تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 63846

آیفون ۱۵ بدون درگاه سیم کارت عرضه خواهد شد!

آیفون ۱۵ بدون درگاه سیم کارت عرضه خواهد شد!

آیفون ۱۵ بدون درگاه سیم کارت عرضه خواهد شد! اپل در تلاش است درگاه‌های گوشی های آیفون را به صورت کامل حذف کند و در گامی مهم برای تحقق این امر قرار است آیفون ۱۵ – iPhone 15 بدون درگاه سیم کار..

آیفون ۱۵ بدون درگاه سیم کارت عرضه خواهد شد!

اپل در تلاش است درگاه‌های گوشی های آیفون را به صورت کامل حذف کند و در گامی مهم برای تحقق این امر قرار است آیفون ۱۵ – iPhone 15 بدون درگاه سیم کارت عرضه شود.

یک وب‌سایت برزیلی به نام iPhone Blog ادعا کرده است که مدل‌های پرو آیفون در سال ۲۰۲۳ که البته می‌توان آنها را آیفون ۱۵ پرو دانست، بدون درگاه فیزیکی سیم کارت عرضه خواهند شد.

آیفون ۱۵ گامی مهم در تحقق آیفون بدون پورت

در حال حاضر آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو از دو eSIM به صورت همزمان پشتیبانی می‌کنند و یک درگاه فیزیکی برای نانوسیم نیز دارند؛ اما در سال ۲۰۲۳ درگاه نانوسیم حذف خواهد شد و کاربران آیفون ۱۵ پرو فقط مجبورند از eSIM استفاده کنند. گویا اپل در حال همکاری با یک شرکت بریتانیایی برای اجراسازی این هدف است.

آیفون 15

البته منبع منتشر کننده این خبر آنچنان سابقه درخشانی ندارد و از طرفی هنوز زمان زیادی تا معرفی آیفون ۲۰۲۳ باقی مانده، پس بهتر است با کمی تردید به این خبر نگاه کنیم. با این وجود بارها از طریق منابع مختلف شنیده بودیم که اپل در تلاش برای آیفونی بدون پورت است و ارائه آیفون eSIM می‌تواند گامی مهم در آن مسیر تلقی شود.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد هم احتمالا باز اپل نسخه مجهز به درگاه فیزیکی سیم کارت را برای کشورهایی که هنوز در آنجا eSIM جا نیفتاده، عرضه خواهد کرد. اخیرا در گزارشی اعلام شده بود که اپل در حال کار روی دستگاه‌های شارژ بی‌سیم است و می‌خواهد راهی برای بازیابی احتمالی داده‌های حذف شده آیفون بدون پورت پیدا کند.

آیفون ۱۵ احتمالا به یک تراشه ۳ نانومتری مجهز خواهد شد و ۸۰ درصد مدل‌های آن نیز از مودم ۵G ساخت اپل استفاده خواهند کرد. آیفون ۲۰۲۳ همچنین از تاچ آیدی در زیر نمایشگر بهره خواهند برد. این در حالی است که گفته می‌شود آیفون ۱۴ با نمایشگری حفره‌دار برای دوربین سلفی، سخت افزار دوربین جدید و چیپست ۴ نانومتری همراه خواهد شد.

منبع :Phone Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.