی پانورامیک، برف پاک کن عقب، آینه‌های الکتریکی مجهز به گرم کن و سیستم تاشوی خودکار و حافظه، سنسور باران، پاور ویندوز هر دو ردیف، استراحتگاه دست، تنظیم الکتریکی صندلی‌ها همراه با حافظه، پورت USB، بلوتوث، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر دیجیتال لمسی بزرگ ویژه سیستم سرگرمی، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، نورپردازی داخلی، شارژر بی سیم، استارت دکمه‌ای و سیستم تهویه اتوماتیک بهره می‌برد.

آیون Y

آیون Y در بخش ایمنی نیز به امکاناتی چون ایزوفیکس صندلی کودک، ایربگ کامل، نورپایین اتوماتیک، هدلایت تطبیقی، سیستم پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، ترمز اضطراری، پایداری الکترونیکی، دستیار ترمز، نشانگر فشار باد لاستیک‌ها، ABS، EBD، دوربین عقب، رادار پارک جلو و عقب، سیستم ضد سرقت و استارت دکمه‌ای مجهز شده است.

گالری تصاویر

آیون Y
آیون Y
آیون Y
آیون Y
آیون Y
آیون Y
آیون Y
آیون Y
آیون Y
آیون Y
آیون Y
آیون Y

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.